Jeg var på lagerudsalget i vejle igår og må desværre meddele, at det slet ikke levede op til mine forventninger.
Jeg havde en tid kl. 12 og kom kl. 11.50. Der var ikke nogen, som kom og tog imod os så da klokken blev 12.10 begyndte vi selv og gå rund for at kigge. Kl. 12.20 kom en dame hen til mig og sagde at jeg bare kunne gå ind i et prøverum og prøve kjolerne. Jeg fik så hjælp af min svigerinde til at komme i den første kjole. Da klokken bliver 12.35 kommer en dame endeig og hjælper mig, men var bestemt ikke villig til at kigge på lageret efter kjoler til mig. Hun skulle spørges mange gange.
Jeg fandt dog heldigvis kjolen. Jeg købte også et slør, men det hun fandt frem til mig var der huller i og perlerne sad utrolig løse, så bad om at få et andet da slørene ikke er på tilbud, men skulle nævne det med sløret 4 gange inden hun endelig ville hente et til mig.
Min kæreste havde en tid kl. 14 igår og der var det desværre den samme oplevelse. Igen ville hun ikke på lageret for at kigge efter ting i den rigtige størrelse, selvom den anden dame gladeligt hentede nogle af de samme ting til en anden herre i butikke i den størrelse vi også skulle bruge
Med hensyn til festkjolerne så er de utrolig små i størrelserne, min mor som normalt bruger 44 skulle have en størrelse 50 og min svigermor skulle have 52..
på deres hjemmeside står der at det er muligt at købe tilbehør til normale priser, men jeg kunne altså kke så lov til at se disse vare.
Håber at I andre har bedre held med jer