Guest Vilbrand

Favourbokse

45 indlæg i dette emne

Annonce ♥

vi har puttet et farverigt lommetørklæde i (købt i tiger butikken)

tandstik i plastik indpakning...

og så 5 dronning mandler (indpakket i celofan og lidt pink hjerter i) m/sløjfe om og en lille stk chokolade...

Jeg har købt æskerne via Ebay.uk og selv limmet bånd på låget m/dobbeltklæbende tape.

Vi har ik plads til mere,men har også toilet kurve med div ting,samt hver overnattende gæst får en lækker creme, ansigtscreme samt parfume prøve.

Dette lægges i pink organza pose... :loveboard:

post-44529-0-47529800-1311277049.jpg

post-44529-0-81061600-1311277135.jpg

post-44529-0-29597600-1311277234.jpg

post-44529-0-66606600-1311277241.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har lige bestilt personlig chokolade. :) Så der ender med at komme følgende i:

- 2 stk. chokolade med vores monogram på

- 1 lille haribo pose

- 2 stk. mentos tyggegummi

- blomsterfrø (forglemmigej og brudeslør)

- panodiler

- plaster

- Creme magen til dem der allerede er lagt billede ind af

- Duftprøver vi har fået fra GOSH

- Et duft fyrfadslys og tændstikker med monogram

- Et digt om alle tingene

Det hele bliver lagt i en lille sølvfarvet gavepose som jeg har købt på ebay. Så kommer der sølvfarvet organza bånd på med et lille kort hvor gæstens navn står på og på bagsiden står der tak for deltagelsen :D

Langt de fleste ting er købt via ebay, og det gælder genneralt ting til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj Hvor er i bare i gavehumør hi hi jeg vil gerne med til jeres bryllupper:-) sidder nu og syntes at vores små poser med hjemmelavede bolsjer i ikke er nok:-( men laver også en kurv med vareprøver til receptionen i vores have. Har ikke hørt fra gosh endnu:-( men har fået en masse af den gode creme:-) er der andre steder man kan få prøver? Mkh christina

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at lave noget i denne stil - har købt mere eller mindre alt det på på billederne - men har i stedet for den æske som er på billedet, har vi valgt nogle små fine hvide æsker og i stedet for det naturfarvet bånd har vi valgt en tynd sort læder snor. - håber det bliver fint ellers må vi bare lave noget andet :)

De blomsterfrø vi har valgt er forglemmigej.

post-46035-0-88919000-1311332946.jpeg

post-46035-0-00374200-1311332957.jpeg

1

Del dette indlæg

fru kofoed: Måske man kan få nogle prøver i matas. Ved man også kan få hos oriflame, de koster dog 45 kr :)

Hjemmelavede bolsjer lyder altså heller ikke så dumt... er sikker på gæsterne synes det er fedt du har stået og brugt tid på dem :)

Mads & Rasmus: Det er rigtig fint, og passer bare super godt til have bryllup temaet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der ved hvor man kan få billig gave poser når budgettet er stramt og kan man bruge dem man kan tage i søsterne grene eller skal man bare heller lade være så?

Hvor mange skal du bruge...? Hvad størrelse og hvad er max prisen...? Så skal jeg lige søge lidt rundt :)

Tusind tak :)

26 stk

str: 170x70x210 mm eller 230x80x300 mm

pris: så billig som muligt :)

Dem jeg selv har fundet er billige men i et parti på over 200

Der må gerne være håndtag på jeg vedhæfter lige til inspiration :) farven er lidt lige meget :)

post-44225-0-36935700-1311590798.jpg

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg

Jeg sidder lige på ebay. det er der jeg selv har købt mine... smider lige nogle forskellige link ind så du kan se... portoen der er oplyst skal kun betales en gang selvom du fx bestiller 3 pakker af det samme :)

http://viewitem.eim.ebay.dk/PACK-OF-12-GIFTBAGS-WITH-RIBBON-HANDLE--SP0739-PK12/140576746301/item

http://viewitem.eim.ebay.dk/30-White-Paper-PartyGiftBags-with-Tissue-Paper-/380221396484/item

http://viewitem.eim.ebay.dk/14-Med-Gold-Paper-PartyGiftBagsTissue-22x10x31cm/120671799514/item

Håber der er noget imellem du kan bruge... ellers hjælper jeg gerne med at søge videre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder lige på ebay. det er der jeg selv har købt mine... smider lige nogle forskellige link ind så du kan se... portoen der er oplyst skal kun betales en gang selvom du fx bestiller 3 pakker af det samme :)

http://viewitem.eim.ebay.dk/PACK-OF-12-GIFTBAGS-WITH-RIBBON-HANDLE--SP0739-PK12/140576746301/item

http://viewitem.eim.ebay.dk/30-White-Paper-PartyGiftBags-with-Tissue-Paper-/380221396484/item

http://viewitem.eim.ebay.dk/14-Med-Gold-Paper-PartyGiftBagsTissue-22x10x31cm/120671799514/item

Håber der er noget imellem du kan bruge... ellers hjælper jeg gerne med at søge videre :)

Tusind tak :)

Jeg overvejer dem her: http://viewitem.eim.ebay.dk/30-White-Paper-PartyGiftBags-with-Tissue-Paper-/380221396484/item

med lilla papir i :) det følger også med så det er et super godt tilbud :) så skal bare have overbevist manden :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt disse:

post-50688-0-50085100-1313521705.jpg

post-50688-0-61211400-1313521756.jpg

Fra karamelkompagniet.dk (på Bornholm)

De kan også bestilles hjem over nettet og de har mange fine karameller, chokolader og bolcher til en okay pris :)

Og så regner jeg med at komme et par panodiler i også samt et lille digt:

Når natten går hen og bliver lang

Og du føler den søde sukkertrang

Du her kan finde en smule sødt

Vi håber at du festen har nydt!

En lille pille til næste dag

Kan fjerne tømmermænds ubehag

0

Del dette indlæg

Hvis man ikke har lyst til at købe æskerne, eller synes det er for dyrt, så kan man også selv lave dem. JEg har fundet en origami bog, hvor man kan folde fine æsker af papir. Der findes forskellige varianter, men jeg har "bare" taget den nemmeste. Det eneste du skal bruge til den er fire stykker kopipapir, som bliver klippet til kvadrater. Bogen hedder Origami æsker og er af Alexandra Dirk.

0

Del dette indlæg

Hej damer.

Vil lige byde ind med et alternativ: Til vores bryllup havde vi også små æsker med div. små ting. Bla. bryllupsbolcher, hjemmelavet lys og et stykke minijulepynt med vores navne og vielsesesdato på båndet (blev gift i december.) Vi (jeg) havde dog valgt, at det kun var damernes æsker der skulle indeholde disse ting, da jeg er ret overbevist om at de fleste mænd er flintrende ligeglade med hjemmelavede lys, parfumeprøver og blomsterfrø. Så i mændendes æsker havde jeg lagt en kylling (mini-spiritusflaske) samt to panodiler og en mintpastil med min mands yndlingsfodboldholds logo bundet ved i små poser. Det faldt i hvert fald i god jord ved vores bryllup. :back2topic:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer