kierbye
Medlem-
Antal besvarelser
248 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af kierbye
-
det kan der selvfølgelig være noget om..... go poiente
-
Jeg er også ret vilde med dem..... det eneste jeg har lidt skrubler med, er at min mor blev så glad for at der var noget hun kunne hjælpe med, da jeg spurgte om hun ville være med til at lave æsker.... så er lidt splittet
-
var lige ved at google lidt.... jeg fandt denne ved roskilde.... ved ikke om det måske kunne bruges http://www.kjaers-kager.dk/ desuden kan man finde mange private inde på facebook der laver rigtigt flotte kager bla denne i herlev http://www.facebook.com/pages/Mettes-Kager/301862510802?sk=wall og denne i herlev http://www.facebook.com/pages/Sabs-Kager/243428152361186?sk=info
-
havde det været i jylland kunne jeg hjælpe.... men kender desværre ingen i KBH
-
på ebay kan man få lavet nogle magneter men navn og dato.... kunne det måske være en ide??
-
PIFT PIFT hvor er det bare nogle lækre billeder
-
både min søster og jeg har oplevet at være med til PA hvor der var nogen der ikke skulle være der, og hvor der var nogen der skulle have været inviteret som ikke var blevet det. derfor har min søster også bedt om en liste over dem jeg ønsker der skal med. som hun sagde: du ved jo vi holder noget for dig, og for at ejg er sikker på du får en fantastisk dag vil jeg gerne vide hvem det betyder noget for dig at få med ....
-
Jeg endte med at finde kjolen... eller rettere kjolerne, fald for 2 og kunne ikke bestemme mig... Så til den pris endte jeg med at købe 2 og så kan jeg jo altid bestemme mig senere
-
Mange tak, og ja det er utroligt smukt i det område, så håber det bliver nogle fantastiske billeder
-
Vi har bestemt at vi vil have favour bokse som bordkort. kan ikke helt finde ud af om vi skal lave dem selv i stil med mettes - se her Eller om vi skal købe nogen på ebay - se her hvad synes i??
-
Hej¨¨ Jeg tror jeg kan hjælpe med dine spørgsmål 1 Ja det er både firmaer og private 2 man kan byde på tingene lige som man kan på f.eks qxl.dk. man kan også vælge kun at se ting der kan købes med det samme ( bye it now) 3 ved mange af de mindre ting kan det sagtens svare sig. man skal købe for over 80 kr inden det går i told. men mange af de små ting vi køber hjem koster jo kun en slik. Køber man for over 80 kr vil man blive pålagt toldgebyer ( 160 kr) plus 25 % i moms af varens værdi. køber man for over 1300 (mener jeg) så skal man også betale en toldsats som afhænger af hvad for en type varer det er. ellers kan du gå ind på postdanmark.dk og søge på told i søgefeltet, og så vælge den første valgmuighed der hedder toldregler for private håber dette kunne svare på dine spørgsmål
-
Dejligt at høre der er andre end mig der er vild med noget der er lidt ''anderledes''
-
Ja jeg håber strømpebåndet bliver godt.... og så har jeg jo også lidt at bruge de kolde vinter aftener på
-
Tømmermænd :S.... så det er jo godt der er en masse der kan planlægges fra sofaen ;)
-
Jeg går også og fifler lidt med nogle ideer med strømpebånd.... H2B slipper meget World of Warcraft. derfor havde jeg tænkt at jeg måske kunne få et strømpebånd med det, som en sød lille overraskelse når der skal løftes op i skørterne.... Desværre er et sådan strømpebånd ikke til at opstøve... derfor må jeg jo selv igang med at være kreativ.... så nu har jeg købt et logo patch hjem som jeg vil sætte på et hjemmelavet strømpebånd i samme farver.... Jeg skal nok ligge billeder ind når jeg engang har det færdige resultat
-
I dag har vi kigget på ringe. vi var egentlig faldt for nogen der lå langt uden for vores budget desværre. I stedet er jeg begyndt at kigge på alm ringe. Jeg har lidt en fornemmelse af at når det hedder vielsesring er prisen også der efter. Så nu er jeg faldet for en ring med en sort diamant. klassisk, men alligevel speciel indtil videre har vi nu kig på denne til mig - klik her til H2B skal det bare være en helt enkel ring, der har vi kig på denne - klik her
-
Tak skal i ha
-
Ja jeg synes også det ser fint ud.... Men billeder er jo taknemmelige, så nu må vi se når det lander i min postkasse. Jeg skal nok sørge for at ligge billeder ind uanset resultat
-
Jeg har også prøvet at købe lidt hjem som inspiration til borddækning.... Jeg vil jo gerne have et prinsesse bryllup, så jeg faldt over nogle søde små ''diamanter'' til at strø på bordene i kan se dem her
-
Jeg korsede mig over at finde ud af at et slør ville komme til at koste det samme, hvis ikke mere end min kjole. Så jeg har nu prøvet at købe et på ebay.... Så må vi se hvordan kvaliteten af det er når det kommer.... ellers vælter det nok ikke budgettet med den tyver I kan se det her Jeg vil så gerne have en flot brude opsætning af mit hår til brylluppet, men jeg må nok desværre erkende at det ikke kan nå at blive langt nok. Derfor har jeg været ude og købe clip on extentions. Jeg fandt en hjemmeside hvor det er til overkommelige priser, og jeg må sige at jeg er meget positivt overrasket over kvaliteten af dem I kan finde hjemmesiden her Jeg har også købt lidt bling bling til håret det kan i se her
-
kan jeg også få dig til at sende skabelonerne på chokoladen til mig. kierbye200@hotmail.com
-
Jeg synes lige i skal have historien omkring søren og jeg. Første gang jeg mødte søren var da han delte lejlighed med en fælles veninde. jeg var blevet inviteret til indflytterfest inde ved dem. Da jeg kom ind i lejligheden kiggede jeg rundt og faldt over søren, vi talte ikke så meget sammen den aften... jeg synes han var interessant men var overbevist om at han ikke synes det samme om mig.... et par mdr gik og han tilføjede mig på facebook..... Så gik der ikke længe inden han skrev til mig om jeg ikke have lyst til at kigge ind.... Jeg tog der ind onsdag aften, vi fik en pizza og snakkede om løst og fast til den lyse morgen..... det var bare så hyggeligt, og jeg var sikker på at jeg nu have mig en rigtig go ven..... jeg tog hjem om morgenen og sov det halve af dagen væk.... så blev jeg vækket af en sms, der stod: jeg ved jo du har fri igen i dag, så har du ikke lyst til at kigge ind, det var jo så hyggeligt i går.... Jeg hoppe i noget tøj og tog turen til århus. igen snakkede vi om løse og fast, men pludselig blev samtale mere alvorlig med på en sød måde..... Søren lagde ud med om det ikke kunne være sjovt at lade som om vi var kæresten inde på facebook.... han sagde at der var så mange der havde haft travlt med at han havde være single for længe..... jeg tænkte bare selvfølgelig, jeg er altid med på noget sjov..... Der gik ikke længe før at han måtte erkende at det egentlig ikke var sjov, men at det var en måde at få samtalen ind på det emne..... Inden vi på nogen måde havde haft anden fysisk kontakt end et venskabligt knus, var han overbevist om at jeg var kvinden i hans liv.... alt virkede bare så rigtigt, så da der præcis var gået en md fra vi havde haft kæreste snakken, flyttede vi sammen i vores fælles hjem. 5 mdr senere, en kedelig eftermiddag i september sidste år, gik vi rundt i randers storcenter. Vi stod på centertorvet, da søren pludselig siger at jeg lige skal komme med.... dum som jeg er kan jeg ikke forstå hvad han vil i H&M.... men det var ikke H&M han ville have mig over til.... men derimod smykkebutikken lige ved siden af..... ude foran butikken falder han på knæ og spørger om jeg vil være hans..... jeg var ikke forberedt på dette, men var dog ikke i tvivl.... JA...
-
Ja vi har været super heldig at det lige er blevet renoveret..... krydser fingre for at jeres feststed også bliver fantastisk til dagen
-
Jeg er rigtig glad for jeres indput omkring kjolerne, de vil klart blive taget med i overvejelserne