ESPbrud

Medlem
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ESPbrud

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Type vielse
    Rådhus
  • Køn
    Kvinde
  • Lokation
    København
  1. Super flotte invitationer. Jeg kan se at du har lagt en skabelon ud til omslaget, men linket virker ikke. Har du mulighed for at ligge det op igen eller sende det på mail. cuty_ema@hotmai.com.
  2. Hej 2015 brude. Jeg har på et tidspunkt set at der var facebook grupper for 2015 brude. Da jeg nu ved at jeg også bliver 2015 brud vil jeg høre om nogen af jer kan huske hvad det er for en gruppe og om den stadig er åben for flere? :-)
  3. Det var heller ikke så meget hvad der skulle stå på kortet, men mere om det er dum at sende den ud når man ikke ved noget, hvis nu det i værste fald ikke kan lade sig gøre med den dato eller lign. Men hvis vi venter til vi har booket sted kommer vi tættere på dagen og så kan vi ligeså godt vente og bare sende invitationerne.
  4. Vi er endeligt blevet enige om datoen for vores kommende bryllup, november 2015. Jeg ved at 8 måneder ikke er så lang tid til at planlægge. Vi er igang med at finde ud af hvor mange vi vil invitere og det ender nok med 60-70. Vi er i fuld gang med at kigge på steder men har endnu ikke fundet/booket noget. Eftersom der nok går nogle måneder inden vi kender alle detaljer omkring vores fest og kan sende invitationer ud, er vi blevet enige om at vi vil sende "Save-The-Date" kort ud snarest for at vi er sikre på at folk sætter dagen af. Det giver os længere tid til at planlægge for så kan vi sende de endelige invitationer ud efter sommeren. Men jeg er i tvivl om hvor meget man skal have planlagt inden man sender STD ud? Kan man sende dem ud inden man har sted osv? Vi skal giftes enten på rådhuset eller på stedet med én fra rådhuset. Det har jeg hørt man først kan aftale 4 måneder før. Hvad er jeres overvejelser/erfaringer?
  5. Jeg skal igang med at arrangere et polterabend til sommer. Jeg har tidligere arrangeret polterabender men det har været i Jylland. Derfor vil jeg høre om nogen har nogle gode ideer og forslag til hvad man kan lave i København som ikke indebærer at indspille en sang og lave sumobrydning osv som man kan finde på polterabend.dk og lign. sider. Jeg har bl.a. hørt at det er mega sjovt at komme på køreteknisk anlæg og køre en bus, men jeg kan ikke finde nogen steder hvor det er muligt i københavn, nogen der kender eller har prøvet dette i københavn? Derudover mangler jeg nogle ideer til sjov transport af b2b til om morgenen. fx motorcykel/hest eller lign. Nogen der har forslag (hjemmesider) til dette? Håber I kan hjælpe her også..
  6. Tak for din kommentar. Jeg har godt læst om dit bryllup i et af de andre oplæg her på siden. Det lyder super hyggeligt i Orangeriet, har også været inde og kigge på det. Vi skal formentlig giftes i November 2015 så hvis vielsen ikke skal være på rådhuset skal vi helst finde et sted hvor det kan foregå indendøre.. :-)
  7. Er der nogen her på BK som har erfaringer med at blive viet af nogle af Københavns borgerrepræsentanter? Jeg kan se man selv skal kontakte en repræsentant og få en aftale hvis man vil giftes et andet sted end på rådhuset. Og der er 55 repræsentanter. Hvordan vælger man lige?? Og er der nogen der ved om det er muligt at blive gift på rådhuset men udenfor normal åbningstid hvis bare man ligesom ovenfor selv aftaler det med en i borgerrepræsentationen?
  8. Uhh det lyder/ser faktisk også rigtig godt ud. 10.000 virker dog meget billigt, så har i ikke mange gæster eller har ibare ikke valgt "hele pakken"? Men det ser dog helt klart lovende ud, skal helt klart på listen... :-) Mon det ikke er de tilvalgte timer Agnete mener er billigere end 10.000???? Arhhh selvfølgelig Camilla. Det er bare mig som er træt efter en lang dag..
  9. Uhh det lyder/ser faktisk også rigtig godt ud. 10.000 virker dog meget billigt, så har i ikke mange gæster eller har ibare ikke valgt "hele pakken"? Men det ser dog helt klart lovende ud, skal helt klart på listen... :-)
  10. Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også? Det har de for vi undersøgte det selv... Både indendørs (som jo er mest relevant for jer) og udendørs.... Super tak for svar. Jeg har nemlig også selv tænkt på at det var en mulighed at blive viet på stedet, så ville man også kunne starte senere og fortsætte direkte med aftensmad og fest. De er så søde deroppe, der var nærmest ikke det der ikke kunne lade sig gøre og jeg havde mange skøre ideer.... Vi var på slottet, men det er desværre begrænset til max 50 personer.... Du kan evt tage et kig i min planlægningstråd hvis du vil læse lidt mere og se billeder fra stedet.... De har en meget letgennemskuelig festfolder så det er ret nemt at gennemskue priser osv Hold da op hvor har du en lang og spændende planlægningstråd.. Kommer jo aldrig igennem dine 109 sider!! Og jeg elsker også diy projekter så burde jo gå igennem dem.. :-) Ups, den blev vidst lidt lang... Men mine DIY projekter er samlet i en DIY tråd så man slipper for at skulle igennem hele tråden... Nå det kan være jeg skal finde den. er generelt ikke så god til at finde rundt herinde på BK. Hvor længe varede festen på Skjalm Hvide som udgangspunkt?
  11. Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også? Det har de for vi undersøgte det selv... Både indendørs (som jo er mest relevant for jer) og udendørs.... Super tak for svar. Jeg har nemlig også selv tænkt på at det var en mulighed at blive viet på stedet, så ville man også kunne starte senere og fortsætte direkte med aftensmad og fest. De er så søde deroppe, der var nærmest ikke det der ikke kunne lade sig gøre og jeg havde mange skøre ideer.... Vi var på slottet, men det er desværre begrænset til max 50 personer.... Du kan evt tage et kig i min planlægningstråd hvis du vil læse lidt mere og se billeder fra stedet.... De har en meget letgennemskuelig festfolder så det er ret nemt at gennemskue priser osv Hold da op hvor har du en lang og spændende planlægningstråd.. Kommer jo aldrig igennem dine 109 sider!! Og jeg elsker også diy projekter så burde jo gå igennem dem.. :-)
  12. Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også? Det har de for vi undersøgte det selv... Både indendørs (som jo er mest relevant for jer) og udendørs.... Super tak for svar. Jeg har nemlig også selv tænkt på at det var en mulighed at blive viet på stedet, så ville man også kunne starte senere og fortsætte direkte med aftensmad og fest.
  13. Tak for svar. Ja det er svært at sige hvad dyrt og billigt er. Lige nu har vi ingen grænser endnu jeg kigger bare rundt for at kunne få en ide af steder og muligheder. Så prisen er egentlig underordnet (med måde). Ved du om Skjalm Hvide Hotel har mulighed for vielse også?
  14. Tak for svar. Ja umiddelbart var det heller ikke min tanke at det var et sted for et bryllup, men tænkte man lige burde undersøge det nu når det lå så oplagt tæt på og virkede til at have fornuftige priser. Men det skal stadig være en god service. Jeg undersøger de andre, tak for tip. :-)
  15. Diskobil, jeg kan se at I på jeres referenceliste har Damhuskroen, hvad synes du om det sted. vi bor nemlig i nærheden + at priserne lyder meget fornuftige.