Guest Vilbrand

Favourbokse

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er nok lidt af den holdning - at hvis ikke man ved hvad man vil putte i dem - hvorfor så have dem!? :)

Ikke at der er noget i vejen med at søge inspiration, overhovedet - men man skal også bare passe på man ikke bare HAR tingene, fordi "det har de andre" - er selv ved at falde i fælden flere gange dagligt herinde på dette fantastisk inspirerende forum! :)

Du kan lave personlige chokolader, købe personlige små ting der betyder noget for dig eller dine gæster, købe noget der passer ind i temaet, putte lidt lækkert slik i, bage en fin cupcake og sætte i, lave en lille "hjælpekit" (Som er det du er ved) med et lille digt - osv osv...

Held og lykke med at finde det DU synes der kunne være spændende! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

jeg har købet små poser i organza stof som jeg putter lidt hjemmelavede bolsjer i :-) men har li læst en gammel tråd herinde om vareprøver på creme, parfume osv.. men ved ikke helt hvor man får fat i dem nogle der kan hjælpe???

med venlig hilsen christina.

0

Del dette indlæg

Det hele kom pludselig til mig

Så de kommer til at indeholde:

Chokolade, en lille pose haribo, plaster, et farvet fyrfadslys, tændstikker, vicks, pamoler, 2 forskellige slags blomsterfrø, og så små prøver på creme og duft og så et digt. Jeg laver det til gaveposer som kommer til at stå på stolene.

Til børnene laver jeg en lille pose med forskelligt slik og så sørger jeg for at der er tegnesager, kort og et par fodbolde de kan bruge i løbet af aftenen :)

0

Del dette indlæg

Jeg skrev til Nivea, GOSH, Decubal, Oriflame og et andet firma jeg selvfølgelig ikke lige kan huske... Nivea og Decubal svarede at de ikke delte prøver ud mere, Oriflame tager 45 kr for 20 prøver ca. Det det firma jeg ikke lige kan huske navnet på sendte mig en kasse med lækker creme :) Og GOSH har svaret idag at de normalt ikke gør det, men at de gerne ville gøre en undtagelse :0)

Man kan vel egentlig også høre i en matas butik... de giver jo prøver sammen med gavekort:0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm håber gosh også gør en undtagelse for mig :-) og oriflame er jeg medlem af så dem skriver jeg li til.. Den lækker creme der ku jeg ellers godt tænke mig hi hi.. ku du ik prøve om du kan huske hvad det hedder så er du søøød... kan forresten se vi skal giftes samme dag.. pudsigt.. glæææder mig helt vildt til min mand skal se mig komme op af kirkegulvet i fin kjole

mvh christina :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Det hedder Nardos... Hjemmesiden hedder www.nardos.eu (de er danske)

Mon ikke det er noget GOSH bare skriver til alle :) KOmmer måske også an på hvor mange mange skal bruge til. Vi bliver ikke så mange...

Ja det er da sjovt nok det er samme dato... hvor skal i giftes henne?? :)

0

Del dette indlæg

Jeg havde tænkt på at lave små poser med kærlighedte og en hjemmebagt cokie med opskriften, men indtil videre ser det ikke ud til at der er råd til det i budgettet selvom vi kun bliver 26 :(

men har fundet denne lækre hjemmeside som er perfekt når man planlægger bryllup :)

http://www.papirposen.dk/

De har en masse ting, for at se de poser de kan tilbyde skal man trykke på webbutikken, så diverse også kuverter og poser. Man skal trykke på det lille pose logo ude til venstre for den side man gerne vil ind og se :)

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1000 tak skriver til dem med det samme :-) Vi bor i herfølge syd for køge og skal giftes i herfølgekirke.. hvor jeg også er blevet døbt og konfirmeret. hvad med dig?

Det er ikke så langt herfra :)

Vi bor i næstved men skal giftes i Sct. Bendts kirke i ringsted. Jeg er døbt der og det er familien´s "faste" kirke når der er dåb, konfirmation eller bryllup :)

HAr i fået styr på det hele efterhånden?? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chokolade, en lille pose haribo, plaster, et farvet fyrfadslys, tændstikker, vicks, pamoler, 2 forskellige slags blomsterfrø, og så små prøver på creme og duft og så et digt. Jeg laver det til gaveposer som kommer til at stå på stolene.

Til børnene laver jeg en lille pose med forskelligt slik og så sørger jeg for at der er tegnesager, kort og et par fodbolde de kan bruge i løbet af aftenen :)

Det lyder som en fantastisk idé hvor køber du gaveposerne?

0

Del dette indlæg

Det lyder som en fantastisk idé hvor køber du gaveposerne?

Til de voksne køber jeg dem på Ebay ;) jeg har valgt dem i mørk med sølv hanke... jeg skal give (mener jeg) 165 for 24 poser med porto til DK

Til børnene finder jeg bare nogle små poser i tigeren eller noget

0

Del dette indlæg

1000 tak skriver til dem med det samme :-) Vi bor i herfølge syd for køge og skal giftes i herfølgekirke.. hvor jeg også er blevet døbt og konfirmeret. hvad med dig?

Det er ikke så langt herfra :)

Vi bor i næstved men skal giftes i Sct. Bendts kirke i ringsted. Jeg er døbt der og det er familien´s "faste" kirke når der er dåb, konfirmation eller bryllup :)

HAr i fået styr på det hele efterhånden?? :)

Nej det er det nemlig ikke:-) og skal snart igang med at lave bolsjer til brylluppet (lilla med hyldeblomst og lyserøde med jordbær og fløde). Og så skal min søster hjælpe mig med bordkort og vi skal købe det sidste tøj til min kære mand ellers er vi ved at være der.. er i godt med? hvor mange blir i? vi blir kun 38 til mad men måske 65 til reception i haven efter kirken..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvor man kan få billig gave poser når budgettet er stramt og kan man bruge dem man kan tage i søsterne grene eller skal man bare heller lade være så?

Hvor mange skal du bruge...? Hvad størrelse og hvad er max prisen...? Så skal jeg lige søge lidt rundt :)

0

Del dette indlæg

Okay det var da flot :-) Jeg laver altså ikke kirkehæfter men der stod i invitationen hvad tid receptionen startede og sluttede og hvad tid vi ska mødes på restaurenten om aftenen.. har i så også fundet salmer? det mangler vi at kigge på.. og jeg har jo som sagt valgt at lave små organza poser med hjemmelavede bolsjer til gæsterne om aftenen og så ar jeg lavet må skilte der skal side på med et personligt ord eller en person på som passer til hver enkelt gæst f. eks min bedste veninde står der hjerte veninde og min reserve bedstefar står der visdomens kilde da han ved rigtig meget :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer