-
Antal besvarelser
640 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
3
Alle besvarelser af akrotøsen
-
Ej come on. Det synes jeg altså ikke lyder fair! De kunne jo bare give dig en kortere tid hvis de (forståeligt nok) har travlt om lørdagen, du behøver jo ikke 1½-2 timer til at prøve. Jeg synes ikke det er iorden, udsalgs kjole eller ej.
-
Lyder som nogle gode morgengaver en lille ting: Husk at der skal stå "tilhøreR" med nutids-R på boxershortsene Sådan et par har min H2B også, hvor vil du køeb dem fra? Kram
-
Det er jo lidt svært hvis du gerne vil hedde det samme som din mand, men IKKE vil ændre dit navn. Du vil med tiden vænne dig til dit nye efternavn hvis du tager hans, og så vil det blive en del af dig. Al begyndelse er svær Øv dig på at skrive dit navn med hans efternavn - sådan helt skolepige-agtigt. Husk på at I bliver én familie og dine børn kommer til at hedde det samme.
-
Jeg forstår godt dine tanker Jeg ville også være bange for visuelt at fylde 3 gange så meget som gommen Måske kan du finde nogle billeder hvis du kigger i beretningerne?
-
Taaak skal du have Fedt! Håber jeg var godt, så Det var et fantastisk bryllup! Til velkomst drink (receptionen blev hold et andet sted) blev der sablet champagne, middagen var lækker og lokalet smukt. Jeg må dog indrømme at det brylluppet blir husket mest for blandt mine venner er, at der ikke var nok mad... Vi var skrup sultne da middagen sluttede - specielt mændene! Der var ingen natmad (hvorfor ved jeg ikke), så der var et par stykker som faktisk gik ud og spiste pizza Men altså brudeparret opfattede ikke der ikke var nok mad (der var to gange af hovedretten, men små portioner og middagen kan jo vare fra kl.18-23!), og vi har ikke sagt så meget til dem, for vil ikke gøre dem kede af det. Men ja Prindsen var et dejligt sted, gode værelser og hyggeligt med brunch, men vi var SULTNE!
-
Har set et inspirationsbillede herinde med en ramme med et billede hvorpå der stod "Jeg ved du ville være her i dag, hvis ikke Himlem var så langt væk". Det kunne du stille et sted med et lille tændt sterinlys og evt. have brudebuketten liggende der i løbet af aftenen.
-
Det tætteste jeg lige kunne se på dba: http://www.dba.dk/brudesloer-lilly-meget-flo/id-89591161/
-
Ellers så prøv kigge på ebay og dba. Der er mange slør at finde og når du er ude i god tid burde det kunne lade sig gøre. Et single lag, fingertip med blondekant kan du ihvertfald finde
-
Hvis jeg pludselig synes der er gået for lang tid siden en booking så jeg går og blir nervøs, så plejer jeg at finde på et spørgsmål som jeg kan stille En lille ekstra mail bare for at sikre at der stadig er en aftale (hvilket der selvfølgelig er) men det kan være meget rart med enn lille kontakt en gang i mellem Det kunne være noget i stil med "hvor meget plads skal du bruge, hvornår skal vi aftale nærmere, kører du i egen bil, skal du bruge en hjælper" eller lign. :fløjt:
-
Jeg synes I skal følge den oprindelig plan. Hvis I allerede har invitationerne så send dem afsted. Hvis I først skal lave dem og hun når at gå bort før I får dem sendt, så send ud til venner og den anden side af familien, og send så til resten efter begravelsen. Der ikke så meget at gøre ved det, og selvom det er hård så går livet jo uværgeligt videre....
-
Tillykke med de 6 år! Hvad er status på din kjole-"kan-jeg-nu-passe-den"-krise?
-
Hov, jeg har vidst ikke været forbi din tråd før Det ser rigtig flot og gennemført ud! Jeg var til bryllup for et par siden på Hotel Prindsen også med brunch dagen efter (Dog ikke vielse...)
-
Jeg har lige købt tyl til slør (fra USA) på ebay. Sælgeren havde 3 farver hvid: hvid, diamond white og ivory. Min kjole er ivory til den mørke side så bestilte ivory. (Sælgerens farvebeskrivelse lød rigtig) Men tyllet er for mørk! Det ser alt for gult ud, selv til min kjole da den er mere kold i farven. Når det er pakket sammen vil man hellere ikke beskrive det som hvidt. Så jeg har bestilt en ny omgang i diamond white. Den ivory så okay ud når den er bredt ud i enkelt lag, men der hvor det er rynket sammen er det helt gulligt, så meget at det ikke ligner et hvidt slør. Nu har jeg så bare købt tyllet, men sælgeren laver primært færdige slør. Bare for at sige at det ikke er sikkert ivory er farven. Jeg ville bestille en farveprøve hvis du får lavet et lidt dyrere slør
-
Hvad med nogle helt enkle ørestikker med ferskvandsperler? De koster ikke mere end ca. 300kr hos guldsmeden, mener jeg i hvertfald mine gjorde Halskæden er jo rimelig dominerende, så jeg synes de små perleørestikker vil passe bedst
-
Hej Du og Jeg Kan godt forstå dine frustrationer... Jeg har selv tabt mig ved hjælp af Go'Kur på TV2 (mit mål er BMI<20, er på 20,3 nu så mangler stadig et par kilo.) Maden tager ca. 30min at lave, der kan nemt laves til madpakken/dagen efter som kan spises kold. Derudover er der mange gode ideer til mellemmåltider. Jeg ser det ikke som en kur, men som at jeg tænker mig mere om nu. Hvis du har motivationen til det vil lidt stram-op øvelser hjemme i stuen være en god ide. Jeg har fx et par dvd'er med vores alle sammens "Fru Baller af stål" Charlotte Birkow hvor der er 10minutters programmer for enten mave/ryg eller baller/lår - I starten er det bare av av! Pøj pøj!
-
Sådan! Skal nok heppe med! Hvordan vil du tabe dig?
-
Jeg synes ikke det passer sig at faderen og gommen er klædt ens... De er to forskellige generationer og har forskellige roller. Det er flot med en vis rød trød mellem de mandlige "VIP's", men jeg synes ikke der skal være nogen "magen til" gommen. Han skal være noget for sig De vil ofte have matchende knaphuls-blomster.
-
Sikke nogle fine bordkort/favours! Synes det er en rigtig god ide med en favour man kan "bruge" bagefter, modsat tyggegummi/piller osv. i favouræsker. Var til et bryllup for nogle år siden hvor bordkortene også var i glas med navnene håndskrevet i relief - ville ønske jeg havde dem stående på hylden i dag som minde, men man skal være hurtig inden serveringspersonalet rydder bordene!
-
Jeg synes det lyder lidt underligt... Jeg ved ikke om det er en meget populær kirke som en af domkirkerne fx. Men mit bedste råd vil være at møde op til gudstjeneste og så snakke med præsten bagefter. De er mere medgørlige hvis man møder op og deltager istedet for bare at ringe - noget for noget Vi har fx fået præsten til at vies os selvom han går på pension nogle måneder før vores bryllup.
-
Jeg tror jeg vil kaste buketten. H2B's far døde en uge før vi blev kærester så har desværre aldrig mødt ham. Kan godt se idéen I at lægge buketten på hans grav, men har så mange ugifte veninder så synes det er sjovt at kaste Istedet for min brudebuket synes jeg det passer bedre at lægge kirkepynten på hans grav - den er mere fælles for H2B og jeg. Så kan min nyligt afdøde farfar og få noget. (de ligger samme sted)
-
Vi skal derind. H2B forslog det sågar selv! Håber virkelig det er godt og pengene værd, det koster alligevel 200kr hvilket jo er mere end "Den store dag messen" og er kun et par timer.
-
Tillykke! Hvis man er I god tid er bryllupsklar lige stedet Her kan man nørde detaljer flere år i forvejen uden nogle synes det er mærkelig! Jeg havde selv 2 år fra frieri til bryllup (6mdr nu) og gik sådan så småt igang 1½ år. Jeg har brugt denne tidsplan som jeg har fundet et eller andet sted: Planlægnings tidsplan.doc Man kan jo tilføje punkter og gå igang med "før tid" hvis man har lyst Samtidig kan man slappe af fordi man ved hvornår man skal begynde at tænke på de forskellige ting og ikke alt på én gang
-
Hvor har du indhentede de tilbud fra ? Har du bare kontaktede dem direkte ? Jeg har kontaktede 2 i går aften og de priser jeg fik var ca. 7000 kr som jeg synes er en smule for meget. Det er godt nok mere besværligt end jeg troede det ville være Der står KBH i din profil, er det der i skal giftes? Priserne kan jo være anderledes i jylland. Jeg fik tilbud fra Allan Flyverskjul; 4500kr for 8 timer + 500kr for mertimer. Diskobil: 5500kr for 12 timer (der var lidt rabat fordi 3/8 åbenbart ikke er en af de store bryllupsdage?) og Dank DJ Servive 5200kr for 12 timer (messe tilbud, normal pris 5700kr) Alle har lidt lysopsætning med også. Jeg skrev til via kontakt-formularer på deres hjemmesider (find via google)
-
Jeg har også kun hørt godt. Ikke at det er perfekt, men godt. Man kan evt. gå forbi en skrædder og rette det helt til til sidst. Send evt. en PM til brugeren "Musenberg", de købte derfra. (Har selv lige undersøgt itailor.com )
-
Vi skal holde fest i nordsjælland og har booket en DJ fra kl.17 til festen slutter. Jeg indhentede 3 tilbud og de lå alle til ca. 5000kr. inkl. transport.