Jeg kaster ikke min buket. Den kommer til at bestå af satinblomster, div. perler og fjer. Tanken er at min børn/søstre kan genbruge noget fra den til deres "store" dage, hvis de vil.
Jeg har købt 3 forskellige slør på ebay. Et til 6,5kr, et til 15kr og det sidste 3lags til 25kr incl fragt... Så har jeg lidt at vælge imellem :D
De er ikke kommet endnu og selv om 1 måske bliver væk i postsystemet, så gør det ikke så meget.