Julle2u
Medlem-
Antal besvarelser
192 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
1
Alle besvarelser af Julle2u
-
Du har helt klart valgt rigtigt!
-
WAUW - skøn kjole og din krop kommer så godt til udtryk.....sleeet ikke misundelig :-)
-
Super ide - jeg går selv i tanker om at lave blomster til vores borde i papir.... Anderledes - men personligt... go for it!
-
Hej Brude Er der nogen der kan anbefale en billig blomsterdekoratør omkring holbæk? Vi skal holde et ret stramt budget og vil helst ikke op og give 1500 bare for en brudebuket... Mvh. Julle2u
-
puha - jeg kan godt forstå at du er skuffet... godt nok er 4000 billigt - men i forhold til kvalitet og de få billeder bliver de 4000 mange penge. Det er bare ikke i órden...jeg håber I kan få sagt til fotografen at I er skuffet over det...
-
Ellers kunne et billigt alternativ være at købe et blankt stort lærred og lade gæsterne male, sætte finger aftryk eller hvad de nu føler for, på et lærred.
-
Sikke en flot ung herre
-
Det er dejligt for jer at det kunne komme på plads - og virkelig gennemtænkt! Tillykke med fundet:-)
-
Ja, et bryllup er er penge ud af vinduet :-) Men vi holder det alligevel - fordi vi elsker hinanden, og gerne vil gøre det til en særlig dag, vi kan mindes resten af vores liv. og jeg laver selv mange af tingene for at gøre det personligt og så er det egentlig hygge for mig at sidde og lave kort, ordne blomster(når vi når op til brylluppet) de ville jo nok visne hvis jeg også startede på dét nu LOL. Jeg er en af dem der ikke som sådan er blevet "friet" til. Vi har snakket om at blive gift til næste år i et par år. Ikke særlig romantisk, som sådan. Vi bliver selvølgelig gift fordi vi elsker hinanden, men også fordi at vi til næste år begge fylder 30 og 40 år, samt at vi har 10-års jubilæum - og da vi ikke er sååå rige skipper vi fødselsdage mm. og gifter os. Vi holder det rimelig traditionelt og det passer os begge fint.
-
Jeg er faldet over denne smukke kjole. Den kan jo ikke prøves - den skal bestilles gennem **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. evt. bare med et andet bånd...hvad vil i råde mig til? vores farver er hvid, mørkerød/vinrød. Min brudebuket vil bestå af enten mørkerøde og hvide blomter. Ville det blive for kedeligt med et mørkerødt bånd om??? eller for meget om man vil...men ellers er jeg lidt lost ang. hvad farve båndet så skal være...Det er heller ikke sikkert det er KJOLEN - jeg er normalt en 46, og måske vil jeg se for stor ud i den...hmmmm
-
et lidt bedre billede
-
og lige et billed!
-
Ja, eftersom jeg ikke har været så heldig med vores ringe, er der dog noget der kan opveje krisen lidt! Det er lykkedes mig at skaffe kørsel til rigtig billige penge. Tilfældigvis har den fotograf vi har booket, en far med en veteran Mercedes. Vi får kørsel fra kirke til den lokation hvor billederne skal tages, og derfra videre til receptionsstedet...for en kærkommen pris af 1200 kroner! Det giver lige lidt luft i vores stramme budget.........ville lige dele lidt glæde herfra!
-
prøv evt. Diskobil....han er også her på siden...
-
Ja, jeg havde jo sparet nogle penge ved at få en tidligere guldsmed til at lave vores ringe...og det kan nu blive en dyr affære! De er nu færdige - MEN: 1: farven ser slet ikke rigtig ud. det er kun 8 ct, men de ser mere hen ad sølvagtige ud! 2: profilen er det modsatte af det aftalte - jeg ville have en oval profil, og den er så lavet i FLAD profil. 3: ham der har lavet den siger ¨å: ja, jeg har lavet dem en del bredere, du skal jo have noget for pengene!!!! endnu en ting der bare ikke dur - ikke at det design mæssigt gør noget, jeg kan bare ikke have noget der er for bredt på fingrene!!! Ak, ve - måtte lige ud med det...og jeg kan tydeligt se hvordan mit budget ryger helt på gulvet nu!!! Jeg er virkelig ked af det - også lidt sur på mig selv, jeg SKULLE have gået i en rigtig forretning....... en brud der lige nu er en kæmpe bridezilla -
-
Jeg ville prøve ebay - de har masser af den slags :-)
-
Vi holder også reception. Vores gæster der både er inviteret og dem der bare dukker op får serveret sandwich og bryllupskagen bliver skåret og spist til receptionen. Dem der vil deltage i reception og som også er inviteret til spisningen skal så på 3 forskellige steder. Vi skal giftes kl 14.00 og receptionen varer fra efter vielsen til kl. 17.15 som det seneste. I det tidsrum skal vi nå at få taget billeder også. Den eneste grund til at vi holder det er pga. vi ikke har penge tin at invitere 15-20 ekstra med. Og da jeg synes de skal ha lidt ekstra får vi derfor bryllupskagen der også. I kunne evt. Sætte nogle pavilloner op det kan gøres forholdsvis billigt og nemt. I tilfælde af dårligt vejr....
-
En mulighed kunne silhuet billede af dig med den fine mave... De billeder kan laves uden at blive vulgære og det er jo et dejligt minde...
-
Åh hvor kan jeg godt følge dig! jeg er heller ikke til at blive klædt ud og gå rundt i byen og sælge kartofler, kys eller hvad der nu kan sælges. Jeg er selv såååå nervøs for min PA - og derfor har jeg gjort noget ved min angst! Jeg har bedt min svigerinde stå for planlægningen - med den eneste betingelse at jeg ikke kommer til at blive udsat for ovenstående....og det var hun bare enig i. Måske du kan alliere dig med en veninde på forhånd også???
-
Jeg har lavet personlige invitationer til de fleste. Hvis der er nogle fra min eller min kærestes arbejde der vil med så bliver det et oplsag på tavlen på arbejdspladsen...
-
jeg skal bruge 50 - og hvis du har det vil jeg da gerne købe dem når du er færdig med dem.... Det ville jo være dejligt at spare lidt :-)
-
Må jeg spørge hvor i landet du bor? Vi har heldagsfotograf til 4500. Jeg bor i vestsjælland
-
Jeg har tilbragt mange somre på havnsø lejren. Der er en rigtig lækket udsigt, gode ude arealer til en evt udendørs reception. Det er nogle år siden jeg sidst var indenfor. Men dengang var der to store Soverum med køjesenge. Nogle enkeltmands værelser, og mulighed for at sove i nedenunder ned medbragte madrasser. Naturen er et kæmpe plus og så er der panorama udsigt.
-
Jeg har været i samme situation som dig. Vi har nu taget valget om at få lavet 2 klassiske ringe, som der senere kan sættes sten i. Den største grund til at jeg har valgt det sådan er simpelthen at der er så mange muligheder - og det fik jeg liiidt ondt i hovedet af, og blev meget forvirret
-
Jeg vil lige give jer et godt råd... der findes en MEGET billig fotograf i Svinninge! 4500 for hele dagen. Altså fra ankomst til kirken - til sent om aftenen! Min veninde brugte ham til deres bryllup og de blev så gode hendes billeder. Hun fik en mappe med udvalgt redigerede billeder, samt en CD-rom med alle billederne på. Han hedder Tom og har en hjemmeside der hedder fotogården.dk