AnnaPerenna

Medlem
  • Antal besvarelser

    6,823
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    10

Alle besvarelser af AnnaPerenna

  1. Så er det altså snart!! Min gode en er på besøg og lære os brudevals så vi har danset og danset på terassen under stjernerne med en masse stearinlys!
  2. Jeg var 23 da jeg blev gift og det er fandme tidligt.. At jeg så oven i var gravid gjorde det ikke bedre på aldersfronten men vi mærkede intet. Vi er så også begge færdige med kandidatudannelser og havde købt hus så ved ikke om det var det - men jeg syntes man som familie SKAL støtte op!
  3. Hvis du gerne vil forsætte med bogstav-tingen men uden at bruge brikkerne kan du selv lave dem på pinde som dette
  4. Vi har begge 18 kt guldringe fra Georg Jensen, min er fra Magic serien med fem nedfældede diamanter
  5. Jeg syntes du skal lade være - der findes en del kjoler i det snit så det er ikke one of a kind - der skal nok være en lign kjole til samme pris når du er klar til at købe kjole
  6. Da der kun kommer 3 under 18 har jeg besluttet at lave en lille hygge pose til dem med supermodel tegnebog, tusser - og noget andet jeg ikke ved hvad bliver endnu samt at de hver får en fin ring med hjerter i så de kan blive fine som bruden
  7. Jeg ville personligt aldrig servere sådan en sød, alkoholstærk som velkomstdrink til et bryllup! Folk skal ikke have noget der 'mætter' for meget eller gør dem fulde på tom mave Vi serverer champagne, nej ikke sød asti - champagne
  8. uhhh den glæder jeg mig til at se!
  9. Det er så flotte ting du laver!
  10. Så endte vi med Salme 1: 747 Lysets Engel går med glans Salme 2: nr. 28 De dybeste lag i mit hjerte Salme 3 udgår i erstatning for Elgar -Salut d'Amour Salme 4: 290 I al sin glans nu stråler solen
  11. Meatsweats er fantastisk, meere bøf til Maria!
  12. Uha Maria planen er også at beholder Høvring kjolen på ! Det er KUN som back-up, ellers bliver den brugt en anded dag GoldRumble -du har helt ret,den er lidt svær men vores familie tæver den danske højskole sangbog igennem til hver fest samt den ene faster er organist så jeg håååber at det går!
  13. Den kostede 950 kr med 20% rabat så det var perfekt! Og tak!
  14. Så skal vi til samtale med præsten imorgen og vi har følgende salmer 28. De dybeste lag i mit hjerte 29. Spænd over os dit himmelsejl 290. I al sin glans, nu stråler solen 46. Sorrig og glæde 747. Lysets engle går med glans Indgang til Prince of Denmarks March (Trumpet voluntary) eller March fra Judas Maccabæus samt udgang til Widors Toccata. Min veninde spiller Elgar - Salut d'Amour på violin Så ser vi hvilke salmer vi ender med
  15. Uha sjov tråd! Indtil videre har det også være ringene - første gang skrev glemte de indgraveringen, da vi så fik dem stod der Alex og ikke Axel i min ring..Så fik min ring ugen før det første bryllup!!! Der har været en del ged i brudepigekjoler da de har tabt sig en del allesammen og en brudepige røg i svinget. Jeg er stadig usikker på de brudepigekjoler!
  16. Det ser super gennemført ud!
  17. Vi bruger salmebogen, da jeg ELSKER bøger og duften af bøger! Vi har så lavet tears of joy og risposer så der er DIY i kirken
  18. Dansekjole! Min søster fandt denne til mig i en vintage shop på Frk. Berg
  19. Hej piger! Min Vera Wang er bare for mørk og jeg mangler desperat en dansekjole Gerne under 1000 kr i str. 36, gerne hvid Enten lang og slinky sexet kjole eller kort fræk tyl eller fjerkjole
  20. Nej det er nok misvisende at kalde det dansekjole - egentlig bare kjole som ikke strammer-venlig var det jeg gik efter
  21. Vi sover på feststedet og har brunch den følgende morgen, så vi står lidt tidligt op - der er sååå meget der skal pakkes sammen af gaver etc. så tror ikke du får en rolig morgen uanset
  22. Sidst
  23. Mere
  24. Jeg endte så med noget heeelt andet Min søster (Som poserer) fandt denne i en vintage shop på Frk. Berg
  25. Jeg lægger selv med hjælp fra veninde g har shoppet make up for 1800 kr og det er jeg så tilfreds med!