lpd

Speciel brudekjole

22 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er ny her, så håber jeg gør det rigtigt ;-)

Sagen er den, at jeg ønsker mig en lidt speciel brudekjole.

Jeg var i tre butikker i odense i går, og de havde intet af den slags, og mente jeg skulle have specialsyet, eller kunne være heldig i København.

Jeg vil have en kjole der er dybt udskåret i ryggen, helt ned til lænden, med havfruesnit og nogle fine stropper.

Jeg har prøvet at vedhæfte billeder af hvad jeg gerne vil have. Jeg bor på fyn og har langt til københavn, samtidig er jeg på SU og vi er ved at ombygge - så pengene er ikke så store. Den ene butik jeg var i, kunne sy en for 6-8000 kr. Jeg vil helst ikke give mere end det.

Nogle der ved hvem der forhandler kjoler i den stil? Jeg har intet imod at købe brugt, hvis en af jer skulle ligge inde med lige den kjole jeg søger (str. 36).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til

Her kan du godt få brugt nogle timer... skulle jeg hilse og sige og du kan få mange gode fif.

Du kan få syet en kjole ret billigt - fandt fx bare een her https://www.etsy.com/dk-en/listing/178701823/mermaid-tulle-wedding-dress-lace-wedding?ref=related-2 eller her http://**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/da/Trompet-Havfrue-Sweetheart-Kapel-Train-Organzastof-Satin-Brudekjole-Med-Broderier-Perlebroderi-002000554-g554 men husk at bestille i god tid og der er spredte meninger om kvaliteten af dem. Een af mine veninder har lige fået en kjole hjem via Light.....og hun er meget tilfreds se her http://www.lightinthebox.com/da/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&keyword=havfrue+kjoler&light_select=1181

Og her een på dba: http://www.dba.dk/brudekjole-tysk-str-s-s/id-1008417792/

Jeg fandt min til 5.000 hos Nicolai Kjoler, da de havde udsalg i maj måned. Den var nedsat fra kr. 10.000 - så man kan godt være heldig, hvis man gider og søge lidt :c166:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg

Etsy og ebay vil også være mit bud hvis du kan undvære at prøve den fysiske kjole først.... Vær opmærksom på at der kan komme moms, told og gebyr på hvis sælger ikke bor i EU-land (og nej alle sælger fra ebay.co.uk er ikke fra England der er lige så mange asiatiske sælger som ebay.com

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved at Rikke Gudnitz har en model som det (den er ikke på hendes hjemmeside), men det er nok ikke inden for dit budget. Så tror jeg casa Lazar har nogle modeller som det, mener Rose90 herfra har vist billeder af, at hun prøvede sådan nogle kjoler hos dem. Men det er nok også nærmere 10-12.000kr's klassen.

Jeg har set en sælger fra etsy (Grace loves lace) blive omtalt på bryllupsblogs, og hun laver en del af de kjoler med meget lav ryg. Men igen, så skal du jo så købe den uden at have prøvet den..

Min kjole har lav ryg ned til lænden og bliver syet hos Rikke Gudnitz. Du kan se den i min planlægningstråd.

0

Del dette indlæg

Umiddelbart tænker jeg de lidt mindre brudekjoledesignere, men de er jo gerne en tak dyrere end f.eks. Lilly og lign.

Jeg ville holde øje med salgstråden herinde, der kommer en del op her sidst på bryllupssæsonen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, lige en tilføjelse. Maggie Sottero laver også en del kjoler med lav ryg. Hvis du tager til butikken i Malmø, der forhandler maggie Sottero så koster de kun mellem 6-12.000 svenske kroner. Havde selv først købt en kjole derovre, som jeg fortrød;) Mener Maggie Sottero bliver solgt en del dyrere hos forhandlerne i DK.

0

Del dette indlæg

Lucca har en der går lidt ned på ryggen til 6.500,- Den ser sådan her ud:

ATHENA%201-t.jpg

Du må undskylde billedet er så lille, men du kan se den på hjemmesiden her

Synes jeg har set den på en brud herinde, hvor det så ud som om den gik længere ned på ryggen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej lpd. Jeg er også ny her og kan ikk finde ud af ligge billeder op. Men prøv og søg på maggie sottero og klik ind på hjemmesiden. Så kan du søge efter en kjoles navn, skriv her "brandy"

Den kjole har jeg købt i str 36 og jeg skal giftes D. 16.8.

Hvis det er noget kan det jo være du kan prøve den efter :) den koster 12.000 fra ny.

0

Del dette indlæg

Hej lpd. Jeg er også ny her og kan ikk finde ud af ligge billeder op. Men prøv og søg på maggie sottero og klik ind på hjemmesiden. Så kan du søge efter en kjoles navn, skriv her "brandy"

Den kjole har jeg købt i str 36 og jeg skal giftes D. 16.8.

Hvis det er noget kan det jo være du kan prøve den efter :) den koster 12.000 fra ny.

Den er godt nok flot! Hvor har du købt den?:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer