musling87

Medlem
  • Antal besvarelser

    605
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af musling87

  1. D+t hvad er jeres budget for violinist?
  2. Ihh hvor er i fine. Er ret vild med billedet af de tre fyre på række, og bruden er jo bare smuk!!
  3. Enig med KBS!!!!! Jeg har set andre forsølvninger, endda også fra Larsen, som var væsentlig pænere end det der!
  4. Tak Jeg bliver også mere og mere glad for det! Synes bare der er så uendelig længe til det bryllup :
  5. JAAAAA MERE!!! Hahaha TYPISK mænd! Tror min kommende mand havde gjort det samme! Hahaha
  6. Ang. Slør så tak:) havde ikke regnet med et blondeslør til kjolen da jeg ikke helt synes det passede! Men det slør her var bare så smukt at jeg måtte eje det! Så er meget spændt på at se det sammen med kjolen:O
  7. Haha nu har jeg kigget lidt i din tråd, det er helt vildt! både med bordpynt og tema og det hele! Skal helt sikkert have læst din tråd helt igennem :D
  8. Ihh de er fine! Fordi de stole der er deroppe er ikke de røde, men de grå plastikstole, dem er jeg ikke vildt begejstret for... Og når man alligevel skal ud og leje stole, synes jeg de røde fylder for meget i rummet - desuden er der guldkant på de røde, jeg kører mest i sølv ting Allerhelst ville jeg have disse stole, men dem synes H2B er grimme Og jeg har absolute ingen argumenter, da de også er dyrer at leje
  9. Og jeg har to slør til salg - begge med satinkant. det ene med bred satinkant - i hvid, det andet med tynd satinkant - i farven ivory. Hvis man sender mig en postmeddelelse kan jeg sende billeder :-)
  10. Kan fortælle at Couture cake har 25% på deres bryllupskager hvis man bestiller i november - selvom man skal giftes i 2014
  11. Vi ville så leje disse stole :-D
  12. I skal da også have lidt billeder af feststedet, dem tror jeg aldrig jeg har flashet!
  13. Jeg følger lige med her.... Der er lige aktuelt ikke noget jeg kan byde ind med...
  14. Nårh, jamen jeg redigere det i paint, der er et sted til venstre hvor der står "tilpas" også laver jeg det om til 30%
  15. Tror jeg har fundet ud af hvordan favourgaverne skal se ud. Havde egentlig regnet med at jeg skulle lave æsker, men er blevet ret vild med denne ide! Ved så ikke om de også skal fungere som bordkort, eller om der måske skal en lille gren i glasset med de til og fra kort der er på billedet... Hvad synes i? Nogen gode ideer?:-)
  16. Det ved jeg faktisk ikke, jeg sender det fra mobil, via email, så jeg kan åbne det på computeren, lidt besværligt måske
  17. Bliver nødt til lige at flashe dem :-)
  18. Åhh havde ikke set det var 2013 brude
  19. Miiiig:D står i min signatur:)
  20. Arj!!!! Det kan de da ikke, de er da bare sååååååå søde!!!!
  21. Ej noget øv!!!! det er sku da for dårligt af ham! Så ringer man da til kunden og siger at det ikke vil kunne lade sig gøre, eller fortæller at man kan gøre det billigere, men på bekostning af disse fejl så man selv kan vælge!
  22. De er så lækre, og endnu flottere i virkeligheden... De laves af coldingoxholm hvis det har interesse:)