ChristinaBM

Medlem
  • Antal besvarelser

    165
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af ChristinaBM

  1. Tusind tak og tak for koden, der var alligevel en del at spare Ja det var super nemt, man betaler jo hele beløbet for ringene og så får man tilsendt et par "dummy" ringe som de kalder det af de ringe man har bestilt og så er der jo en masse ringe man kan prøve for at finde den rigtige størrelse.. Man skal bare sende prøvesættet retur indenfor 3 dage efter man har modtaget og der er vedlagt en kuvert og det hele Det var da super nemt Det må jeg vidst hellere lige kigge på.
  2. Super fine ringe I har købt Var det nemt med prøvesættet??
  3. Mange tak ja det er meget stort
  4. Mange tak Ja det er skønt .. Super god service har du købt slør eller skal du ikke have slør ? Jeg prøvede to forskellige slør i Fuhrmanns, men følte at jeg kom til at se ældre ud end jeg er, så jeg har fået designet et hairpiece af Miss Lena herinde fra Havde det på samme måde Når ja det er så flot dit headpiece.. Var det dyrt ? Nej betalte 700kr for det med porto, det synes jeg er en rigtig flot pris, når man tænker på at det er stort, ca. 21 cm Det er da en fin pris
  5. Mange tak Ja det er skønt .. Super god service har du købt slør eller skal du ikke have slør ? Jeg prøvede to forskellige slør i Fuhrmanns, men følte at jeg kom til at se ældre ud end jeg er, så jeg har fået designet et hairpiece af Miss Lena herinde fra Havde det på samme måde Når ja det er så flot dit headpiece.. Var det dyrt ?
  6. Mange tak kunne du så se den ??
  7. Mange tak Ja det er skønt .. Super god service har du købt slør eller skal du ikke have slør ?
  8. Hvor har du fået fat i segl og lak ?
  9. Mange tak Håber du får en fed oplevelse - glæder mig til billeder
  10. Jeg har prøvet den og den sad helt forkert på mig smuttede så forbi Calvin Klein og de havde en med en lille smule fyld og den sidder perfekt :. Ovenikøbet var den billig .. 169kr måtte jeg slippe
  11. Kjolen er i hus Jeg var til kjoleprøvning hos Fuhrmanns i Køge i lørdags. Jeg blev taget godt i mod af en ekspedient 'Malene'. Hun var rigtig sød og meget professionel. Vi startede med, at gå og kigge på kjolerne og så udvalgte jeg en 6-7 stykker, som jeg gerne ville prøve. Jeg valgte nogle forskellige modeller og snit. Jeg prøvede 3 kjoler og nummer 3 var bare KJOLEN Spammer jer lige med billeder ..
  12. Det gik super godt helt fantastisk oplevelse - blev betjent af Malene.. Hun var rigtig sød og meget professionel Nårh ja! Kjole nr. 3 var KJOLEN
  13. JAAAAA! Tiden flyver bare, får helt sommerfugle i maven Ja den flyver bare derudad.
  14. tillykke med milepælen , om 2 uger har vi milepæl, det går bare alt for stærkt Mange tak og på forhånd tillykke Det går sindsygt stærkt..
  15. 'Milepæl' Så er der 'kun' 9 måneder til vores store dag
  16. Skal nok give en feedback og smide billeder op
  17. Mange tak Louise Ved du om den er med push up ? Kan ikke rigtig læse mig til det
  18. Har du et link Louise ??