-
Antal besvarelser
3,930 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
4
Single Status Update
-
Hjælp for søren! Hvordan skal et strømpebånd sidde? Prøvede det lige og jeg synes det så meget mærkeligt ud uanset hvad jeg gjorde :-S
- Show previous comments 1 more
-
Hmm, ja det kan godt være at jeg bare lige sniger det på når vi skal spise. Er lidt forvirret over det... Men synes ellers at mit strømpebånd er så fint... :-S
-
Men snakker vi lige over knæet, eller over båndet til hofteholderen, eller på/under/over det brede stykke på nylonstrømpen? HILFE?
-
mit bliver lige 10 cm over knæet tror jeg, kan ikke lide når det sidder for højt...