krismarianne

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    5
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About krismarianne

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag 09/08/1989

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    7800
  1. jeg er bruden... og det er ikke helt mig der har spurt det er mere tvang fra min mors side... hans trunte er en form for kæreste... de er sammen fordi de er blevet enig om de er meget disperate for og få et barn de har kun været sammen i 4 måneder.... problemmet ligger i at til vores bryllup vil hun være højgravid og vil tage opmærksomheden for sådan en type er hun... min bror har ikke forstand på hvornår tid er og vil heller sidde på en stol og drikke sig fuld og holde en tale når han har drukket sig mod til også vil det lyde noget i stil af kære nik nik nik nik skål... men tro nu det ender med hun kommer med alligevel.... og det med toast master har løst sig selv for min fætter har sagt han har meld det til ham og han var fin med det.... men tak for de gode svar det har hjulpet rigtig meget
  2. det hjælp rigtig meget tak for det
  3. hvad skriver man i et kirkeprogram??? håber i kan hjælpe mig....
  4. hej alle håber i kan hjælpe mig vi står i det problem at den toastermaster (brudens bror) vi har valgt og spurt og som har sagt ja nok ikke er så ejnet til det som ham vi nu har kig på til det som også gerne vil (brudens fætter) probemmet ligger i bruden ikke kan med sin bror men kan godt med sin fætter... så nu vil vi høre om man kan sige ud med bror mand og ind med fætter.... det skal lige siges at brors trunte ikke skal med til bryllup og det er bror meget sur over men vi kan ikke med trunten....
  5. super go ide vi skal giftes d.11juni 2011 i skive kirke (den røde) og skal holde festen i brudes have