peddy84

Medlem
  • Antal besvarelser

    201
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af peddy84

  1. hvor længe øvede i den?
  2. Tillykke med jeres dag håber den er helt fantastisk
  3. Må sige sidder med en lille tåre i øjenkrogen, du er super smuk i den kjole
  4. SUPER fede billeder du kan sagtens være stolte af dem
  5. Nu blev der jo spurgt hvad der blev drukket og ikke hvad der blev købt! Vores liste over hvad der blev købt ser MEGET anderledes ud end hvad der reelt blev drukket. JA! det ved jeg godt vi stod i samme dilemma og valgte at regne med ca 2 flasker vin pr mand, selvom vi ikke har holdt festen endnu kan man vil godt komme med det man selv har købt i det man jo ligesom håber det er nok og andre måske kan hjælpe/bruge vores indkøb til noget
  6. Det som vi ikke får i bryllupsgave køber vi selv eller ønsker os i julegave/fødselsdagsgave Rosendahl Grand Cru: • Rødvinsglas, Bordeaux 45 cl • Hvidvinsglas, Bordeaux 32 cl • Snapseglas • Vandglas • Caféglas • Champagneglas • Ølglas • Tekopper med underkop, 28 cl • Krus, 34 cl • Frokost tallerkener, 19 cm • Middags tallerkener, 27 cm • Pasta tallerkener • Æggebægere • Glasskåle • Salatsæt • Sauce ske • Serverings ske • Steak knive • Middagsknive • Middagsgafler • Te skeer • Latte skeer • Kagegafler • Kagespade • Vinreol • Vin prop • Skænkeprop • Isasieter • Holder til ovnfast fad - stor • Kværn (til krydderier) • Opbevaringsglas 0,25 L • Opbevaringsglas 0,50 L • Opbevaringsglas 0,75 L • Opbevaringsglas 1,0 L • Opbevaringsglas 1,5 L • Serveringsfad • Marmeladekrukke m. låg • Vinsæt Rosendahl Karen Blixen: • Blomster hjerte – forsølvet • Engel – forsølvet • Grenkugle – forsølvet – lille (6 cm) • Hjerte – forsølvet - lille (6 cm) • Julehjerter – forsølvet • Juleklokke - forsølvet • Julegås - forsølvet • Juleuro, hjerte – forsølvet • Juleuro, klokke - forsølvet • Kristtjørn – forsølvet – lille (6 cm) • Kræmmerhus – forsølvet • Snefnug - forsølvet • Stjerne – forsølvet • Tromme – forsølvet • Trompet – forsølvet • Lysestager kristtjørn – forsølvet Icollage af Vivi Haacke: • Tree of life • Wings of freedom • Soul protection • Fly me to the moon • Lucky sun • Love it • Heart Beat • Circles • Friends Forever • Skabelsen (Formet som et æg) • Intuition (Formet som et æg) • Abstraktion (Formet som et æg) • At se (Formet som et æg) Life væg dekoration af Anna Nielsen • Falling in love • The Future together • Friendship • A baby is born • Success • Moving on Andet: • Skærebræt med vuggekniv af Jamie Oliver • Shaker af Jamie Oliver • Universalkniv – 11 cm (GSF 11) af Global • Universalkniv – 15 cm (GSF 24) af Global • Stegegaffel buet – 16 cm (G 13) af Global • Chokoladesmelter fra OBH • Riskoger fra OBH • Gavekort til wellness • Dansemus af Jacques • De fire elementer af Patrice Barat • Naboerne – underboen, overboen, genboen af Susse Volander • Grillpande • Penge • Wok pande • Morter med støder • Bormioli Rocco Aurum vin karaffel (kan findes på www.chefscatalog.com – produkt nr: 25474)
  7. Vi bliver 26, vi har også handlet i Tyskalnd, der kommer 2 børn, vi holder vores i en gildesal vi har købt: 24 flasker rødvin 24 flasker hvidvin 12 kasser øl 6 flasker asti - som velkomstdrink sammen med bryllupskagen 2 liter bailey - til kaffen 2 kasser somersby 9 kasser sodavand
  8. Jeg ville heller ikke ændre det vilde. Brylluppet skulle holdes fra fredag til søndag, stadig med vielse lørdag Location ville være slot, hvor alle gæster kunne overnatte i stedet for en gildesal Maden skulle serveres i stedet for en buffet en overdådig bryllupskage Gæstelisten, den samme lækre gaver til gæsterne, både ved bordet og på værelserne brunch om søndagen 2 kjoler brudekjolen og kjolen til dagen efter Blomster i kirken give HTB en fed morgengave Og en mega fed bryllupsrejse - istedet for som nu hvor vi ikke skal på nogen Ellers ville jeg ikke ændre på noget
  9. Ja det gav menning
  10. Jeg har det selv ad H til med taler, har tudet flere gange bare mens jeg har skrevet på talen! OMG! Tror, at jeg vil øve mig alene, MEGET, og dernæst foran min bedste veninde, i håb om, at jeg kan holde de fleste tårer tilbage God idé med juxeboks og karaoke, ville selv gerne have det, men H2B er slet ikke til sådan noget - måske fordi jeg er så elendig til at synge? :P Fedt, at du kan brænde en CD og få den med deri, så skal du bare finde dig en allieret, som kan sætte sangen på når tiden kommer Jeg har en veninde som blev gift for et par år siden og hun printede sin tale ud på kort så kunne man heller ikke se hun rystede så meget af nervøsitet, og det hjalp hende rigtig meget regner med at gøre det samme hun printede ud og klippede det til og limede det på noget karton :)
  11. Det hjalp virkelig! Jeg sidder med tårer i øjnene - for real! Keep up the good work Mht. at skifte farve, så er der et ikon med et blåt A og en pensel - den giver dig en masse farver at vælge imellem TUSIND TUSIND tak det er jeg glad for at høre Synes jeg har prøvet men det lykkes ikke rigtig prøver lige igen Hmm det vil ikke
  12. Det kan være du kan hjælpe mig jeg ved ikke hvordan man skifter skrift farve
  13. Hvordan har du det med at holde taler? -og især når det handler i så stor en grad om følelser? Hvis du har svært ved det, eller bare let til tårer, så vil en sang være en særdeles god idé Jeg ville nok spille den til sidst, for så vil jeg ikke bekymre mig om den tale jeg skal til at holde Har i en DJ eller hvordan med det? Så har jeg rettet lidt i den men den skal nok justeres noget mere så den bliver mere personlig Først og fremmest vil jeg sige mange tak fordi I alle vil komme og fejre denne store dag sammen med os og tak for al den hjælp vi har modtaget, for at vi kunne få drømme brylluppet. Kære svigermor og svigerfar, tusind tak for i har bragt Lasse livet, og en tak for i har gjort ham til den han er, man er ikke i tvivl om hvor han har sit god hjerte fra, I har åbnet jeres hjem for mig og jeg har følt mig som en del af familien fra første gang jeg mødte jer, og der gik ikke lang tid før jeg mødte flere fra din familie skat, som tog ligeså varmt imod mig og som jeg i dag ser som en del af min egen familie – skål for familie Men med en ny stor familie fulgte der også en stor vennekreds med som også tog imod mig med det samme nogen kendte jeg fra før da jeg boede i Vejle, Rikke og P kender jeg helt tilbage fra børnehaveklassen, men der er også kommet nye ansigter til – skål for venskab Lasse i de sidste 3 år har du været min faste klippe, lige fra start har du hevet mig op når jeg faldt ned i et hul, som er sket en del gange, du har gjort mig stærk, og givet mig troen på at jeg kan det jeg vil, uden dig var jeg ikke blevet student, uden dig havde jeg ikke turet starte på en ny uddannelse igen, uden dig havde jeg ikke fået mit kørekort endnu, du har været der når sorgen har ramt mig, du har været der når glæden er vendt tilbage, uden dig var jeg ikke kommet igennem de sidste 3 år For 3 år siden håbede jeg at, en dag ville kunne stå her ved din side for fra første gang jeg så dig vidste jeg at du var min eneste ene, en jeg kunne tilbringe resten af mit liv sammen og selvom jeg visser dig og fortæller dig hver dag jeg elsker dig kan jeg aldrig vise dig eller fortælle dig hvor højt jeg virkelig elsker dig. Men der er mange grunde til at jeg elsker dig, og jeg vil ikke nævne dem alle her men kun nogen stykker, jeg elsker dig fordi: Du lader mig være den jeg er Du får mig altid til at grine Du lytter til mig Fordi du hver dag viser mig hvor meget du elsker mig og hvor meget jeg betyder for dig Fordi når vi står i vores lille køkken sammen og jeg står og hakker grøntsager mm hvilket jeg hader, så elsker jeg det inderst inde alligevel at gøre det for jeg gør det med dig ved min side. Du er virkelig den perfekte mand for mig, du er min eneste ene, min bedste ven. Sammen har vi skabt et hjem, en hverdag og en fremtid. Du har gjort mig til den lykkeligste kvinde på jorden og jeg glæder mig til hvert minut af fremtiden, hvor vi skal indfri alle vores håb og drømme sammen. Med dig ved min side går livet aldrig i stå… Skål for kærligheden
  14. tror også jeg vil vælge sangen til sidst det var også der sangerinden skulle have sunget Jeg har det slet ikke godt med taler, og tror jeg kommer til at tude helt vild :) Vi har en juxeboks med karaoke vi vil gerne have at folk har det sjovt så jeg kan få den brændt ned på en cd også putter de den i juxeboksen
  15. Hej Måske det bare er mig, men jeg ville nok holde fast i, hvem jeg taler til. Du starter med, at tale til dine svigerforældre, men senere er det din H2B du tiltaler. Overordnet syntes jeg, at det er en okay tale, ingen vil være i tvivl om, hvorfor du elsker ham, men jeg tror godt- håber ikke det gør noget at jeg siger det - at den kan gøres mere personlig Jeg bøvler selv lidt med min tale, så jeg ved godt, hvor svært det er Din indledning syntes jeg er lige i øjet Jeg har fundet utrolig meget inspiration her på sitet, nogle søde digte, og ideér til en rød tråd. Held og lykke med taleskrivningen Tak for din kommentar det er jeg rigtig glad for jeg har bøvlet med den de sidste par måneder, jeg har lige set at der er en herinde som har skrevet at gommens søster startede ud med at afspille en melodi inden hun holdt sin tale, kan man gøre det som brud? og kan man holde indledningen først også sangen, jeg har tænkt på come what may, jeg havde en sangerinde på hånden som skulle synge den men desværre satte pengepungen en stopper for det
  16. Super fed idé jeg havde en sangerinde på hånden men økonomien sætter desværre en stopper kan man som brud godt afspille sangen også holde talen bagefter? eller skal man holde lidt tale også sangen? Jeg skal takke gæsterne for at de er kommet også kommer min tale efterfølgende
  17. Jeg vil egentlig gerne have den er lidt længere men synes det er mega svært
  18. Vi var oppe at snakke med vores blomster handler for ca 1 måned siden så det er 4 mdr før brylluppet
  19. Er der nogen der ved hvor man kan få billig gave poser når budgettet er stramt og kan man bruge dem man kan tage i søsterne grene eller skal man bare heller lade være så?
  20. http://offbeatbride.com/2011/03/awesome-cake-toppers http://www.lotushaus.typepad.com/lotushaus/page/3/ http://www.craftjuice.com/story.php?title=Wedding_Cake_Topper_Robot_Bride_n_Groom_Wood_Statues_Classic_V3_with_Guitar_and_Camera_by_buildersstudio_on_Etsy
  21. kunne det være disse: http://www.kaboodle.com/reviews/wedding-cake-topper-people-figurines http://www.kaboodle.com/reviews/custom-wedding-cake-toppers-or-centerpiece http://www.kaboodle.com/reviews/bride-and-groom-form-cake-toppers
  22. Øv det var ærgeligt, kan du ikke mindes hvor du har set den?
  23. Det lyder som en fantastisk idé hvor køber du gaveposerne?
  24. Jeg havde tænkt på at lave små poser med kærlighedte og en hjemmebagt cokie med opskriften, men indtil videre ser det ikke ud til at der er råd til det i budgettet selvom vi kun bliver 26 men har fundet denne lækre hjemmeside som er perfekt når man planlægger bryllup http://www.papirposen.dk/ De har en masse ting, for at se de poser de kan tilbyde skal man trykke på webbutikken, så diverse også kuverter og poser. Man skal trykke på det lille pose logo ude til venstre for den side man gerne vil ind og se
  25. Prøver lige igen: http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=21747