betina_mbk

Medlem
  • Antal besvarelser

    17
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About betina_mbk

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    06.06.2015
  • Type vielse
    Kirke
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    Hemmeligt
  1. Vi brugte Fredberg i Ålborg (de har også en hjemmeside), og det var en virkelig god oplevelse Normalt bliver jeg lidt småstresset i smykkebutikker, fordi jeg føler de bare står og venter på at man beslutter sig. Ved Fredberg er det total afslappet, du kan gå rundt og kigge på de forskellige designs og sige, hvad I gerne vil have med hen til bordet. Vi købte nogle ringe i 14karat hvidguld med 5 små diamanter i min, og vi kom af med 7100kr, så det var slet ikke slemt. Kan virkeligt kun anbefale den butik
  2. Hold da op, hvor står I da med meget møg Håber det vender snart for jer, så der kommer lidt medgang. Men glæd jer til at flytte i jeres drømmehus, det er en fantastisk følelse
  3. Tillykke med forlovelsen og din egen tråd Det er virkelig svært med den gæsteliste der. Vi har også haft vores del af snakke om den, men den er vidst ved at være færdig, hehe... Vi holder også en reception til vores bryllup, men har lejet os ind i lokalet der er lige ved siden af kirken. Der er en ældre dame, som fast står for arrangementer i kirkeladen (lokalet), og så er er nogle udgifter dertil, men så sørger hun for at stille kaffe osv. frem på dagen. Jeg tænker personligt ikke, at man skal stille an med særlig meget til en reception. Det vil jo være på samme tidspunkt som en eftermiddagskaffe. Ved vores tænker jeg (er ikke særlig langt i planlægningen endnu), at der skal være følgende: - Kaffe og forskellige slags te - Afkølet Verdi som velkomstdrink, med friske hindbær eller jordbær i - Lille udvalg af kolde drikkevarer (sodavand, danskvand - Er lidt i tvivl om der skal være en ramme øl eller to) - Bryllupskagen vil blive serveret her - Hjemmebagte småkager - Lidt chokolade og måske frugt Mht. serveringspersonale til receptionen, har du så ikke en vendinde eller to, som har en søster (så altså 2 der umiddelbart ikke skulle med til vielsen), der kan gå og lave kaffe klar og hælde nogle velkomstdrinks op? I kan jo selv pynte op og sætte service mv. frem dagen før, så det er kun lige de få ting der skal stilles frem, der skal sørges for på selve dagen
  4. Tusinde tak og i lige måde med dit kommende bryllup Det er så spændene og hvor godt, at vi er datosøstre, så har man nogle at følges med Du skal bestemt ikke føle dig bagud, jeg havde bare lige et halvt år på dagpenge, hvor tankerne og hverdagen kun gik til bryllup. , men nu går dagene kun med tankerne, for vi arbejder begge en del og skal samtidig få plads til venner, familie og kærestetid . Så jeg udnyttede bare tiden, fordi jeg godt vidste, at den ville blive knap senere Ja, det er da lidt sjovt at kan følges med idéer og inspiration Det er også kun godt at være ude i god tid. Man kan ligeså godt lave indbydelser, når alligevel alle detaljerne dertil er på plads Vi blev forlovet d. 6/6, og skal flytte i hus om 1½ uge, så fokus har det sidste stykke tid været på flytningen. Lige så snart vi er mere eller mindre på plads i huset, så vil jeg også igang med at lave indbydelser. Sjovt nok glæder jeg mig til at komme igang med dem, men alt er også sjovere end at pakke ned og gøre rent i skabe Jeg kan rigtig godt lide dine inspirationsbilleder og invitationer, det er simpelthen bare så fint
  5. Tillykke med din tråd og det kommende bryllup Vi er simpelthen datosøstre, og hold nu op, hvor jeg føler jeg er bagud lige nu Selvom jeg har kigget mange planlægningstråde igennem herinde (har dog ikke skrevet på nogen før nu), så er du den første jeg har set, som også har d. 6/6-15
  6. Planlægger drømmebrylluppet med mit livs kærlighed og bedste ven