-
Antal besvarelser
605 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
-
Days Won
2
Alle besvarelser af musling87
-
Er det meningen at alle gæster skal udfylde alle 4 kort, eller kan de selv vælge imellem dem? Har du en skabelon til de små pilleæsker? :-)
-
Du har nok ret. Min H2B friede i maj, og de sidste 2,5 mdr er jo fløjet afsted!:-)
-
God ide! :-D Det synes jeg du skal!
-
Det er fordi du ser dig selv hver dag... Den eneste måde du vil kunne se det på, er ved før og efter billeder... Jeg har en veninde som hat tabt 40 kg, og hun kan mærke det på tøjet selvf. men ellers kan hun kun se den store foreskel når hun ser billeder fra før....
-
Tak! Jeg glæææææder mig bare sådan til At få den hjem :-D Synes der er såååå længe til at vi skal giftes... Men i dag er der kun 10 mdr! Jaaa! :-D
-
Min h2b vil bestemme den, jeg har bare vist lidt inspirationsbilleder... Og givet ham en ledetråd i forhold til kjolen.... Men i dekorationerne regner jeg helt klart med bonderoser! De passer perfekt til den lidt rustikke stil jeg vil prøve at holde...
-
Nummer to kjole, helt klart!!!! Jeg lagde slet ikke mærke til dine skuldre og arme, den sætter fokus på din talje... Da du skrev at du var ked af dine arme, måtte jeg lige rulle tilbage til billedet, havde virkelig ikke set andet end den smukke figur du har i den kjole! Den sidder perfekt!
-
Kommer også an på den kjole, men de første er de flotteste:)
-
Ihh det er da en god tråd med gode ideer og råd!
-
Hmm næææ, rigtig mange laver jo deres æsker selv... Prøv etsy, pandurohobby, grafical eller søg herinde eller google:)
-
Hihi, ja jeg synes også at den passer så godt! Hun laver dem i alle farver, og der var også en i grå jeg overvejede, men jeg tror den hvide bliver så smuk, også med det blå for:) Ja, den koster 700 kr lidt over budget, (især eftersom der ikke var beregnet til taske). Jeg har dog fundet ud af at øreringene og undertøj kan fås meget billigere end forventet, så det går nok lige op:)
-
Sikke nogle fine invitationer du har lavet!! Og en meget smuk kjole!
-
Haha, vidste jeg så heller ikke at jeg skulle! Men det startede med at jeg skulle have lommetørklæder med skrift til mine forældre og brudepiger, det lavede hun, også så jeg tilfældigvis de smukke tasker! Også kunne jeg ikke dy mig;)
-
Hvor har du købt det papir?:-) Jeg har heller aldrig set din kjole! Håber den kommer op på tråden igen ;)
-
Hende der sælger/laver taskerne, findes på Facebook under coldingoxholm. Hun sælger også på etsy:-)
-
Jaaa, jeg glæder mig også helt vildt til at få den hjem! Også passer den perfekt til kjolen!
-
Det første billede er farven på fjer og broche, på billede to kan man se det for der skal indeni (my something blue)' og det sidste billede er den lås jeg har valgt
-
Så fandt jeg en clutch, der passer perfekt til kjolen, og den rustikke stil jeg godt vil holde!
-
Ihh her har jeg ikke været før! Tillykke med det kommende bryllup! Vi skal giftes omkring samme periode, så jeg følger lidt med her, så er der nogen at "følges" med:)
-
Øv:-( det er aldrig sjovt at miste en man holder af! Men dejligt at hun nåede at være med til det første bryllup:-)
-
Ja sommerfuglene på trådkuglerne:-)
-
Ja, men kun under forhandlere... Måske man også skulle lure i forums... Charlottenlund udlejning har de perfekte stole, med de koster 30 kr pr stol, plus transport! Man kunne så selv hente dem selvf... Men synes det er lidt dyrt...
-
Nogen der ved hvor man kan leje pæne stole, til ikke så dyre penge?
-
Virkelig smuk opdækning!
-
Ihh nogle flotte sko! Og fed ide med de tic tac!!!!