metteboelsmand
Medlem-
Antal besvarelser
13 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Street credit
0 NeutralAbout metteboelsmand
-
Status
Ny bruger
- Fødselsdag
Profile Information
-
Vielses dato
28.06.2014
-
Jeg har lige hentet min kjole hos skrædderen og var MEGET overrasket over prisen. Jeg har fået lavet ny halsudskæring, altså flyttet en blonde, oplægning og lavet strop så slæbet kan hægtes op. Prisen for dette var: 850,- Skrædderen er: Ann Vinzents Design & systue Industrikrogen 8 2635 Ishøj 21640712 ann-ton@live.dk Jeg har købt min kjole hos fuhrmann i køge og de anbefaler altid Ann til deres kunder Jeg er virkelig tilfreds og syntes da lige at jeg ville dele denne fantastiske skrædder med jer andre Mvh Mette
-
nej men jeg fik der hvor jeg købte kjolen at det ville blive ca 2000,- hos skrædderen. Så fik jeg bare lige stress da jeg læste om nogle af de andres historier om priser
-
Hold da op det lyder da som en god pris. Jeg skal have lagt min kjole op, have fjernet lidt blonder ved halsen og ehave lavet en knap så slæbet kan hægtes op. Jeg har jo læst nogle frygtelige historier om priser, så jeg var bare lidt nysgerrig
-
Hej Alle i skønne kvinder Er der nogle af jer som har fået tilrettet jeres kjoler hos Ann-Ton design og systue i Ishøj ? Jeg ville egentlig bare gerne høre jeres erfaringer og hvad i har givet for tilretning Mvh Mette
-
Tak for jeres svar jeg må nok hellere selv igang med at lave nogle poser, så jeg er sikker på at risene er vasket
-
Ja som overskriften lydder - er jeg lidt i tvivl om det er os (brudeparret) eller nogle af gæsterne, som sørger for disse
-
Ja som overskriften lydder - er jeg lidt i tvivl om det er os (brudeparret) eller nogle af gæsterne, som sørger for disse
-
Jeg kunne ikke finde ud af det med papir str. Så jeg lavede en brugerdefineret som dog sagde at kuverten var for lille. Jeg fik rettet teksten til så det passede og nu er den opgave ude af verden. Tak for hjælpen
-
Skal jeg gå ind og finde en kuvert under papir str eller er det nok at "bare" ændre papir str ?
-
Ja jeg er i knibe Vi har købt invitationer i str 15cm x 15 cm og nu vil jeg gerne printe afsender og modtager adresse på konvoluterne. Så er mit spørgsmål til jer som evt har prøvet det: HOW DO I DO IT ??? Jeg kan ikke finde en indstilling (altså størrelse) i Word som passer til konvolutten Mvh Mette