kierbye

Medlem
  • Antal besvarelser

    248
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af kierbye

  1. Jeg har aldrig haft problemer med urenhus, men her op til brylluppet er det blevet et problem, sikkert fordi man bliver lidt stresset. Men så faldt jeg over et produkt på nettet til at fjerne urenheder. Jeg tænkte jaja det lyder jo meget fint. Men blev jo nød til at prøve et eller andet for at få styr på problemet. så jeg prøvede at købe den. Jeg må sige at jeg blev meget positivt overrasket, den er virkelig effektiv, og jeg har nu et klar forventning om at jeg får styk på min hud inden brylluppet Nå men tænkte det kunne være der var andre der kunne have brug for den. Så i får lige hjemmesiden http://jorgobe.dk/
  2. altså vi skal giftes på lørdag, godt nok er det lidt syd for århus. nærmere betegnet gylling kirke. så var det noget er i velkommen kl 15
  3. hvor er det dejligt at der er så mange der har taget godt imod mit tip
  4. jeg skal give 500 kr, og det er i salonen, men det gør nu heller ikke så meget for den ligger 3 huse væk ;)
  5. Drikkevarer: Hvor meget har I købt af hver? Jeg sad nemlig i går, og lavede et foreløbigt drikkevare-budget, og for øl, vin,vand og asti nærmede jeg mig 3500,- (Til ca. 55) Og I har jo både baileys, cider og dessertvin med... Nu skal jeg se om jeg husker rigtigt, vi har ikke tingene stående her hjemme, og den indkøbsliste jeg havde liggende er på en computer der er gået ned.. det skal lige siges at alt er købt i tyskland. vi har købt 6 L bailey, 18 rammer sodavand, 12 rammer øl, 30 flasker rødvin af 1 l, 24 flasker hvisvin af 1 l, 12 flasker dessertvin, 8 rammer æblecider, der ud over er der 3 flasker cuba caramel til velkomstdrinks.
  6. Her kommer vores budget, billeder kan først komme i næste uge - vi bliver i alt 50 personer invitationer lavet af en veninde der er grafiker, så betalte kun for at få dem trykt - 150 kr Kjole, bolero og skørt købt på lagersalg ved lilly - 1650 kr Slør købt på ebay - 40 kr Sko havde jeg i forvejen - 0 kr Underkøj havde jeg i forvejen - 0 kr brudebuket og knaphulsblomster leveres af gommens mor - 0 kr Gommens jakkesæt havde vi i forvejen - 0 kr Hvid skjorte købt i salling - 400 kr Vest og slips købt på udsalg ved din tøjmand - 200 kr Sko købt ved deichmann - 300 kr leje af duge og servietter -1000 kr Favour bokse lavet af min mor - 0 kr Falling forsamlingshus inkl rengøring - 2200 kr Trerettes middag lavet af en kok på stedet - 13500 kr bryllupskage lavet af en privat i århus - 2500 kr drikkevarer købt i tyskland ( øl, sodavand, asti, vin, dessertvin, bailey og cider ) - 4000 kr kager til eftermiddagskaffe efter kirken samt småkager til kaffe om aftenen lavet af min mor - 0 kr servering hvor de skal have 130 i timen 3 mand - 5000 kr kørsel fra kirke i en gammel Morgan - 1500 kr Foto tages af talentfulde venner - 0 kr vielsesringe købt ved chanti (der kunne vi havde sparet, men det betød meget for H2B at jeg fik, som han siger det, en ordenlig ring) - 6000 kr make up lagt af den lokale kosmetolog - 475 kr frisør - 500 kr Hotel er sparet væk, vi tager i stedet en tur en dag hvor vi virkelig kan nyde det i stedet for bare at være super trætte - 0 kr musik er en DJ fra flashlight gruppen - 5000 kr det bliver 28415 kr hvis ringene ikke er talt med og 34415 hvis de er med
  7. vi skal først giftes sent så det passer med at de bare får kaffe og så starter festen der efter. men nogle forslag kunne være spil i haven. f.eks. krokket, kongespillet, rundbold eller lignede..... eller man kunne forberede en skattejagt eller lignede.... en veninde jeg har lejede den lokale bio om eftermiddagen hvor alle gæsterne mellem kirken og fest var inde og se den eneste ene. man kunne også sætte dem til at male et billede til jer som minde om dagen
  8. Hej Alle Oven i mit eget bryllup sidder jeg lige nu og planlægger polterabend for en go veninde der skal giftes i løbet af sommeren. det er sådan at vi gerne vil forkæle hende. derfor vil jeg høre om der er nogen der kender til en kosmetolog eller kosmetolog studerende der kan komme ud og holde et kursus med lidt forkælelse for os og dennen polterabend skal holdes i randers
  9. Hej Alle Oven i mit eget bryllup sidder jeg lige nu og planlægger polterabend for en go veninde der skal giftes i løbet af sommeren. det er sådan at vi gerne vil forkæle hende. derfor vil jeg høre om der er nogen der kender til en kosmetolog eller kosmetolog studerende der kan komme ud og holde et kursus med lidt forkælelse for os
  10. jeg skal have sat hår kl 10.30 og have lagt make up kl 12.30 og derefter skal jeg hjem og i kjolen inden vi skal være i kirken kl 15
  11. altså jeg er selv ryger, men på trods af det synes jeg at rygning foregår ude. det er jo mit valg at jeg ryger og derfor skal alle de mennesker der er så fornuftige at lade være ikke belemres med min dårlige vane
  12. der skal også tillægges et importgebyr hvis det bliver leveret af post dk på 160 kr
  13. nykredit har en bryllupsforsinkring http://www.nykredit.dk/omnykredit/info/presse-ir-analyser/pressemeddelelser-2009/bryllupsforsikring.xml
  14. Jeg ved man kan tegne forsikringer mod den slags, og ellers ved jeg at mange læger kan være large med feks at udskrive smertestillende piller, da det jo en en dag man aldrig får igen. jeg kan som eks sige at jeg har haft en kollega der fik udskrevet et morfin preperat på sin bryllupsdag da hun havde en nerve der havde sat sig i klemme i ryggen så hun næsten ikke kunne gå. så hun kom igennem dagen uden smerter men måtte så til gengæld klare dagen uden alkohol...
  15. det gik lige pludselig op for mig at om en uge er vi blevet gift.... det er lidt syrealistisk at tænke på at det er lige om lidt, når det nu er noget man har planlagt så længe.... Men jeg må sige at dette har været et fantastisk sted at være, det har været rart at skrive lidt frem og tilbage med nogen der er i samme sko.... og ikke mindst alle de ideer man har kunne få her inde, som kan gøre vores dag helt speciel. Knus Mona
  16. vi har besluttet at vi inviterer alle dem der har hjulpet ud og spise engang efter brylluppet
  17. mine sko er det gamle, de passede perfekt til kjolen og lå i skabet i forvejen
  18. Jeg har købt mine ved http://maikan.dk/ de er i en rigtig lækker kvalitet, og min frisør sagde at dem kunne vi sagtens bruge til min opsætning
  19. vi har et hold venner til at gøre det
  20. jeg skal give 475 for make up og 500 for hår
  21. jeg kan bedst lide det første uden blonde
  22. Man putter den på i T zonen altså pande, næse og hage. Så skal den sidde i 30 min, derefter en den helt tør og man kan trække den af og så sidder hudorme og urenheder på masken
  23. Hvor lang tid tog det jer at få skoene hjem fra den dag i bestilte dem?
  24. hvor lyder det bare dejligt at du fandt dine sko. Må vi se et billede af dem
  25. altså jeg kan fortælle at til vores bryllup bliver vi ca samme antal, og drikkevarer alene, som vel og mærke er købt i tyskland bliv omkring 4000, det er øl, sodavand, vin, bailey og cider. man kan selvfølgelig tage cider og baley væk, i så fald ville vi nok have endt på omkring 3000 kr, så jeg må sige at jeg tror det bliver meget svært at få budgetet til at holde i for jeres vedkommende. og et forsamlingshus koster som regel minimun 1000 kr. du skal også huske at der skal bruges penge på ting som duge, servietter, lys og den slags, og det koster jo også. Som jeg ser det kan det ikke lade sig gøre at holde sådan en fest for 3000 kr håber du finder en løsning