Futti1977

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    1
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About Futti1977

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. Hej Tøser Jeg har VIRKELIG brug for hjælp. Nu er det efterhånden snart 2 år siden manden friede, men vi er aldrig nået til at blive gift -MEN NU VIL JEG ALTSÅ!! Jeg har derfor tænkt mig at overraske ham valentines dag med en udfyldt ægteskabsblanket.. så kan han sgi ikke krybe udenom. Men mit hoved kværner, for hvordan dælen skal vi holde brylluppet og nu har jeg brug for ideer. Vi ønsker ikke et traditionelt bryllup med suppe, steg og is og dans og hele molevitten. Jeg er faktisk også mest stemt for en borgerlig vielse. Kan bare ikke se mig selv i en stor hvid kjole på vej op til alteret. Jeg har også overvejet at droppe festen og holde en reception i stedet og så invitere en hel masse - familie, venner, naboer, kolleger osv. Det kunne bare være så hyggeligt - og det er netop det jeg ønsker. En hyggelig dag hvor alle morer sig. Er der nogen der ligger inde med ideer til sådan en dag? - bare tøm hjernen og skriv dem ned. Lene