Maria Dalsgaard

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    4
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About Maria Dalsgaard

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag
  1. Mange tak for den flotte kommentar om min kjole :-) Den var også skøn at have på. Jeg har desværre ingen billede kun af mit hår. Men det meste hang ned og så var der lidt krøller i det. Der var selvfølgelig samlet lidt i nakken til sløret. Det holdt heldigvis hele dagen og sad faktisk også godt dagen efter, da jeg stod op hi hi. ( Der var en del hårlak i) Du kan godt glæde dig helt vildt til dit bryllup. Det er den mest fantastiske dag :-) Jeg håber du får en rigtig dejlig dag Mvh. Maria Dalsgaard
  2. Jeg synes også, i skulle se min smukke brudekjole. Vi blev gift den 14 Juni, kjolen er i øvrigt til salg på dba.dk
  3. Hej. Synes også lige i skulle min smukke kjole. Jeg blev gift den 14 Juni, og dagen var perfekt. Kjolen er i øvrigt til salg på dba. Hilsen Maria
  4. Hej Mia! Jeg synes bare det er en super flot kjole du har valgt og du ser smuk ud. Men det er kun dig selv som kan mærke om det er den rigtige. Jeg skal giftes den 14. juni og var den 7. oktober nede og vælge min kjole. Jeg var helt sikker dernede, men allerede dagen efter jeg kom hjem blev jeg i tvivl. Den var lidt speciel, hvilke jeg også godt kunne lide. Og alle havde jo også sagt til mig, at jeg sikkert ville ende i noget HELTR andet end jeg havde regnet med. Men blev bare i tvivl om det var DEN jeg ville giftes i. Efter at jeg havde overvejet det, besluttede jeg mig for at prøve den igen. Jeg var så dernede alene og prøve den igen i fredags. Den var stadig super smuk, men bare ikke den jeg ville giftes i. Jeg prøvede så andre og fandt en anden som var lige det jeg efterspurgte og havde drømt om. Jeg er simpelthen så glad og lettet i dag. Så jeg kender udmærket godt det med at man kan være i tvivl og for mig var det godt at finde en anden :-) Også selvom at min søster og svigermor som havde været med nede og vælge den første, sagde at jeg skulle beholde den... Men tror nu også mange kommer i tvivl og så når de prøver kjolen igen, så er de slet ikke i tvivl mere. Håber du finder en løsning :-) Du må have en rigtig god dag.. Med venlig hilsen Maria