Metlux

Medlem
  • Content count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Metlux last won the day on October 12 2014

Metlux had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Metlux

  • Rank
    Aktiv bruger
  • Birthday 10/25/1986

Profile Information

  • Vielses dato
    10.05.2014
  • Køn
    Kvinde
  1. Har nu været en gift kvinde i over et døgn og elsker det allerede. Stort tillykke til alle jer andre <3

    1. te2014

      te2014

      et stort tillykke :)

  2. Jeg sidder og makker med vores bordplan, og nu er det endt sådan, at alle singlerne eller dem, der kommer uden ledsager sidder ved samme bord. Derudover er familiemedlemmerne også endt ved samme bord. Jeg er udelukkende gået efter at sætte folk sammen med nogen, jeg tror, de vil have det sjovt med. Det er helt tilfældigt, at det er endt sådan. Men er det kikset og skal man stræbe efter at blande folk mest muligt? Eller skal må gå efter "harmoni" ved bordene, om man så må sige? På forhånd tak
  3. Hvor er den altså flot, og den sidder super godt på dig :)
  4. Hej piger Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, om vi skal have ris, sæbebobler eller rosenblade, som gæsterne kan kaste med til brylluppet. Hvad har I valgt og hvorfor? På forhånd tak
  5. Har tænkt det samme.... Bryllupssæsonen starter om lidt, så måske er det "stilhed før stormen"
  6. Ked af at høre om din dårlige oplevelse. Det er simpelthen for dårligt!! Hvis det var mig, så ville jeg måske smide en anmeldelse på trustpilot eller noget, eller til ejeren af CPH Bridal. Jeg har selv købt min kjole i Nicolai, og kan kun give de varmeste anbefalinger med. De er simpelthen så søde og tålmodige - især Karina. Fem stjerne til dem
  7. Tror måske bare, at præsten skal have navnene, når I mødes med ham/hende
  8. hmm mærkeligt... Da vi skulle udfylde, skulle vi svare på, om vi selv havde vidner med eller ej, og så skulle vi oplyse deres navne og adr. Men vi skal vies borgerligt, så måske er det derfor det er anderledes... Og ja jeg er 99,9 % sikker på, at man også skal have vidner ved en kirkelig vielse
  9. Min var forresten ved Lilly KBH. Det er åbenbart ikke ens pris i hele landet
  10. Vi bruger det også. Det er smart Det eneste, der er lidt besværligt er, at gæsterne skal ind og oprette sig som bruger for at kunne reservere...
  11. Du skal oplyse vidners navne og adresser, når du udfylder ægteskabserklæringen. Derudover skal du også oplyse det til den, der skal vie jer. Det er lidt forskelligt, om de vil have det på skrift eller om man bare oplyser det, når man mødes.
  12. jeg skulle give 1100 kr for en oplægning
  13. Jeg synes, den lyder utrolig smuk Du har vel ikke et billede, vi må se?
  14. Prøv MCM på Nørregade 2, KBH K. De har i hvert fald selvskabstøj, og det koster ikke en bondegård