Dansk DJ Service

Annoncør
  • Antal besvarelser

    318
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

7 Neutral

About Dansk DJ Service

  • Status
    www.ddjs.dk
  • Fødselsdag

Kontakt

  • Hjemmeside
    http://www.ddjs.dk/services/musik-dj-til-bryllup/

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Lokation
    Frederiksberg, men vi spiller i hele kongeriget :)
  1. Spot on! ;)
  2. Det andet gav VIRKELIG heller ikke mening. I øvrigt fedt at din kommende mand er Gin-entusiast. Så må I også sørge for at have den rigtige tonic med til den eller de typer gin han vælger. Så bliver det ekstra godt :D
  3. 2016 har været endnu et rekordår for os. Vi oplever tydeligt at flere og flere brudepar vælger at en DJ skal stå for musikken til deres bryllup og ligeledes oplever vi i stigende grad, at man ikke er villig til at gå på kompromis med den DJ man vælger. Den udvikling er vi naturligvis glade for :D Men det betyder også at man skal være ude i rimeligt god tid, hvis man vil have fat i de dygtige udbydere. Vi anbefaler derfor at man begynder at undersøge mulighederne, indhente tilbud fra den eller de udbydere man mener er den/de rette til sit bryllup og ikke booker senere end februar. Pssst.. Nu vi er ved det så kan I da lige starte med at få et tilbud fra os: http://www.ddjs.dk/services/musik-dj-til-bryllup/ ;) Hvis I oplyser koden Bryllupsklar 2017 i jeres forespørgsel får I 10% ekstra rabat - også på de løsninger vi i forvejen kører skarpe tilbud på ;)
  4. Ja, det gør det egentlig. Jeg læste budgetteret som det oprindelige budget og realiseret som den faktiske pris ;)
  5. Er fotografen også noget vennetjeneste? Lyder som en super lækker pris
  6. Det er helt sikkert min erfaring, at det fungerer bedst, hvis der arrangeres overnatning - hvis altså er en mulighed? I behøver ikke betale overnatningen - det er, som Bent ganske rigtigt siger, helt almindeligt at gæsterne selv står for denne udgift. Og I kan jo lade det være frivilligt om folk vil overnatte - men formidle kontakten. Hvad angår personale kan det også blive lidt af en udfordring, hvis ikke der kan hyres nogle lokale hertil
  7. Det er generelt en udfordring at finde et lækkert lokale i eller omkring Kbh. Hvis man har et begrænset budget, selv vil stå for mad og drikke og samtidig er 85 mennesker bliver det desværre kun endnu mere svært. :-/ Et bud kunne være idrætsfabrikken. Jeg ville også have foreslået festlokalet ved Onkel Dannys plads, men der mener jeg ikke at der kan være 85 mennesker. Ellers ville jeg - som Bent er inde på - spille lidt på tidspunktet på året. Det er ikke den travleste periode, hvilket giver jer et bedre grundlag for at forhandle om prisen de forskellige steder
  8. Arh ja, ok. Det forklarer det. Super lige at få ført med ind
  9. Forstår dælme godt at du er i tvivl. Det er to ekstremt flotte kjoler, der begge sidder præcis som de skal. Personligt synes jeg dog, at blondekjolen tager sejren. Den har bare det hele. /Alexander Wiberg
  10. Ja, I skal da holde en kæmpe fest med blomster og de smukke nuancer blomster kan være i, som tema. Det er ikke mærkeligt. Forstår godt at I ønsker at tage revanche hvis selve festen aldrig blev som I havde drømt om. Go for it! /Alexander Wiberg
  11. Jurisdisk set har du ret. Meeeeen.. Det synes jeg nu sagtens man kan skrive. Hvis det var mig, havde jeg helt sikkert skrevet at vi skulle giftes.. igen. Det har et humoristisk strejf jeg synes rigtigt godt om
  12. 8 timers DJ med udstyr for 4.995kr. + transport. Bestil i februar. Brug koden "Bryllupsklar".

  13. Og det kan man nemlig SAGTENS holde sit livs fest for.Der er naturligvis en del ting man skal være bevidst om / finde smarte løsninger på. Måske noget DIY. Men hvis ikke alle pengene bruges på kjole og ring kan man faktisk komme temmelig langt for 30 k. Vi holder fest i forsamlingshus, og skal have buffet at spise, til cirka 150 kr pr. Kuvert, forret buffet til 50 kr pr. Kuvert og bryllypskage til dessert som min svigerinde laver- hun skal kun have betaling til materialer.. Min kjole skal absolut ikke være et stort skrud og lige nu er min favorit en til 2500,-, musikken bliver højttalere og en playliste.. Det er i den dur og det er lige som vi kunne tænke os det, afslappet, sjovt og på mange måder utraditionelt :D Det lyder som en rigtig fin pris. Dejligt at I både får forret, buffet, kage, fotograf og musik med under budgettet. Så mangler der i hvert fald ikke noget
  14. Og det kan man nemlig SAGTENS holde sit livs fest for. Der er naturligvis en del ting man skal være bevidst om / finde smarte løsninger på. Måske noget DIY. Men hvis ikke alle pengene bruges på kjole og ring kan man faktisk komme temmelig langt for 30 k.
  15. Helt enig, Bent /Alexander Wiberg