Morslea

Medlem
  • Content count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Morslea

  • Rank
    Aktiv bruger
  • Birthday
  1. Jeg er i tvivl... Tænker egentlig, at det er "finest" med anretninger på tallerken og at det er dejligt man ikke skal gå rundt, stå i kø osv! Men... det er jo billigt med buffet OG folk kan selv vælge til og fra... Hjælp!!
  2. Hvorfor kører I ikke derud?
  3. Jeg fandt en anden frisør som skulle have 450 for opsætning + prøve og hun ville lægge makeup for 150 kr. Så det er da halv pris!!!
  4. Der var nogen der havde samlet alle de der små billeder med "lykken er" Nogen der ed hvor? Har kigget RET langt tilbage, men kan ikke finde dem... Tak
  5. Jeg laver vores selv:)
  6. Her er en lille oversigt over hvordan jeg TROR det bliver med vores bryllup. 12.00-13.00 vielse 13.00-14.00 tid med fotografen 13.00-16.00 reception i haven 16.00-16.30 kørsel til feststedet 16.30 velkomst med drinks 17.00-17.30 alle går til bords. 17.30-24.00 lader vi tiden råde... Det må fesstedet have styr på
  7. Den fik du vel ikke til 1000?? Det kan hun vel godt have fået... når der jo som skrevet er en blå plet på!!
  8. Jeg har tænkt mig at lave en fælles invitation ud til mit arbejde... Jeg forventer ikke at de svare om de kommer eller ej, og tilgengæld tror (håber) jeg også kun det er de nærmeste kollegaer der vælger at komme. Det samme gør vi nok til min kærestes arbejde (han har ikke et så nært forhold med sine kollegaer) Jeg tror bare jeg siger det mundligt til mine håndbold-veninder og til mødregruppen. Ja, jeg kan sgu godt se det er svært når jeg lige tænker over det. Hvis vi ikke ANER hvem der kommer, kan det svinge fra 40 gæster til 70...
  9. Vi fik en mail dagen efter, hvor der også var links til de forskellige dokumenter man skal udfylde osv...
  10. Jeg har (fordi jeg er en nørd til det...) valgt at købe færdige kort til vores invitationer. Altså, lyserøde kort med kuvert. Jeg vil så printe selve invitationen ud på noget cremefarvet papir med struktur... Jeg synes bare det er så smart det nogle af jer gør, med at have en lille lomme til div. praktiske oplysninger. For ellers bliver invitationen så kludret hvis det hele skal stå der... Nogen der har en god og NEM idé til, hvordan jeg kan få lavet en slags lomme i den ene side så???
  11. Hvor tidligt kan/skal man købe sin billet?? Jeg skal helt klart også med når det er i Vejle!!
  12. Kan man det?? Jeg ved endnu ikke om jeg gerne vil have en anden kjole på end min brudekjole, altså når der skal danses senere på aftenen. Men, kan man tillade sig det hvis det er? Nogen af JER der gør det??
  13. Jeg søger en frisure der er lidt vild og så alligevel meget smuk og elegant. Her er lidt nogle af mine tanker, så hvis i har billeder der kan matche, så læg dem gerne ind... -jeg har lyst tyndt hår, lige over skuldrene -jeg har pandehår -det hele skal ikke sættes op -jeg vil gerne have tiara -det må gerne være enkelt -det må samtidig gerne være lidt vildt/råt -det skal være smukt -det må meget gerne være noget en alm. IKKEFRISØRVENINDE/SØSTER kan sætte -mit slør skal gerne sættes bagved eller halvt bagved, sådan lidt oppe på hovedet... hvis I forstår. Hm... måske kanman ikke opfylde alle, men jeg er åben for muligheder
  14. Jeg vil gerne:)