Luckyme

Medlem
  • Antal besvarelser

    53
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af Luckyme

  1. Hej piger, Som i nok kan se så søger jeg simpelthen hjælp og gode råd til at finde et stort lokale der kan rumme ca. 300 mennesker. Jeg har prøvet at google simpelthen alt, og er ved at blive skør Så jeg håber at i kan hjælpe mig! 1. spørgsmål: Plejer det at være så dyrt at leje et selskabslokale, slotslade eller var et stort lokale?? Det er først i dag jeg har fået priser på nogle af de lokaler jeg har kigget på, og priserne ligger ml. 21.000-35.0000kr. Det skal også lige siges at jeg ikke har forstand på det, og det er første gang jeg skal til at leje noget i denne størrelse. 2. spørgsmål: Kender i et udlejnings lokale, slot, herregård, lader og selskabslokaler der kan rumme så mange mennesker? Det kunne jo være at jeg har overset et eller to steder Jeg foretrækker at der er lidt pænt udendørsareal. Det skal lige siges at jeg er åbent for alle forslag, bare at vi selv kan lave maden der og lejring af stedet er mere end et døgn Mvh. Den kommende brud - Thao
  2. [quote name=Andrup pigen )' timestamp='1338577893' post='1251871]Det er godt nok mange mennesker - men hvad med en højskole, de plejer tit at ha store lokaler også er det osse et køkken til Held og lykke med jagten, og tillykke med det kommende bryllup Jo det er mange mennesker, så det virker desværre lidt uoverskueligt for mig lige nu... heldigvis er det først til næste år at vi skal giftes men tak for tippet, men fandt desværre ikke noget Det med køkkenet er jo vigtigt!!
  3. Tusind jeg kigger på det Det er meget stort ud!
  4. DU ER EN SKAT kiggede lige hurtigt på det og det ser da meget godt ud jeg skal lige kigge nærmere på det.. prisen er nok det bedste og så at lokalet kan rumme 300 mennesker Bliver altså lige nød til at sige.... wohuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! TAK!!! men bare rigtigt ærgerligt at jeg kun må leje det et ½ år før, da jeg ikke er beboer der.. er så bange for at den er optaget i den weekend brylluppet er uha... Ja det kan jeg godt forstå. Måske I kunne have noget andet i baghånden, og så kontakte dem lige lidt før der er 6 mdr til. Jeg er på mobilen så kan ikke se hvornår dagen er. Men du kunne jo evt ringe og høre dem ad om det allerede var lejet ud. Og så høre igen om noget tid, så ved du det da! Jo det er abre lige at få snakket med dem.. man kan vel altid lave en aftale tak for det!
  5. Tusind tak Jeg har svært ved at finde flere info om Crunch,men jeg må lede videre Jeg har også fået skrevet til kulsviergården. mangler faktisk bare svar fra deres side af. Men du har nok ret... de fleste steder tilbyder kun færdig løsninger, hvis man skal leje deres lokaler. det er derfor det har været så svært for mig at finde et ordentlig lokale plus et der kan rumme så mange mennesker Jeg vil prøve at kigge på moltkes palæ ellers har jeg tænkt mig at kigge på kulturhuse - de må have nogle lokaler til leje? De har deres egen hjemmeside her: Krunch Men det lyder måske lidt som om du ikke er helt vild med et total arrangement, som de fører - men måske du akn få et godt tilbud hos dem, når nu I vil have så stort et arrangement.. Du kan i hvert kigge på det hvis du vil.. Ok tak for det så vil jeg lige kigge på det!
  6. DU ER EN SKAT kiggede lige hurtigt på det og det ser da meget godt ud jeg skal lige kigge nærmere på det.. prisen er nok det bedste og så at lokalet kan rumme 300 mennesker Bliver altså lige nød til at sige.... wohuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! TAK!!! men bare rigtigt ærgerligt at jeg kun må leje det et ½ år før, da jeg ikke er beboer der.. er så bange for at den er optaget i den weekend brylluppet er uha...
  7. DU ER EN SKAT kiggede lige hurtigt på det og det ser da meget godt ud jeg skal lige kigge nærmere på det.. prisen er nok det bedste og så at lokalet kan rumme 300 mennesker
  8. Øv det klingede ellers godt i mine øre, men Nessie siger at de lejer ikke ud til fester Jeg har dog ikke lige undersøgt det.. kigger på det, men tak
  9. Tusind tak Jeg har svært ved at finde flere info om Crunch,men jeg må lede videre Jeg har også fået skrevet til kulsviergården. mangler faktisk bare svar fra deres side af. Men du har nok ret... de fleste steder tilbyder kun færdig løsninger, hvis man skal leje deres lokaler. det er derfor det har været så svært for mig at finde et ordentlig lokale plus et der kan rumme så mange mennesker Jeg vil prøve at kigge på moltkes palæ ellers har jeg tænkt mig at kigge på kulturhuse - de må have nogle lokaler til leje?
  10. uha.. det må jeg lige se nærmere på.. det kan være det overrasker mig
  11. Hej mie, ok ok.. Øv jeg tror bare at det er kommet bag på mig at det koster så meget øv bøv.. men altså nu ved jeg da hvad priserne er for et stort lokale, så er det det vi må betale,men puha da
  12. Hehehe... jo størrelsen af en sporthal er perfekt, men det er alt det inden i hallen at jeg tror det er for hårdt et arbejde at gøre det hele perfekt plus det udenpå det kan jeg ikke rigtigt skjule
  13. Tak tak uha jeg har sagt til mig selv at jeg NÆGTER at det holdes i en gymnastiksal /sportshal! jeg synes det er for besværligt at bruge kræfter på at skjule feks ribberne eller de markeret baner hvis du forstår det er fortydeligt at det er en hal. Jeg tror bare at jeg også gerne vil have at det ser nogenlunde hyggeligt udenfor
  14. ej øv så sparer man da heller ikke noget ved ikke at leje et lokale.... hmmm... det er meget sværere end jeg troede og dyrere.. !! wow det er da billigt! måske skulle jeg det gøre det samme hvor skal i giftes henne?
  15. Dem har jeg ikke faldet over - tak det ser i hvert fald stort ud Ja jeg tror at det er prisen for et stort sted, men synes alligevel det er dyrt for et lokale - eller er det bare mig??
  16. Tak! den har jeg også kigget - faktisk er deres slotslade ret hyggelig ud på deres billeder men den koster bare en del, men måske er det bare prisen for et stort sted. Det nok bare mig der synes det er for dyrt :fløjt:
  17. hehe jo det er sgu lige før Har kigget på så mange lokale osv osv at det er til at blive skør af, plus mange af dem kan maks rumme 150 mennesker.. det tager lidt pusten af en
  18. Tak - har skrevet til dem, så nemlig at de kunne rumme 300 ca i deres teatersalen - det ser ikke dårligt ud
  19. Har ringet til dem, men de kan kun rumme ca. 220-240 mennesker, så nåede ingen gang at få prisen Men tak
  20. Har ringet til dem, men de kan kun rumme ca. 220-240 mennesker, så nåede ingen gang at få prisen
  21. TAK!! Ja jeg var også ved at besvime, da jeg fandt ud af det.. er dog så småt ved at vænne mig til tanken om et kæmpe bryllup Det skal være på sjælland. Der kommer nemlig en del udlandske gæster, så jeg tror det er lige meget hvor det er henne, bare det er på sjælland. Kirken er på Frederiksberg, så jeg tror at jeg lige så godt kan droppe at finde noget der er så stort at det kan rumme 300 mennesker inde i Kbh.
  22. Tak, det ser dejligt hyggeligt ud.. jeg kigger lige på det