Vi fik taget bryllupsbilleder af Frølundfoto sidste år og billederne var bare kanon gode!
Jeg mener at vi gav 5000 kroner for fotograferingen, men det var så også med en fin fotobog, som jeg også synes at man bør vælge.
Vil helt klart anbefale dem til andre.