Maria Dalsgaard

Min Smukke Brudekjole

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw hvor var du smuk! Og din kjole er fantastisk!

Har du flere billeder af dit hår?

Mange tak for den flotte kommentar om min kjole :-) Den var også skøn at have på.

Jeg har desværre ingen billede kun af mit hår. Men det meste hang ned og så var der lidt krøller i det. Der var selvfølgelig samlet lidt i nakken til sløret.

Det holdt heldigvis hele dagen og sad faktisk også godt dagen efter, da jeg stod op hi hi. ( Der var en del hårlak i)

Du kan godt glæde dig helt vildt til dit bryllup. Det er den mest fantastiske dag :-)

Jeg håber du får en rigtig dejlig dag :cheerleader3:

Mvh.

Maria Dalsgaard

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer