Okey, måske er der noget jeg har misset
Hvad filan er en toiletkurv???!
Skal giftes 9.juli; nerverne sidder VIRKELIG udenpå -hvis de får frit løb..
Har kastet mig ud i, selv at LAVE BRYLLUPSKAGEN; det skal nok gå godt -for jeg har da intet andet at tage mig til i ugen op til, vel!!?
Har lige logget ind, sådan for alvor idag. Dét skulle jeg da ha gjort allerede i januar; dejligt og sjovt at læse om andres hysteriske/afslappede måde at tage det hele på ;)
Min kæreste mente jo, at bare vi inviterede gæsterne, SÅ kom resten hen ad vejen......
Han er sgu så god -men vi ved jo godt allesammen at VI er den der får resten osv.
Knus til Jer