-
Antal besvarelser
1,571 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
1
Alle besvarelser af charlotte heidi
-
Lotte Lotte hvor er du? Jeg er lige her Har sendt dig en PM ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i går Jeg håber I havde en rigtig god dag ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i går Jeg håber I havde en rigtig god dag ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i går Jeg håber I havde en rigtig god dag ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i går Jeg håber I havde en rigtig god dag ---------------------------------------------------------------
-
Så fik jeg set min kjole igen , åh det var bare så dejligt Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive så nervøs over at se den igen. Men det gjorder jeg. Tror jeg har læst lidt for man skrækhistorie herinde om kjoler med huller, plette og meget andet. Så jeg havde bare så ondt i maven, jeg var bange for den ikke vare der, eller der var huller i den. Men der var ingen problemer, den var lige så flot som sidst - hvilket er for et år siden. Den skulle ikke lægges op, fordi den passede perfekt, det var jo bare rigtig dejligt. Så nu skal den bare dampes og så kan vi hente den. Jeg fandt også min halskæde til, det skal være en sort halkæde som jeg har fået af mine forælder da vi var i Prag. Derudover fik jeg strømpebåndet med hjem, så jeg lige kan fikse det lidt og nu har jeg igen tid til BK efter alle mine eksamens opgaver, det er bare sååååååå dejligt :cheerleader3: Men det er sikkert sket så meget herinde, så jeg slet ikke kan finde rundt ---------------------------------------------------------------
-
Så Mette! Nu har jeg snart tid til BK igen Det er bare sååååååå dejligt. Jeg har nogenlunde styr på planlæningen, men jeg lover dig at jeg laver en update, meget snart Jeg skal også lige ind og læse hvad du har lavet, det er sikkert sket en masse mens jeg har skrevet opgaver ---------------------------------------------------------------
-
Åh jeg fik prøvet min kjole i fredags det var bare sååååå dejligt

-
jubii en eksamens opgave til ar næsten færdig. Så kan jeg snart se frem til på fradag.
-
En lille bitte men vigtig update Vi har fået besked fra kommunen om at de har sendt vores papirer til den kommune hvor vi skal giftes :cheerleader3: Det er bare så dejligt at der er styr på noget af det vigtigste På fredag skal jeg prøve min kjole igen. Glæder mig helt vildt. Så skulle der også være tid til BK igen, for der har jeg afleveret min sidste opgave for i år ---------------------------------------------------------------
-
Tusind tak Hvordan går det mig dig? jeg har jo slet ikke set hvordan det går med din planlægning og arbejdet nu hvor jeg har været væk. Jeg har da også tænkt på dig mens jeg har skrevet opgave. Ja jeg glæder mig så meget til at se den igen. ---------------------------------------------------------------
-
Hold da op så er der kun 2 måneder igen :cheerleader3: Det er da bare helt vildt. Men jeg har slet ikke haft tid til at tænke på Bryllup. Jeg har lige afleveret den første eksamens opgave i dag, og den næste skal skrives på mandag. Når den så er afleveret om torsdagen. Ja så er det om fredagen jeg skal prøve min kjole igen Hvor jeg altså bare glæder mig. Det er et år siden jeg så den. så jeg savner den godt nok. ---------------------------------------------------------------
-
Ja lige præcise. Jeg skal ud og trække opgave i dag, og jeg er godt nok spændt. For der er nogle emner jeg bestemt ikke vil have. Men nu må jeg se hvordan det går. Jeg har fire dag til at skrive en 8 siders opgave, og jeg har i forvejen skrevet lidt over 3 sider. Så helt galt kan det da ikke går. ---------------------------------------------------------------
-
Okay de næste 3 uger står det på eksamensopgaver så ingen tid til BK og brylluppet ---------------------------------------------------------------
-
Hej søde! Hvor er du henne?? Håber det går godt på arbejde Knus ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i morgen Jeg håber I får en rigtig god dag, med dejligt vejr ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med i morgen Jeg håber I får en rigtig god dag, med dejligt vejr ---------------------------------------------------------------
-
BK og brylluppet har stået lidt på standby i denne uge Grunden skyldes at jeg er i gang med at skrive opgave til sem. Heldigvis er det bare en der skal bestås, så ingen karakterer denne gang. Heldigvis for den er ikke så god igen. ---------------------------------------------------------------
-
Det bliver altså spændende at se ---------------------------------------------------------------
-
Håber du har det godt Var der mere at lave i går? I forhold til overdelen har jeg overvejet dette: Hvad synes du Ja det er vildt jeg har vundet, er stadigt lidt oppe og køre over det Butikken ligger i Århus, så der er heldigvis ikke så langt. Jeg synes det er svært at vælge for de er bare flotte. Men det skal være en jeg kan bruge, så den ikke bare ender i skabet. --------------------------------------------------------------- Uha det ser bare rigtig godt ud!!! Ej så skal du jo til Aarhus... En dag hvor jeg er på arbejde, så du kan komme forbi og sige hej Ja det kunne være hyggeligt Det må vi da helt sikkert finde ud af, for det vil jeg da gerne ---------------------------------------------------------------
-
Tillykke med milepælen Hvor er det bare vildt at der kun er 1 måned tilbage. ---------------------------------------------------------------
-
Nå man ikke lige skriver opgaver -hmmm...burde gør det nu! og ikke køber ting til bryllup kan man jo bare købe andre ting Jeg fandt disse lækre sko i Ecco Dem måtte jeg bare eje Men men men jeg bliver 9 cm end HTB, heldigvis gør det ham ikke noget ---------------------------------------------------------------
-
Tak Camilla Jeg synes også selv den passer meget godt til. ---------------------------------------------------------------