Ang. fotolocation i tilfælde af regn, talte vi med vores fotograf om, at vi kunne få taget billeder i en "staldport". Det tror vi også kunne se fedt ud. Men men men, det bliver jo absolut ikke aktuelt, da vejret selvfølgeligt bliver absolut fantastisk på vores bryllupsdage... :0)