VivianJ

Medlem
  • Antal besvarelser

    7
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Street credit

0 Neutral

About VivianJ

  • Status
    Ny bruger
  • Fødselsdag

Profile Information

  • Vielses dato
    22.04.2015
  1. Kan se at den ligger i USA, så skal man regne told oveni?
  2. Mange tak Olga, det er da virkelig en fed side Også fedt at man kan indtaste sine mål, så burde det være til at få den i den rigtige størrelse
  3. Ja jeg synes også selv der er noget der ikke er helt rigtigt ved den. Skulle bare lige vende tankerne omkring den
  4. Hejsa Mange tak for billederne, hvor er de smukke Det er dejligt med inspiration, for jeg synes jeg havde stirret mig lidt blind på kjoler. Der er bare så mange muligheder hehe
  5. Er bare lidt i tvivl om den er for "kostume" agtig, eller om jeg skulle vælge en der er mere enkel. Hvis jeg altså kan finde nogen der laver middelalder kjoler. Hvis i har nogle forslag må i meget gerne skrive, altså hvis i kender nogle butikker osv.
  6. Skal giftes til foråret, og ved ikke helt hvilken kjole det skal være endnu. Jeg vil gerne have en der minder lidt om middelalder, og den skal heller ikke være for pompøs. (jeg vil slet ikke ligne en marengs, og vi skal også kun holde en meget lille fest). Er den her for pyntet synes i? http://www.mittelalter-fashion.de/brautmode/brautkleider-1/bridget/