charlotte heidi

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,571
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af charlotte heidi

  1. Tillykke med dagen ---------------------------------------------------------------
  2. Super ting du har fundet og hvor er det bare sødt af Eilif at give dig blomster og til sidst TILLYKKE med de 50 dage hvor er det bare vildt. Ville ønske jeg kunne komme til globryllup ---------------------------------------------------------------
  3. Så har jeg købt lidt ind til Favour boxes: Vi skal bruge denne tekst, som jeg har fundet her på BK Lidt chokolade til den søde tand, stjæl nu ikke fra din sidemand. Et stykke plaster til de nye sko, og Haribo - den er altid go. Tandstikker holder munden sund, en vicks gi'r frisk mund. Og til sidst til inden du tager hjem, er her Panodil, så søndagen ikke blir' slem. Plastrene får vi at en bekendt som arbejder hos Falk, og så vi mangle lige lidt chokolade og nogle Panodiler. ---------------------------------------------------------------
  4. Jeg synes også det er en maget smuk kjole så kan ikke helt forstå kritikken. Især når man tænker på hvilke gamle traditioner de har i England, så synes jeg hun har valgt en kjole der er traditionel og moderne - hvilket der iøvrigt kendetegner Alexander McQueens. ---------------------------------------------------------------
  5. Stort TILLYKKE her fra Hvor er det bare fedt Jeg er bare rigtig glad på dine vegne ---------------------------------------------------------------
  6. 1.000 tak man bliver jo helt rørt når der er andre der synes om kjolen ---------------------------------------------------------------
  7. Hvor er du altså bare smuk Super skønne kjoler ---------------------------------------------------------------
  8. Tillykke med milepælen Super skønne billeder du har fået taget ---------------------------------------------------------------
  9. Super skønne billeder Glæder mig til at høre mere. --------------------------------------------------------------
  10. Som jeg har fortalt så ser jeg modellen næsten hverdag. Jeg kunne godt mærke da jeg så den i vinduet igen, at nu var det snart på tide, jeg skulle prøve den igen. og så var det vist også på tide jeg viste jer den igen Det gode er at jeg har en masse opgaver der skal skrives i maj, så jeg tror tiden går hurtigt. Jeg skal nok tage en masse billeder d. 27 maj :cheerleader3: ---------------------------------------------------------------
  11. Tillykke med brylluppet. Hvor var du altså bare fin --------------------------------------------------------------
  12. Super fine chokolader Mette --------------------------------------------------------------
  13. Sikke en fin krone og de er da nogle rigtig lækre sko de har funder! --------------------------------------------------------------
  14. åh hvvor jeg glæder mig til billederne :cheerleader3: Håber du får en rigtig gos dag ---------------------------------------------------------------
  15. Tillykke med dagen Håber I får en rigtig god dag ---------------------------------------------------------------
  16. Sneak peak af kjolen Nu hvor jeg venter på det bliver den 27 maj, så kan I jo lige få en at se igen + accessories fjernet hmmm....ta' jer ikke af ansigts udtrykket!! ---------------------------------------------------------------
  17. Tak det varmer med dine søde ord om min ring og det gør bestemt ikke noget det bliver skrevet igen Jeg skal til tilretning den 27 maj, så det er over en måned til ---------------------------------------------------------------
  18. Jeg synes bestemt ikke der er pinligt For man glæder sig jo bare til at få den ---------------------------------------------------------------
  19. Tak søde Mette Jeg skal først se den igen den 27 maj Så nu hvor HTB ikke er hjemme sidder jeg og kigger på billeder af den. ---------------------------------------------------------------
  20. sko

    Ja vi vil :cheerleader3: ---------------------------------------------------------------
  21. Super flot frisure, glæder mig til at se dig på den store dag :cheerleader3: ---------------------------------------------------------------
  22. Super skønne billeder Jeg glæder mig til at se og høre mere ---------------------------------------------------------------
  23. Jeg vil ha' min kjole :cheerleader3: jeg vil ha' min kjole Når man sidder her og hører om jer der har fået kjolen hjem, og jer som haft problemer med sin kjoler, vil jeg bare gerne have min kjole igen. Jeg ser modellen stort set hverdag i vinduet. Jeg savner den, det er over et år siden jeg var i den, åååååh altså, jeg skulle bare lige ud med det. ---------------------------------------------------------------