SabineO

Mangler en god skrædder/systue på Sjælland :)

16 posts in this topic

Nu kom min kjole endelig hjem og har været inde og prøve den men den skal ligges op og der er blonder der skal flyttes, der er lidt arbejde i den men hvem kender i som er gode til det og rimelige med priserne?

Vi bor i Høje Taastrup men vil gerne køre for det :)

Edited by SabineO
0

Annonce ♥

Jeg brugte Lise Oxvang,

hun er super professionel og rigtig dygtig til det med blonder.

Hun er desværre ikke helt billig..

Tak kan se at de er 2 så dem må jeg lige ringe til :)

Det er Frederiksberg skrædderi heller ikke for de vil have 5.000 kr for at ligge den op og flytte blondekanten og det synes jeg er meget, for det er mere end hvad jeg har givet for kjolen :( og i den brudeforretning jeg har købt den i fik jeg ikke at vide at det ville blive så dyrt ved skrædderen, tværtimod :(

0

Annonce ♥

Jeg fik lavet min kjole på Falster. Kørte dertil fra Kbh, for at spare de penge.

Jeg fik lagt min kjole op, fik den syet ind, fik rettet udskæringen ved brystet, syet indlæg i ved brystet, der blev lavet to forskellige systemer til at spænde slæbet op, og så syede hun mit slør, som desværre havde fået en lille flænge. Derudover dampede hun kjole og slør. Pris: 1599. Og så er hun super sød 😃 Sig til, hvis du vil have kontaktinfo 😀

0

Jeg fik lavet min kjole på Falster. Kørte dertil fra Kbh, for at spare de penge.

Jeg fik lagt min kjole op, fik den syet ind, fik rettet udskæringen ved brystet, syet indlæg i ved brystet, der blev lavet to forskellige systemer til at spænde slæbet op, og så syede hun mit slør, som desværre havde fået en lille flænge. Derudover dampede hun kjole og slør. Pris: 1599. Og så er hun super sød 😃 Sig til, hvis du vil have kontaktinfo 😀

Det vil jeg meget gerne :) har familie på Falster så køre gerne derned og hvis jeg kan spare 2-3.000 kr så er det jo fantastisk 😃

Jeg skulle give 500 kr ekstra for indbygget bh så de vil i alt have 5.500 kr 😞

0

Annonce ♥

Jeg har fået min rettet hos Lise Oxvang fordi hun er knaldhamrende dygtigt til blonder. Min kjole er i en meget fin blonde så det var absolut ikke et nemt stykke arbejde og den er bare blevet så smuk. Og hun rettede af to omgange og jeg betalte kun det beløb hun havde beregnet i første omgang. I anden omgang var der nogle småjusteringer på nogle af de ting vi havde talt om plus yderligere noget nyt der skal laves og det betalte jeg ikke ekstra for, det synes jeg var virkelig en fin service.

0

Tak alle sammen :) Jeg forhøre mig alle de steder i har foreslået fra i morgen, der skal jeg nemlig hente kjolen inde ved Frederiksberg skrædderi :)

Jeg synes godt nok at det så sort ud i fredags og var ved bare at købe en meget billig brugt kjole da jeg ikke lige synes at vi havde 5.500 kr ekstra til kjolen men det skal nok blive godt og jeg får min drømme kjole på, håber jeg 😃

0

Annonce ♥

Hej,

Jeg bor på Falster og er på udkig efter en, som der kan sy en brudekjole fra bunden.

Vil du oplyse mig, hvem du brugte dengang.

Hej :)

Jamen jeg brugte en skrædder i Roskilde men hun lagde den op mv. :) Jeg tror ikke at hun syer helt fra bunden af.

0

Annonce ♥