-
Antal besvarelser
35 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af Lea90
-
er der nogen som har en stregtegning af Lynge Kirke (3540 Lynge) ?
-
Så vil jeg også prøve at kaste mig ud i min egen planlægningstråd :D Mit navn er Lea og jeg skal giftes d. 6/6-15 med min kæreste Steffen og vi er begge 24 år gamle😃 Steffen og jeg har kendt hinanden i over 20 år nu så vi kender hinanden godt :D Vi mødte hinanden, da han startede på min stue i børnehaven i 1994, derefter kom vi i klasse sammen i folkeskolen. Jeg skiftede så skole i 4 klasse til en skole i nabobyen. I årene efter stødte vi konstant på hinanden som fx knallert kørekort tagning og fester :P For 3 1/2 år siden skrev vi lidt sammen på facebook og har været kærester lige siden og nu har vi besluttet os for at blive gift til næste år (ventet dog stadig på mit 'rigtige' frieri ) :P Det eneste vi faktisk har styr på er: Datoen Kirken Mine sko Og tema Så der er lang vej endnu hehe Vedhæfter et billed af mig og min kæreste som 5 årige :P
-
Tusinde tak og tillykke med dit kommende bryllup dejligt med en 2015-brud hvor langt er i kommet ? Synes stadig vi mangler meget :S
-
Det er jeg glad for at høre Camilla, vi glæder os meget jeg er stor forbruger af din tråd og har været inde og lure billeder derfra :D ser så fint ud, så vi glæder os endnu mere, vi skal dog holde det i den store sal og ikke i slottet jeg lavede din fodbadesalt i weekenden og nej hvor er det lækkert :D du for sej !!! Og tillykke med din nye virksomhed ;)Tak for de pæne ord :-) og ja den badesalt er bare mega lækker, jeg har også måtte lave ekstra portion til mine mostre efterfølgendeVores gæster glæder sig allerede tror mit næste projekt er flowerbombs og sukkerknalder, men har meget svært ved at finde hjerte formene.. Har været på udkig siden oktober og kan bare ikke finde nogen hvor købte du dine ?EbaySuper tak
-
Det er jeg glad for at høre Camilla, vi glæder os meget jeg er stor forbruger af din tråd og har været inde og lure billeder derfra :D ser så fint ud, så vi glæder os endnu mere, vi skal dog holde det i den store sal og ikke i slottet jeg lavede din fodbadesalt i weekenden og nej hvor er det lækkert :D du for sej !!! Og tillykke med din nye virksomhed ;) Tak for de pæne ord :-) og ja den badesalt er bare mega lækker, jeg har også måtte lave ekstra portion til mine mostre efterfølgende Vores gæster glæder sig allerede tror mit næste projekt er flowerbombs og sukkerknalder, men har meget svært ved at finde hjerte formene.. Har været på udkig siden oktober og kan bare ikke finde nogen hvor købte du dine ?
-
Det er hermed gjort, jeg glæder mig til at høre fra jer
-
Det er jeg glad for at høre Camilla, vi glæder os meget jeg er stor forbruger af din tråd og har været inde og lure billeder derfra :D ser så fint ud, så vi glæder os endnu mere, vi skal dog holde det i den store sal og ikke i slottet jeg lavede din fodbadesalt i weekenden og nej hvor er det lækkert :D du for sej !!! Og tillykke med din nye virksomhed ;)
-
Det var et super godt arrangement vi mødte min nabo og hendes dreng dernede og han havde en fest :D vi mangler stadig underholdning til vores bryllup, så du må meget gerne sende mig til tilbud, det ville være dejligt at støtte lokalt :D Det kan sagens værre, men kæreste var opvasker dernede i nogle år, og havde altid sagt at vi skulle holde det der, men når vi ikke kunne være der længere end til kl 1. Så droppede han den ide vi er også rigtig glad for vores valg af skjalm hvide og har kun hørt godt om dem, vi skal holde det i den store sal
-
Undskyld det sene svar ! Men december var totalt hektisk og så havde vi lige min mors runde fødselsdag her i start januar, så nu er der kommet mere ro på håber du kom godt igennem jul og nytår Jeg var nede og se jer til juletræs tændingen, men nej hvor var der mange mennesker, så fik ikke kæmpet mig igennem til at komme og sige Hej, men så jer da Vi snakkede med dem på Lynge kro ja, men de ville luk ned kl. 1 senest, og der var ikke mulighed for at blive længere så det ville vi ikke. Vi er rigtig glade for at vi har valgt Skjalm hvide, så får vi også en hyggelig dag med vores gæster dagen efter og vigtigst af alt så er det ikke så meget stress med tidsplanen hvilket vi er rigtig glade for !
-
-
Det var da trist at høre, Sikke noget ! Godt din mor fik medhold.. Ja du kan godt være på Furesø længere, det koster 1500 pr time og du skal give besked lang tid i forvejen, om hvor lang tid du vil forsætte til og nu skal vi jo vies kl 13, så vi ved ikke hvornår vi går døde :P det er lige trist at booke til kl 4 og vi så går døde kl. 1 eller at vi kun bestille til kl. 2 og vi er i vildt festhumør, vi synes det var for usikkert vi er også rigtig glade for at vi skal holde det på Skjalm hvide, det passer bedre til os vi skal holde det i den store sal på hotellet (slottet var allerede booket ) så kender du det rigtig godt ! Jeg kendte slet ikke til det og havde aldrig hørt om det, indtil jeg læste om det herinde Vi er heller ikke specielt kristne, men vi er store fan af Martin :D mine forældres venners datter havde en dukke opkaldt efter ham (ha ha lille sjov historie ) :D skal da også til juletræstænding i år, var i der til Halloween ?
-
Ja vi skal vies af Martin.. Han er en fantastisk præst, og han har endda sagt ja til at vies os selv om det er han friweekend, så vi er meget glade :D han begravede både min morfar og moster og konfirmerede min kæreste, og han er bare så god til at gøre det personligt og hyggeligt Planen var at vi skulle holde festen på furesøbad, for omgivelserne er så smukke ! Men vi har lige ændret planerne, da jeg havde det svært med at vi skal smide gæsterne ud kl. 1 og det synes jeg er for tidligt. Så nu skal vi holde festen på Skjalm hvide hotel ved slangerup så der er heller ikke så langt Jeg håber da din far er okay igen ?! Lynge skole og Ravnsholt skolen dog ha ha hvor sjovt ! Nogle gang er verden bare lille ! :D
-
Tusinde tak :D Marie E har du fået dit frieri endnu ??? Andrea: ha ha synes også det var rigtig morsom, jeg er ikke særlig romantisk, da det passede mig fint.. min kommende mand kender mig sku, hvor dejligt :D kunne godt forstille mig at det er svært at finde sko i en str. 34, jeg købte mine på brandos.dk, har du prøvet der ??
-
Så kom endelig mit frieri i går, det var sku også længe ventet :P H2B og jeg, havde sammen med min mor, været i Operaen om lørdagen og se den lille havfrue. Hvilket var helt fantastisk !!! Da vi så kom hjem, gik jeg ovenpå for at skifte tøj. da jeg kom ned i stuen, var der tændt op med levende lys overalt :D så tænkte jeg, NU SKER DET!!! men nææ nej intet skete. Efter jeg havde siddet i sofaen i en time og, der ikke var sket en skid, valgte jeg at gå i seng I går skulle vi så i biografen, da det var den store bio dag og alle billetter var halv pris.. Da vi kom hjem derfra, var jeg lige ved at pisse i bukserne, så løb oppe på toilettet. Da jeg så var færdig og åbnede toiletdøren, var han på knæ lige ude foran døren med den flotteste ring. Jeg fik et kæmpe chok og var derefter flad af grin, så spurgte han om jeg ville gifte mig med ham og sagde selvfølgelig JA !! han fortalte mig så bagefter, at hans mission var at overraske mig, da det stort set er umuligt (jeg ved ALT), så han havde planlagt at var totalt romantisk lørdag og så ikke fri og gøre det når jeg mindst ventede det søndag, for at rigtig at overraske mig.. vil ærligt indrømme, at jeg synes det var skide sjovt :P
-
Jeg ved ikke hvorfor mine billeder bliver så store kan man ændre det ??
-
Jo self kan jeg det
-
Jahhhhh vi er kommet så meget længere.. Nu har vi de store ting på plads som kirken, restruanten, receptionen og fotografen på plads.. Nej hvor er det dejligt, nu kan de ikke blive et helt forfærdeligt bryllup :D vi skal giftes i Lynge kirke, receptionen holdes på præstegården, middag på Restruant Marina furesøbadet.. Det bliver helt fantastisk :D så har jeg også modtaget mit headpiece fra Sobridelicious, som jeg er fuldstændig forelsket i.. Glæder mig vildt til det skulle bære det til vores bryllup.. Ha ha kunne heller ikke lade vær med at prøve det på, selvom jeg stod i nattøj og med morgenhår.. Det passede ikke rigtig ind, men nej hvor er det flot :D så er lidt happy lige pt :D Lavede en ups'er forleden dag :P ville lægge min kærestes tøj på plads, og i hans kommode, og hvad finder jeg så en forlovelsesring !! OMG gad vide om der snart sker noget :D
-
Tusinde tak :D nu regner jeg ikke med at jeg skal bære slør til vores bryllup, men er da i gang med at lede efter headpiece :D tænkte også at skoene ville være noget af det sværeste for mig, så startede der :D jeg har også kun fundet det ene par, som jeg kunne lide :D En meget lille opdate så skal vi ud og snakke med restruanten, hvor vi gerne vil holde festen, på onsdag kl 15.. Bliver bare super spændende :D
-
Jeg har allerede fundet mine sko :D faktisk var det noget af det første jeg gøre udover at booke kirken :D højde forskellen på min H2B og jeg er ca 2 cm så hælene på mine sko skulle ikke være for høje.. Men ville dog gerne have lidt hæl på og så fandt jeg dem og endda på udsalg.. Ikke dårligt :D er super glad for dem og de passer perfekt :D
-
Hehe tak :D det var mit yngling jocking sæt da jeg var lille, sammen med mit barbie sæt som matchede med min barbies natkjole :D haha tror det var typisk 90'er mode :D
-
Jeg skal have min forlovelsesring på venstre og vielsesring på højre :D
-
Har jeg ingen planer om vi skal giftes i den kirke hvor min moster og morfar er begravet, så vil gå ned og lægge buketten hos dem efter vi har fået taget billeder
-
Vi når at være kærester i 4 år før vi skal giftes :D vi har dog kendt hinanden siden vi var 4 år gamle
-
Vi er begge 24 vi når dog begge at fylde 25 før vi skal giftes ingen børn, dog har vi tre katte sammen
-
Den er tyvhugget fra Mettes udførlige DIY guide her: http://www.bryllupsklar.dk/diy/pocket-invitationer.html og så har jeg bare brugt glitterpapir og vores monogram udenpå.... Tusinde tak :D