Metteaarhus

Nyt medlem
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Metteaarhus

  • Rank
    Ny bruger
  • Birthday

Profile Information

  • Vielses dato
    08.08.2015

Recent Profile Visitors

629 profile views
  1. Tak for alle jeres kommentarer. Håber i vil dele budskabet så ingen andre får samme oplevelse!! Som jeg tror jeg skrev prøvede jeg først med almindelig sund fornuft og dialog men da det ikke virkede skrev min advokat et brev. Her kunne han blot referer til almindelig kundeservice da købeloven desværre er overholdt. Måske brudebranchen er presset, men da jeg går kl 13 lørdag og kommer igen kl 8 søndag har jeg reelt fortrudt købet lige med det samme. Så hun kunne jo sælge kjolen til en anden lige med det samme. Fair nok det koster noget men jeg har jo fået absolut ingenting for de 3000kr. Øv øv øv
  2. Hej Ja det er vildt ærgerligt. Ønsker Ingen andre skal opleve noget lignende! Vi har besluttet at forbrugerombudsmanden er for dyrt og for besværligt i forhold til at der måske kan gå et år før sagen kommer for og at der sikkert ikke er meget at komme efter når købeloven er overholdt. Så det er bare ærgerligt!! Det er nogle sure penge at give afkald på, men jeg må desværre glemme dem! den dag kommer kun en gang og det skal føles rigtigt!
  3. Lørdag d. 7.2.2015 besøgte jeg butik "Alt til bruden" i Dybvad i nordjylland. Butikken har eksisteret i over 30 år og flere familiemedlemmer og bekendte har fundet deres drømmekjole her. Så jeg var fuld af forventningsfuld og ved godt mod, men kom ud af butikken med en oplevelse jeg ikke vil ønske skal overgå nogen anden! Kort og godt: Jeg endte med at købe en kjole efter halvanden times prøvning. Jeg oplevede ejeren, Janne, pressede på for at jeg skulle tage en beslutning og sagde bl.a. "hvis ikke du kan lide denne kjole finder du ingen andre som passer til din beskrivelse". Jeg følte mig dermed overbevist om, at jeg havde truffet den rigtige beslutning. Jeg fik at vide, at jeg skulle betale 3000 kr. som acontobeløb og de resterende penge skulle betales når den skulle ligges ind i juli. Vi forlod butikken lørdag kl. 13 og søndag kl. 7 vågnede jeg og tvivlen var ikke til at fortrænge!! Jeg måtte prøve den kjole igen og Janne lod mig komme forbi igen søndag kl 10. Her blev det klart for mig, at jeg havde truffet en forkert beslutning. Jeg følte mig ikke godt tilpas i kjolen! Janne blev sur og frustreret over, at jeg ønskede at prøve flere kjoler igen - hun beskyldte mig endda for at jeg nu havde skræmt de næste kunder væk da jeg tog længere tid end beregnet. Mine tårer var ikke til at holde tilbage. Og her stod jeg så, i en brudekjole jeg havde købt en del af, men ulykkelig og havde allermest lyst til at løbe ud af butikken og aldrig komme tilbage. Janne var ikke til at stikke i, købet kunne ikke annulleres og hun sagde endda "Jeg fornemmede godt du ikke havde lyst til at købe kjole i går". Her fik jeg endnu en fornemmelse af dårlig service - hvorfor havde hun ikke fortalt mig, at jeg virkede usikker og jeg burde sove på det?? Jeg har siden via nordjysk sund fornuft og dialog forsøgt at forhandle med Janne. Jeg er villig til at betale for den tid hun har brugt på mig eller at bytte min vare til sko eller andet. Selv min advokats brev til butikken har ikke ændret Jannes holdning.Handlen kan ikke annulleres!! Jeg er bitter og ærgerligt og har nu valgt at miste de 3000 kr, som jeg reelt absolut ingenting har fået for, for jeg vil ikke stå i en kjole jeg ikke bryder mig om og som er forbundet med ene dårlige oplevelser. Men hvordan kan en virksomhed efter så mange års succes pludselig går i så små sko når man kommer under et døgn efter og står med tårer i øjnene? Det er mig en gåde. Endda siger Janne at hun er kan ikke gøre alle glade og hun er derfor ligeglad med hvis jeg ikke anbefaler "Alt til bruden" til andre. Men det må da være løgn. Derfor - DEL DEL DEL DEL denne status:-) PS. jeg har fundet den helt perfekte kjole som jeg vil bære med stolthed og glæde når jeg siger ja til min Jesper til august! Mine varmeste anbefalinger går til ÆRLIGE, PROFESSIONELLE OG DYGTIGE Ellen Høilund som i bogstaveligste forstand har taget imod mig med åbne arme.