diddeogsteffen

Nyt medlem
  • Antal besvarelser

    7
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About diddeogsteffen

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag 03/01/1982

Profile Information

  • Vielses dato
    06.07.2013
  • Type vielse
    Borgerlig vielse ved voldgraven
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Sonnerupgård
  1. Det kommer jo meget an på hvilken form for fest man skal holde og om folk skal kører. Vores gæster skal overnatte så vi har valgt at ha bar, da vi også kender vores gæster ved vi, at de er til en god sjus efter al den vin til maden.
  2. Hej jeg kan stærkt anbefale min skrædder Ann-ton design & systue i køge.. hun er også på favebook. Hun er super sød og fyldt med fantastiske ider og gør det meget i omsygninger af fest og brudekjoler.. Det koster jo ikke noget at mødes med hende og hører om hun kunne komme med noget konstruktivt. Hun er heller ikke urimelig dyr :-) og med 6 mdr er der stadig god tid til at lave ændringer... Håber du finder en løsning Hilsen Didde
  3. Hej Tidsplanen ser fin ud, det eneste du skal huske at tage højde for som ofte bliver glemt er hvis der er taler, sange evt. underholdning under maden det kan godt trække ud... Jeg er tjener og har set det en million gange at tidsplanen skrider fordi der ikke er lagt tid ind til dette. Og det folk altid er ked af, er hvis de kun når at danse 1 eller 2 timer for tiden suser afsted når man først når dertil :-) Men håber du får en fantastik dag :-)
  4. Tapas Forret : Varmrøget laks med krydderurtecreme, skalgrillet tun med soya og sesamkiks, Cremet hummer bisque med smørstegt kammusling- Mellemret : Carpaccio af oksemørbrad med revet parmasan og olie. Hovedret : Helstegt sommerbuk på saute af hvide aspages og foråsløg, hertil estragonsauce, gulerodspure og saltbagte små kartofler Dessert : Trippel chokoladekage, pannacotta med bærkompot og champagne sorbet Under middagen serveres der hjemmebagt brød, oliventappanade, Esme og paprikaolie Vi glæder os
  5. Jeg er selv tjener og tager tit ud til selskaber og servere, og alt efter hvilken type arrangement og hvilke faciliteter der er tager jeg mellem 120 og 175 kr. i timen.. :-) Jeg vil til hver en tid anbefale folk, specielt til et bryllup at få nogle dygtige folk til at hjælpe, da dette ikke er dagen man har lyst til at tænke på om der er styr på tingene...