Skal giftes til foråret, og ved ikke helt hvilken kjole det skal være endnu. Jeg vil gerne have en
der minder lidt om middelalder, og den skal heller ikke være for pompøs. (jeg vil slet ikke ligne en
marengs, og vi skal også kun holde en meget lille fest).
Er den her for pyntet synes i?
http://www.mittelalter-fashion.de/brautmode/brautkleider-1/bridget/