kierbye

Medlem
  • Antal besvarelser

    248
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af kierbye

  1. øvøv... ville ellers gerne se den
  2. må vi også se din kjole
  3. Tak skal i ha, hvor er i søde...
  4. Det er da bare helt fantastisk
  5. min venindes søster er frisør, så det er hende der skal sørge for jeg kommer til at ligne en prinsesse.... men hun kommer fra hrsens, da det jo er der nede af vores bryllup skal holdes
  6. hov glemte lige et billede
  7. her komemr billederne.... de er taget i gardaroben på mit arbejde, for kunne slet ikke vente med at prøve dem så bær over med morgenhår og pink BH den første er kjolen til festen, den anden er kirkekjolen
  8. når jeg har bestilt har jeg efterfølgende fået en mail fra sælger hvor jeg kan svare tilbage med målene de beder om
  9. JUBII... så er kjolerne i hus..... Ja kunne ikke holde mig til en, så det blev til to
  10. Jeg endte med at tage chancen og købe min via nettet uden overhovedet at have været ude at prøve. Jeg havde egentlig en tid nede ved lillys lagersalg d 27 i denne md. men turde simpelthen ikke vente, da jeg allerede havde forelsket mig i et par modeller fra deres hjemmeside, og tænk nu hvis de ikke var der når jeg kom der ned. Så jeg måtte igang med målebånd og tog chancen og bestilte via nettet. til lagersalgspriser bestiltet jeg 3, 1 skal returneres. men de andre 2 er helt perfekte, de sidder perfekt og passer i længden, så det er jo skønt. jeg er bare så glad for dem, så tror enda det må ende med et kjoleskift midt på dagen da jeg ikke kan vælge.
  11. Det kan du tro der er. jeg har lige købt kjoler på lillys lagersalg, det vil sige at hver kjole kostede 1000 kr stykket. Ja og til den pris måtte jeg eje to du får lige billederne, så kan du jo selv bedømme
  12. ellers er der jo også lillys lagersalg, jeg har lige fået 2 fantastiske brudekjoler der fra, til kun 2500 alt i alt. du kan se dem i må vi se din kjole tråden
  13. så har jeg også fået mine brudekjoler de kom med posten i dag imens jeg var på job. Kunne slet ikke vente med at prøve, så prøvede dem i garderoben på arbejde, Ja jeg kunne ikke styre mig, så jeg har en kirkekjole og en festkjole først kirkekjolen så festkjolen er bare så glad
  14. Vi har valgt min søster, hun er skolelære og er derfor van til at tale foran mennesker og holde styr på de løse ender. Jeg spurgte hende i går, altså ca 7 mdr inden brylluppet, og hun har sagt ja
  15. er der nogen der ved hvor man kan få et strømpebånd med world off warcraft. min H2B er bidt af en gal computernørd
  16. super tusinde tak, det har været en stor hjælp
  17. Hvor er det bare fedt... the more the merrier
  18. har du fået en tid??
  19. det lyder bare super Jeg tænkte vi kunne mødes i slutningen af oktober eller starten af november.... hvad siger i til det?
  20. jeg kan ikke lige finde ud af hvordan man skriver til dem der inde.... er der ngoen der kan hjælpe med det?
  21. tak for tippet...
  22. Vi har også overvejet at bestille der fra, men er også lidt utryg ved at bestille over nettet fra et andet land, så jeg hopper lige med på vognen og ser hvad folk har at sige om dem
  23. Og med efterfølgende fest i falling forsamlingshus
  24. VI skal giftes d 21 april i gylling kirke
  25. Er der nogen der kender en billig og go fotograf omkring Odder?