-
Antal besvarelser
165 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af ChristinaBM
-
Mange tak Regner med at det skal indgå på indbydelse, menukort, vores takkekort - har du andre ideer??
-
Monogram Så har jeg forsøgt at være kreativ og har stykket et monogram sammen til os. Manden er vild med det MonogramPDF.pdf
-
Bering laver fede ure 😊
-
du er virkelig smuk tillykke med kjolen.
-
Tillykke Fine bordkort og jeg GLÆDER mig til billeder af kjoleprøvningen
-
De er blevet sååå fine.. God ide med musikønsket.
-
Først et stort kram.. Dernæst synes jeg at du skal bytte kjolen til din drømmekjole og så blæse på hvad andre siger og tænker. Det er din store dag og du skal vælge præcis den kjolen, som er KJOLEN for dig.
-
tillykke Det bliver så spændende..
-
Tillykke 2 år lyder som en god ide .. Vores kirke tog kun imod booking et år frem..
-
Tillykke med 6 års dag Held og lykke med eksamen! Tillykke med idag! Du skal nok klare eksamen tak tøser, jooo hvis jeg så bare kunne koncentrere mig og ikke synes det var nogle åndsvage spørgsmål imellem så ville det være fint Hvad er du oppe i??
-
Må gerne slettes! har oprettet i det forkerte forum. TAK
-
Tillykke med 6 års dag Held og lykke med eksamen!
-
Hvordan har du lavet pakken med panodiler ? Jeg stjæler din ide med chipsene og håber så på, at jeg kan lade være med at spise dem .
-
Lækkert Jeg ville komme til at spise dem selv - hvis de skulle ligge og vente til august..
-
Tak:)
-
Tak:)
-
7 måneder til vores STORE dag (Det var faktisk i går , havde bare ikke tid til at skrive i går) Endnu en milepæl er noget ! Synes jeg er bagud med det hele.. invitationer, gæsteliste osv. osv. Tager på Bryllupsmesse på lørdag med min mor - håber på at blive inspireret til en masse.
-
Tak
-
Det har du nok ret i - tænker bare det tager tid, når man skal måle op og skærer lige Det er ikke lige spidskompetencen ,, Jeg havde samme indstilling, men købt sådan en skæremaskine-fætter (stærkt inspireret af den jeg kunne huske fra min folkeskole! ) Og det tager ingen tid og jeg har aldrig lavet noget der er så lige.. Sparede virkelig mange penge på pap i specialmål på den konto Der sagde du lige det rigtige - vi har da en skæremaskine på jobbet jeg kan bruge .. Perfekt TAK!
-
ved du om de har de mål jeg søger??
-
Det har du nok ret i - tænker bare det tager tid, når man skal måle op og skærer lige Det er ikke lige spidskompetencen ,,
-
Mange tak
-
Hjælp til papir og kuverter Jeg har besluttet mig for, at lave mine invitationer selv (delvist ) Men hvor pokker finder jeg papir i 14,5*14,5 eller 15*15 ?? Det skal være grønt. Kuverter i 15,5*15,5 i hvid eller grøn - er der nogen som er stødt på det ??
-
Tusind tak og tak for koden, der var alligevel en del at spare Ja det var super nemt, man betaler jo hele beløbet for ringene og så får man tilsendt et par "dummy" ringe som de kalder det af de ringe man har bestilt og så er der jo en masse ringe man kan prøve for at finde den rigtige størrelse.. Man skal bare sende prøvesættet retur indenfor 3 dage efter man har modtaget og der er vedlagt en kuvert og det hele Det var da super nemt Det må jeg vidst hellere lige kigge på. Jeg sniger mig lige ind med et tip Nu bestilte vi ikke selv Chantis prøveboks, men en lokal guldsmedeforretning havde det samme koncept; nemlig en kasse med alle størrelser og profiler (altså rundt, flad, kantet osv. facon), så vi ret hurtigt kunne tune os ind på, hvordan ringene skulle være. Måske I kan finde noget lignende, hvis det betyder noget for jer at få vejledning samtidig Tak