kierbye

glæde

4 indlæg i dette emne

det gik lige pludselig op for mig at om en uge er vi blevet gift.... det er lidt syrealistisk at tænke på at det er lige om lidt, når det nu er noget man har planlagt så længe....

Men jeg må sige at dette har været et fantastisk sted at være, det har været rart at skrive lidt frem og tilbage med nogen der er i samme sko.... og ikke mindst alle de ideer man har kunne få her inde, som kan gøre vores dag helt speciel.

Knus Mona

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig, også mig :) Meget fint forum, som det hver dag har været en glæde at følge med på - og nu er det lige om lidt....

Jeg fandt aldrig ud af at lave en planlægningstråd (det ville kræve hjælp af manden - og meget er jo hemmeligt for ham) Men jeg tænker at jeg måske kan finde ud af at bidrage med en beretning (som manden så kan hjælpe med)

Men tusinde tak til alle jer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, tillykke, de damer, med de forestående bryllupper!! Kan slet ikke forestille mig, hvor mange sommerfugle, der må flakse omkring i jeres maver lige nu :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Ønkser jer nogle smukke, fantastiske, skønne og vidunderlige bryllupper!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer