charlotte heidi

Medlem
  • Antal besvarelser

    1,571
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    1

Alle besvarelser af charlotte heidi

  1. Til alle jer SATC fans derude. Jeg ville lige anbefale bogen "Carries dagbog - Mød Carrie før sex and the city" Den er ikke skrevet som en dagbog selvom titlen antyder det. Det er en super sjov bog om Carrie tid på high school. Den handler om alle hendes drømme for fremtiden. Rigtig god hvis man savner lidt ny fra Sex and the city. --------------------------------------------------
  2. Håber du har det godt Var der mere at lave i går? I forhold til overdelen har jeg overvejet dette: Fjernet Hvad synes du Ja det er vildt jeg har vundet, er stadigt lidt oppe og køre over det Butikken ligger i Århus, så der er heldigvis ikke så langt. Jeg synes det er svært at vælge for de er bare flotte. Men det skal være en jeg kan bruge, så den ikke bare ender i skabet. ---------------------------------------------------------------
  3. Tak Miss Lena Glæder mig helt vildt til at præve kjoler ---------------------------------------------------------------
  4. Åh jeg bliver aldrig færdig med min opgave til sem.

    1. Meggers

      Meggers

      (KRAM) Det skal nok gå, jeg er sikker på at du kan! :-)

    2. charlotte heidi

      charlotte heidi

      Tak hvor er du sød :) Den skal heldigvis først afleveres på mandag.

  5. Hej Det gik rigtig godt, men der var rivesalg i Salling, så kun 2 betalende kunder til mig! Gab gab... Håber der sker lidt mere idag Det var godt at høre, men det er da godt nok en laaaaaaang da du så har haft. Jeg håber der sker lidt mere i dag ---------------------------------------------------------------
  6. Hej Lene! Jeg ville lige høre hvordan de gik på arbejdet? Knus ---------------------------------------------------------------
  7. 1.000 tak for linket Mette Der er helt klar nogle flotte overdel som jeg kunne bruge, og så er de jo ikke alt for dyre ---------------------------------------------------------------
  8. 1.000 tak piger Jeg lover jer at jeg nok skal lægge nogle billeder ind når jeg har prøvet og fået kjolen. ---------------------------------------------------------------
  9. 1.000 tak piger. Jeg er også vilde med dem, synes det ville være rart med noget at tage over skuldrene, nu må vi se hvad det bliver ---------------------------------------------------------------
  10. Den første er fundet på Esty - selvfølgelig kan man jo næsten sige Den anden er på fundet på en side som hedder inchbyinch.dk, men her skal man også købe en kjole Jeg kan lige sætte et billed ind af kjolen i morgen aften hvis det er ---------------------------------------------------------------
  11. Jeg var også selv helt vild med nr. 2 desværre fandt jeg ud af man skal købe en fest kjole der eller kan man ikke få overdelen Så jeg må lede videre! ---------------------------------------------------------------
  12. Jeg har vundet en festkjole fra Brudesalon Kennedys Hvor er det bare vildt Jeg fatter det stadig ikke helt, jeg plejer jo aldrig at vinde noget. Jeg opdagede det midt i min sidst time på sem. i år, og kunne slet ikke koncentrerer mig til den sidste halvdel af timen. Heldigvis fik jeg lige spurgt min underviser om jeg kunne kontakte inden vores skrive periode går i gang. ---------------------------------------------------------------
  13. Det er altså bare nogle flotte ting du har fået lavet Det ser bare rigtig godt ud ---------------------------------------------------------------
  14. Tak for tippet Det er ikke nogen af den jeg har billed af, jeg har lige være inde på deres hjemmeside, men kunne ikke rigtig finde noget. Men må tjekke butikken så. ---------------------------------------------------------------
  15. Nr. 2: Hvad synes I?? ---------------------------------------------------------------
  16. Hmmm....jeg har kigge lidt rundt efter en overdel, men synes ikke det er helt nemt. Men jeg ar da fundet 1: Nr. 1: ---------------------------------------------------------------
  17. Tak, du er så sød Jeg må få taget et billede af mig selv i den røde kjole - iført mit nyeste slør Det var så lidt og som jeg har sagt før så er jeg jo vilde med dine ting Og hovsa jeg overså da helt det med svigerfamilien. Først lige en masse Jeg synes bare det er så synd for dig. Først alle de gæster der ikke helt er styr på og nu en gæst som ikke er inviteret med. ---------------------------------------------------------------
  18. Tillykke med i går ---------------------------------------------------------------
  19. Tak søde Mette ---------------------------------------------------------------
  20. Har brug for jeres hjælp Jeg var en af den der godt kunne li' Kates brudekjole. Jeg er i særlig grad vild med den blondeapplikation overdel: Jeg ville meget gerne har noget som minder om det til min kjole. Så hvis I har nogle ideer må I maget gerne sige til. Den skal ikke være alt for dyr! ---------------------------------------------------------------
  21. Du låner den bare, jeg har jo selv lånt den af Lolu Det kommer helt sikkert billeder igen af kjolen i slutningen af maj, for der skal jeg prøve den igen ---------------------------------------------------------------
  22. Det er bare nogle super smukke kjoler du har valgt Jeg glæder mig til at se et billede med dig i den røde ---------------------------------------------------------------
  23. Jeg ville gerne, men der er lidt lang til Ringsted fra Vejle Men det kan jo være jeg er på besøg hos familien --------------------------------------------------------------- Jeg syntes helt sikkert du skal tage på familiebesøg den weekend. Du er i hvert fald meget velkommen Jeg må lige se hvordan det passer ind i vores planer, for så kan det godt være jeg lige kommer forbi ---------------------------------------------------------------
  24. Jeg ville gerne, men der er lidt lang til Ringsted fra Vejle Men det kan jo være jeg er på besøg hos familien ---------------------------------------------------------------