charlotte heidi

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,571
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af charlotte heidi

  1. Vores brylluppet blev hold i naturen og temaer var ”organisk” med fokus på naturen. Måske kan du få nogle ideer der fra.
  2. "Et organisk Bryllup" - 16/7 2011 Okay. Jeg tænkte, at jeg også ville lave en planlægningstråd. Nu har jeg siddet og læst i jeres, og synes I kan fortælle mange gode historie omkrig jeres planlægning bryllup. Jeg har fået rigtig mange gode ideer. For hold da op der er godt nok mange kreative og iderige personer herinde “Et organisk bryllup”, hvad er ideen med det?! Når man snakker om “et organisk bryllup” vil tanker ofte gå i en retning hvor alt er økologisk. I vores tilfælde er der den retning vi gerne vil. Vi har tankerne på det bæredygtige og organiske, naturen er en del af brylluppet. Derfor har vi i planlægningen fokus på neutrale naturfarver samt materialer og teksturer. Men vi har under planlægningen måtte indse, at vi i enkelte tilfælde må bøje os. Et godt eksempel på dette er brudekjolen! Ideen om et organisk bryllup har vi stødt på i USA, og vi er særligt inspireret af Brandon Kidd og Kristins smukke bryllup . De såkaldte ECO weddings er større grad udbredt i USA end i Danmark. Lidt om os Det hører sig jo til at fortælle lidt om sig selv, så jeg det gør jeg lige. Min forlovede - Jesper er 32 år og arbejder som folkeskolelærer, hvilket han har gjort i 6 år. Han er mest i udskolingen, men har også klasser på mellemtrinnet og indskolingen. Jeg – Charlotte, er 27 år og er ved at uddanne mig til folkeskolelærer. Jeg skal til at starte på mit 3 år. Når jeg er færdig, vil jeg rigtig gerne have indskolingen. Lige en ting her til sidst: hvis du nu sidder og tænker ”sker det ikke meget ofte at lærere finder sammen med lærere?” Kan jeg kun give dig ret! Mange af de lærere jeg kender er gift med en lærer. Lærere er åbenbart tiltrukket af lærere ;) Vores planlægning: Klaret God i gang Mangler Huskeliste- her De praktiske ting: Menu - her - kagebord - her - her - Champagne - her - her Vielsen - her - her - her - her Feststedet - her De kreative ting: Tema og farver: Et organisk bryllup - her STD kort her - Det endelige resultat Invitationer - her - frimærke - her - her - her - her Pynt til vielsen Bordkort - her Bordplan Menukort - her Drinkskort - her - her Bordpynt - her - her - her - her - her - her - her Pynt til lokalet Gæstebog - her - her - her - her bryllupstræ Kjolen og tilbehør: Smykker - Vielsesringe - her - her - Øreringe -her Kjolen - her billeder er desværre fjernet - Begrundelse Sko - her -Andre sko ideer - her - her - her Taske - her Brudebuket - her Hårpynt - her Hårinspration - her - her - her - her Makeupinspration - her - her Morgen gave: pin-up girls tegning her - her - her - klasselærerinde (udgangspunkt) Andre ting: Toiletpapir - her Kaffestel - her PA - her Andre ideer: Medaljon ved brudebuket - her - her Hyggekrog - her Kysseklokker - her What Is Love - Take That - her - her
  3. En lille update fra Vejle! Jeg er her endnu - der skal mere til før jeg forsvinder fra BK , og jeg er blevet færdig med takkekortene - skønt skønt skønt. Når men den korte version: Jeg er startet på sem. igen og der er en masser jeg lige skal have styr på. Min praktik har givet lidt flere udfordringer end jeg lige ønskede. Jeg har fået to nye fag og tre nye lærerer. Så jeg skal lige finde ud af hvad de går ud på, og hvad lærerene gerne vil have. Til sidst skal jeg skrive bacheloropgave, og den har jeg ikke helt overblik over på nuværende tidspunkt. Da vi ikke har fået information og den endnu. Så når jeg får styr på studiet jag så kommer jeg igen, for jeg svaner BK. ---------------------------------------------------------------
  4. :cheerleader3: TILLYKKE MED MILEPÆLEN :cheerleader3: Så er der ikke længe til, hvor er det bare spændende Jeg glæder mig bare så meget til at se billeder fra brylluppet, jeg tror det bliver rigtig godt. 1.000 knus Charlotte ---------------------------------------------------------------
  5. Tak for det Har fundet den og så jeg smider lige et link ind så andre nemt kan finde den. ---------------------------------------------------------------
  6. Øv Men så kan de jo blive en billig tur, det må være det positive.......eller hvad! ---------------------------------------------------------------
  7. Okay! Jeg har en fornemmelse af at der er en del her inde der godt kan li’ Sex and the city – er dette rigtigt? Jeg elsker i hvert flad serien og filmene. Men min HTB er ikke helt så vild med dem. Dog skal de siges at da jeg fik SATC 1 på blu ray, så sagde han at han gerne ville se den med mig. Må men jeg ville gerne snakke med nogen omkring denne fantastiske serie, så derfor ville jeg lige høre hvad i synes om de 4 kvinder, hvem I bedst kan li’ og hvad i nu ellers synes om serien. Hilsen Charlotte ps. jeg kunne ikke lige finde en tråd. --------------------------------------------------
  8. Hmmm imens jeg finde siderne hvor jeg bla. har stød på rygterne finder jeg denne nyhed At Sarah Jessica Parker har afvist, at gøre comeback som Carrie Bradshaw. Lidt trist Men nu vi se jeg håber på det første rygte Hvad siger I? --------------------------------------------------
  9. Okay en nyhed som er ved at være lidt gammel. Når som I måske har hørt så går der rygter om at der kommer en sæson 7 af "sex and the City" Grunden: fordi SATC 2 kun lige akkurat billetter nok til at undgå røde tal på bundlinjen. Derfor skulle man altså overveje en sæson 7, da det skulle være en bedre løsning. Derudover har Candace Bushnell jo lavet to bøger om den unge Carrie Bradshaw – ‘The Carrie Diaries’ og har solgt filmrettighederne. Følgende skuespiller har været på tale til rollerne Elizabeth Olsen, Blake Lively, Emma Roberts og Selena Gomez. Læs det evt. selv her og her --------------------------------------------------
  10. uuuh det lyder farligt For jeg skal nemlig selv der ind i morgen :cheerleader3: Det er bare nogle super fede sko du har fået købt dig ---------------------------------------------------------------
  11. ÅÅÅÅÅh jeg synes bare er så slem i øjeblikket Jeg er ikke begyndt på min beretning endnu. Jeg får ikke svaret på alle jeres fantastiske tilbage meldinger. Og sidst men ikke mindst jeg får slet ikke kommenteret aller jer skønne DIY projekter, skønne beretninger og andre kommentar. Jeg synes bare jeg er så slem, for I fortjener en kommentar med på vejen.Åh hvis der bare var flere timer i døgnet. Men jeg har bare ikke overskud i øjeblikket, lige nu kæmper med med takkekortene. Derudover er jeg ved at planlægge det kommende år på sem.. Men beretningen kommer snart - håber jeg. Jeg savner at have tid til BK og snakke med jer herinde. Men I er bestemt ikke glemt. ---------------------------------------------------------------
  12. Hej Lene! Dejligt du er tilbage Wow hvor er det bare en flot indbydelse den passer bare perfekt til jeres bryllups tema Forresten så jeg disse bordkort: Jeg synes de ser super flotte ud, måske var det noget?? ---------------------------------------------------------------
  13. Hej Alle sammen! Så er jeg kommet hjem fra Rhodos Dejlig ferie i rigtig godt vejr. Nå Men jeg ville lige sige jeg bestemt ikke har glemt jer, og jeg lover at jeg nok skal fortælle om vores helt fantastiske dag. Men i øjeblikket er der lige en masse ting der skal klares her i Vejle. Men jeg håber I nyder sommeren og solen som endelig er kommet ---------------------------------------------------------------
  14. I kan lige få et billede af vores bryllupstræ Jeg synes det er blevet helt fantastisk. Hver prik (de lyserøde) er sat af gæsterne. Min svigerfar har så fortalt hvor de skulle sætte dem, så der ikke blev sat finger sådan hulter til bulter. Hvis i skulle have lyst til at se flere billeder malet af ham kan I se dem her ---------------------------------------------------------------
  15. Så går turen til Rhodos i dag (ikke en bryllupsrejse) Vi skal bo på dette skønne hotel: Fra søndag til søndag. Det er et hotel hvor der ikke må være børn under 16 år, hvilket jo kan være meget dejligt. Nå jeg vender hjem igen fortæller jeg jer at om vores skønne dag d. 16/7 ---------------------------------------------------------------
  16. Okay jeg troede det var Robert der synes det kradser Jeg har heller ikke noget imod det. Men jeg synes helt klart du skal stjæle barbermaskinen ---------------------------------------------------------------
  17. Tillykke med dagen Jeg håber I får en helt fantastisk dag Glæder mig til at se billeder ---------------------------------------------------------------
  18. Tillykke med dagen Så blev det endelig ding tur Jeg håber I får en helt fantastisk dag. ---------------------------------------------------------------
  19. Kære skønne kvinder! Jeg skal på ferie i næste uge, og skal med fly - som så mange gange før. Men jeg kan ikke rigtig huske hvordan de regler er for make up på flyet. For make up i kufferten er måske ikke det bedste, fordi make uppen ikke kan klare kulden. Men hvordan er med det man må have i håndbagagen? og hvad med p-piller kan de tåle kulden? Jeg kan simpelthen ikke huske hvad jeg plejer at gøre, er der nogle der kan hjælpe mig? ---------------------------------------------------------------
  20. Tak for jeres svar. Jeg var lige et smut forbi Esthetique hvor jeg plejer at købe min make up, hun fortalte at der ikke var nogle problemer med make uppen i lastrummet, så det er der styr på nu. Så ringede jeg til Billund lufthavn og fik fortalt at jeg nemt kunne have p-pillerne i håndbagage, for som du også skriver Mette ja så kunne man jo mindste sin kuffert og så ville det jo ikke være særlig sjovt. Det bedste er at have dem i original emballage, så er der ingen problemer. og nu har jeg skrevet det ned, så jeg kan huske det til næste gang ---------------------------------------------------------------
  21. Tak hvor er du sød. jeg kan fortælle dig at du har gjort Jesper glad ang. din besked om skægget, han siger nemlig altid at kvinder ikke kan lide det, men det vigtigste er at jeg kan li' det - og det kan jeg. Jeg tror bare det skal vokse ud så kradser det ikke mere, Jesper har ingen problem med det. ---------------------------------------------------------------
  22. 1.000 tak hvor er du bare sød Vi også meget glade og man kan jo næsten ikke være andet på sådan en dag. Det var den bedste dag i mit liv ---------------------------------------------------------------
  23. Super fed bemærkning "rider på ham?" Jeg havde ikke selv tænkt på det, og Jesper grinte da jeg fortalte ham det. Men jeg synes det at rart at høre I andre synes om det, for er selv glad for det. Det skete bare fordi Jesper sagde jeg skulle hoppe og ja og så gjorder jeg det, selv om Jesper ikke havde regnet med det. ---------------------------------------------------------------
  24. og jeg glæder mig til at vise dem Tak, er selv glad for det. Det er lige sådan som vi er en smugle skøre Tak 1.000 tak Tak Mette Jeg glæder mig også til at vise flere billedere og fortælle om den skønne dag Der skal nok komme flere ---------------------------------------------------------------
  25. Jeg kunne lade vær da Jesper sagde jeg kunne hoppe op på ryggen af ham. Synes selv det er et super godt og skønt billede. Så jeg red (tak NatasjaW sjov bemærkning) på min mand på vores bryllupsdag ---------------------------------------------------------------