-
Antal besvarelser
640 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
3
Alle besvarelser af akrotøsen
-
Lige off-topic: Er det her ikke din smukke kjole bruden bærer i dette shoot: AmandaThomsenPhotography
-
Måske burde vi lave en tjekliste over information der skal med i invitationen - i prioriteret rækkefølge. Så kan man sidde og krydse af :fløjt: Navne - tjek Dato - tjek Klokkeslet - tjek Sted(er) - tjek osv osv
-
Helt enig, I må gøre det lidt sjovt I må ikke synes det er pinligt, altså det er jo bare en fejl, en ups'er For ikke at skulle ud og bruge flere penge på porto, vil jeg lave et "billede" og sende ud på mail. Ren tekst eller evt. som det her:
-
Altså I skal ikke sende ud endnu Vi sendte ud 1år før, synes ikke det skulle være tidligere for ikke at skabe forvirring ("Nej 3.august NÆSTE år")
-
Hvor er dit headpiece fra? Det er virkelig fint! Pas på du ikke drukner i al den tyl
-
Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med enten eller?! Der er kun to hunde, en han og en hun. Jeg venter måske med at sige hvad jeg selv synes, håber at få lidt flere på banen. Jeg tror, at akrotøsen mener "enten slør eller birdcage, ikke begge to" Præcis
-
Tillykke med det Du har da styr på meget
-
haha hvor er det sjovt Synes det er enten eller, ikke begge to. Synes "birdcage" er sødest. Det er mere fint end et slør, og lidt mere utraditionelt.
-
Ja, det er helt vildt... Ægteskab er kommet på mode! Og ikke mindst at følge dem! Det helt særlige folkefærd af optimister som vælger at binde sig til hinanden selvom 40% af alle ægteskaber ender i skilsmisse :fløjt: (at vi selv har haft en laaang snak med en cast'er fra et af de andre programmer snakker vi ikke om )
-
Ellers har Lilly ca.4 ugers levering, da deres kjoler er syet og hænger klar på et lager (fik jeg i hvertfald at vide)
-
Jeg har købt "soft tulle" på ebay. I nogle stofbutikker har de softtyl i både hvid og ivory, men ikke alle steder og kun de to valgmuligheder.
-
Min er en str. 36 og fra ny ville den være for stor (i en butik blev jeg SKRUET ned i en 34 og den var for lille med mindre jeg bare skulle stå HELT stille, haha) Så min kjole er stor nok når den blir syet ind og ud til mig Jeg er så heldig at have en skrædder i omgangskredsen, så giver ikke noget for det. Hun får en gave, det ved hun bare ikke. De fleste kjoler har stof nok i syningerne til at kunne blive lagt ½-1 str. ud - der skal jo være en kjole til alle, også de der falder mellem to størrelser. Nu ved jeg ikke hvor meget der mangler for at din kjole kan lukkes, men mon ikke et par kg og evt. en lille udlægning kan gøre tricket. Hvis der er knapper på vil det da i hvertfald være synd at sætte snørre i
-
Hihi, jeg kan heller ikke lyne min helt op :fløjt: Men det er fordi den er købt brugt og rettet til så den passer den første ejer Så nu skal den syes ud ind og om til mig Tror ikke du skal være bange for at skørtet kan ses på maven, det er en ren komfort ting
-
Så var vi til Royal Wedding her til aften. Det var en rigtig hyggelig inspirations begivenhed. Fik bl.a. lagt make-up og prøvesmagt en masse, og fik VILDT lækre goodie-bags med hjem

-
Jeg får syet ekstra tyl i skørtet på min. Har prøvet den med skørt, men synes det ville være irriterende med et ekstra lag om maven og benene, så derfor en modificering af kjolen selv
-
I skal til at gå i kirke, både almindelige søndage og til nogle af de kommende højtider. Så lærer i præsten at kende. Desuden kan I snakke lidt med hende efter hver gudstjenesterne.
-
Ja og slå koldt vand i blodet. Man kan altid gå ud og drikke en kop kaffe i en time, tænke over det og komme tilbage. Er der ikke tilbud kan man komme igen og prøve en anden dag. Og hvis der er tilbud, kan man evt. få en aftale om samme rabat hvis man kommer tilbage inden for en uge fx. Udsalgskjoler er selvfølgelig en anden sag, men kjolen bliver altså ikke solgt hvis man er væk en time eller to Og når man så har købt må man slutte fred med sit valg. Det er altså "bare en kjole" og du skal nok se smuk ud! Manden er det vigtigste, ikke kjolen
-
Det er da altid noget, man ikke er helt bagud. hehe. Det sted vi har booket har jo kok og personale, så vi skal egentlig bare sige hvilken menu vi gerne vil have. Så det har vi ikke så travlt med. Transport, tjah.. det er så kort vej, at vi ikke gider bruge en formue på det, selvom det alligevel kunne være lidt lækker med en limo og bobler. ;) Hvor skal I hen på bryllupsrejse? H2B vil rigtig gerne på krydstogt til Caribbien - og jeg vil jo gerne gøre ham glad Vi har heller ikke styr på transport, for det er ikke noget vi går så meget op i, skal kun være noget hvis H2B kan skaffe det så godt som gratis. Vi skal til Mallorca på luksus hotel. Vi skal ud og køre i bjergnene, drikke rødvin på balkonen med havudsigt, ligge i spa på værelset og slappe af ved poolen Bliver skønt! Vi har planer om at tage til Tanzania og bestige Kilimanjaro senere + vi bruger alle penge på bryllup så det blir en hyggelig, romantisk Mallorca-ferie vi tager på 4 dage efter brylluppet
-
Det ser ud til at vi er ca lige langt Vi prøver at få hakket af på "6 måneder før" listen. Invitationer det store lige nu! Ellers har vi styr på bryllupsrejse, træningsprogram og nogenlunde på menuen (kokken har vi) og det samme som jer. Mangler frisør/make-up. Det er en god liste Hvis man overholder den må man sige man er i rimelig god og velforberedt tid!
-
Jeg har købt en Tigris (brugt) og får syet mere fylde ind i skørtet så kommer den til at se ud af meget mere Som den er originalt er der jo ikke ret meget fylde i skørtet og det falder lidt fladt. Mere skørt kunne måske gøre det op for slæbet hvis Fanal ikke kan findes
-
Ellers er den her Planlægnings tidsplan.doc
-
Maggie Sottero har også en rigtig flot en. Jeg prøvede denne her. Den har længere slæb end Tigris og nogle krystal detaljer, men den har snørreryg. Tilgengæld er den så billig at man kan sætte lynlås i hvis det er Sælger er rigtig sød.
-
Skal I holde reception? og hvad med vin?
-
Hej. Måske ved du det, men White One model Tigris 411 er præcis den samme bare med kortere slæb, og den sælges af flere på DBA, også i str. 36
-
Som SoExcited siger, så må du sende dem en mail tilbage, men du skal være imødekommende og uforstående, ikke sur og "så havde købt et andet sted-agtig". Det bringer intet godt med sig. De er jo ligeglade med om du købte et andet sted. Du skal fokusere på at få problemet løst: Du skal prøve kjolen og (helst) have den hængene i butikken fortsat. Du får bedre service hvis du er sød Så se at få det ud af Verden så du ikke går og er sur over en e-mail Det er ikke energien værd.