riks

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    1
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About riks

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. Hej Ved I egentlig at samme mulighed som det irske faktisk også eksisterer her i Danmark, hvor man kan gratis kan oprette en ønskeliste og få den koordineret. En af mine veninder har brugt noget der hedder www.onskebasen.dk og de var helt vildt tilfredse med det. De havde også svært ved at finde på hvad de skulle ønske sig, men fik mange gode ideer der. De fik nogle kort de lagde ved invitationerne. Jeg loggede ind på deres ønskeliste og købte noget keramik til dem som man ellers kun kan få i København (jeg bor selv i Jylland). Det var nemt at bruge og jeg slap for selv at skulle ud og lede i butikkerne. Nåmen det var bare et lille tip!