snuskemus

Medlem
  • Antal besvarelser

    10
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About snuskemus

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag 03/26/1971

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://

Profile Information

  • Vielses dato
    11.06.2011
  • Type vielse
    Sankt Jacobs kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Østerbro
  1. Øv øv øv for en dag, først røg den kørsel vi havde håbet på til brylluppet på næste lørdag sig en tur og ikke nok med det så har jeg også lige fået stjålet pungen. Trænget til et knus lige nu og htb er på arbejde :(

  2. Det er jeg rigtig ked af at høre, kræft er en lorte sygdom. Du får lige nogle og husk at passe på hinanden i denne tid
  3. Jeg sidder nu og undrer mig lidt over dit svar, omkring en "vennetjeneste", med hensyn til papirene, da disse jo skal underskrives af begge parter. Hvordan man lige skal klarer den uden at begå dokumentfalsk, kan jeg ikke rigtig se (og så er det jo spørgsmålet om et bryllup så er gyldigt, hvis det er andre der skriver under for dig. ugyldig underskrift=ugyldigt bryllup) så hvis det er det du mener med at fikse det, synes jeg godt nok ikke den er særlig smart
  4. Hjemme igen, efter 1½ times hyggeligt brylliupsarrangement i kirken

  5. Vi sad selv med samme problem i går, og så kom h2b på en ide, som vi har afprøvet i dag. Vi valgt at købe en billig stegepande i Ikea (16 kr.) og smeltede lakstangen der i, derefter brugte vi en teske til at sætte "lakklatter" på et stykke bagepapir og derefter præge dem med stemplet (eneste ulempe er at det skal varmes et par gang, da det størkner ret hurtigt). Vi lavede 40 segl på omkring 20 min. Det var smart! Jeg ville have troet at det bare brændte fast i panden, men det gør det måske ikke? Det er nok sådan vi skal gøre, så Du skal ikke regne med at kunne bruge panden bagefter, så du skal nok ikke lige bruge din bedste pande,(derfor vi købte en billig, teflonbelagt), en anden fordel var at hvis der var et segl der ikke blev som det skulle, blev det bare smeltet om.
  6. Vi sad selv med samme problem i går, og så kom h2b på en ide, som vi har afprøvet i dag. Vi valgt at købe en billig stegepande i Ikea (16 kr.) og smeltede lakstangen der i, derefter brugte vi en teske til at sætte "lakklatter" på et stykke bagepapir og derefter præge dem med stemplet (eneste ulempe er at det skal varmes et par gang, da det størkner ret hurtigt). Vi lavede 40 segl på omkring 20 min.
  7. Hvis du ikke har fundet en løsning på problemet så send mig en pm med din email og hvilken udgave det skal være, (da der er en del at vælge imellem) så skal jeg se om jeg kan sende den til dig
  8. Hej Julle Når et nummer er beskyttet, kan det umiddelbart ikke kopiers og dermed bruges som du vil. Jeg har forresten sendt dig en pm som du lige kan svare mig på. Knus Snuskemus
  9. Hej Jannie Jeg har sendt den afsted til din mail. Knus Susanne
  10. Hejsa (er rimelig ny herind) Hvis du sender mig din email, i en pm, så har min kæreste (kommende mand, forhåbentlig i 2011) fundet ud af at vi kan sende den til dig den vej, så du vil kunne bruge den. :mailbox: Susanne