gehler

Medlem
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gehler

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    15.09.2012
  • Type vielse
    Kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Tårnby, København
  1. Sikke nogle gode billeder, hvor er du smuk! Ville bare lige høre dig, hvor har du købt den sorte hat til din hoptimist? har du selv lavet den? hvis ja, kan du så forklare hvordan :-)
  2. Tusind tak for alle jeres indput, det er nu taget ad notam og vil helt sikkert blive brugt til vores videre overvejelser omkring receptionen og de billeder der skal tages bagefter. Troede egentlig en vielse tog omkring 30 min og så skulle man hurtigt væk fra kirken, da der er et bryllup lige bagefter - derfor min noget stramme tidsplan :-) Er også ret sikker på at vi er nødt til at have lidt stole, så folk har mulighed for at sidde lidt og så kan vi jo sagtens have caféborde samtidig til dem som mingler :-)
  3. Hvilke slags borde har i lejet?
  4. [quote name=Andrup pigen )' timestamp='1334949851' post='1227733] Nu skal vi ikke selv holde recpetion, men normalt tror jeg ikke at folk sidder ned til sådan noget, da der jo tit bliver severet noget man godt kan spise mens man står Og hvad angår dem der skal med til festen, kommer de jo til at sidde ned når i går til bordes, men det jo 3 timer de skal stå og det isæe være hårdt, for dem med stilletter på Er der mulighed for at I evt, kan stille nogle stole op, så der er nogen der kan sidde og nogen der står.......... Havde tænkt os at leje nogle cafeborde, som folk kunne stå og "hænge" ved og ja måske lidt klapstole til dem som virkelig trænger eller har stilletterne på :-) De skal forresten ikke stå op indtil kl. 18 - festen starter kl. 18 og det er et helt andet sted end receptionen, så det er max til 17.30, men stadig mange timer :-)
  5. Hej. Vi er i gang med at planlægge vores bryllupsreception og nu melder der sig lige nogle praktiske spørgsmål, som jeg håber at alle i skønne kommende brude kan hjælpe mig med at få afklaret. Vi skal giftes kl.14 og regner med at receptionen stater kl. 15, vi regner med selv at dukke op (efter fotografering)omkring kl.15.30. Selve bryllupsfesten starter kl. 18. Nu er spørgsmålet så hvordan gør vi rent praktisk? 1. Kan man regne med, at folk godt ved at man til en reception står op under hele seancen eller skal der være en masse siddepladser? 2. Skal vi mon regne med at de som både er inviteret til reception og efterfølgende fest, har brug for stole at sidde på fordi de er der i mange timer? Måske det giver sig selv, men vil da frygtelig gerne høre hvilke overvejelser og erfaringer i har gjort jer. Glæder mig til at høre fra jer
  6. Hej Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med leje af jukebox til bryllupsfesten? Eller som kan anbefale nogen gode på sjælland?
  7. Hejsa Jeg har bestilt tid til make-up og brudehår hos Dennis Knudsens salon i København. Er der nogle af jer der har erfaringer med hans salon og dem der laver make-up/sætter hår? Det er jo ret dyrt og skulle gerne ende med en glad brud, så jeg vil bare gerne være sikker på, at jeg har valgt det helt rigtige sted Så kom glad med eventuelle erfaringer, gode som dårlige.....
  8. Tjekker lige hvad de hedder og vender tilbage. De kan helt sikkert købes andre steder og de giver en fabelagtig kavalergang :-)
  9. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har købt nogle geniale som ikke er i silikone men i stof med fyld og derfor meget mere behagelige end dem med silikone som man godt kan komme til at svede omkring og så kan de flytte sig. de koster 140,- for to og kan købes hos Emmas Lingeri på Gl. Kongevej på Frederiksberg i København. Held og lykke :-)