ChristinaBM

Fuhrmanns i Køge

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var der for lidt over en uge siden.

Jeg var først og fremmest meget positivt overrasket over at de gjorde plads til os på en lørdag udenfor åbningstid med få dages varsel fordi det skulle passe med at min søster kunne.

Da vi kom var der dog supertravlt og vi endte med at måtte vente i 45 minutter før der var plads til os! De var dog meget undskyldende og søde til at holde os opdaterede og løbe rundt, men stadig give god opmærksomhed til de brude der var inde og prøve.

Da det blev min tur var de MEGET opmærksomme, hjælpsomme og al fokus var på hvordan kjolen sad, hvad jeg synes og hvad der skulle forbedres. Det bedste var faktisk at de var meget opmærksomme på ikke at presse et salg igennem men istedet bekræfte mig i at det var bedst at gå hjem og tænke lidt over det, prøve kjoler andre steder og evt. komme tilbage og prøve igen før jeg besluttede mig, hvor det stik modsatte skete i Lucca hvor jeg dog endte med at købe min kjole.

Det var helt klart en super behagelig oplevelse i Fuhrmanns og de kan nærmest gøre alt ved kjolerne og tilbehøret for at det passer til lige det ønske man har, lyder det til. Helt klart varme anbefalinger herfra 👍🏻 jeg synes dog ikke der er de store variationer i deres kjoleudvalg, men det afhænger nok hvad man leder efter :)

0

Del dette indlæg

^ Jeg kunne have skrevet ovenstående! Var hos Fuhrmann i lørdags og måtte også vente en halv time, før jeg kunne komme til at prøve kjoler, selvom jeg havde bestilt tid. Ikke det bedste indtryk at starte med. Vi fik lov at gå rundt og se/røre ved kjolerne, mens vi ventede, og jeg var heller ikke synderligt imponeret over udvalget.

Da jeg endelig kom til, var servicen meget venlig og professionel, og det endte med at være en rigtig god oplevelse. Ejeren var super behagelig og slet ikke sælger-pushy på noget tidspunkt. Faktisk tror jeg, at jeg skal tilbage til endnu en kjoleprøvning, og jeg ender nok også med at købe min kjole hos dem :) :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt med tilbagemeldinger :)
Har booket tid på lørdag.
Er SÅ spændt - har ikke nogen ide om hvilken kjole jeg leder efter, synes jeg har set mange forskellige som jeg godt kan lide. :a1221:

Det er vidst lidt af en jungle med de kjoler :tunge:
Håber virkelig at man bare ved når det er KJOLEN - om det så er hos Fuhrmanns eller en anden butik.

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt med tilbagemeldinger :)

Har booket tid på lørdag.

Er SÅ spændt - har ikke nogen ide om hvilken kjole jeg leder efter, synes jeg har set mange forskellige som jeg godt kan lide. :a1221:

Det er vidst lidt af en jungle med de kjoler :tunge:

Håber virkelig at man bare ved når det er KJOLEN - om det så er hos Fuhrmanns eller en anden butik.

Det tror jeg, man gør - eller i hvert fald får en oplevelse af, at man har ramt noget rigtigt i mellem de mange valgmuligheder :)

Den sidste kjole, jeg prøvede hos Fuhrmanns, havde vi egentlig dømt ude på forhånd - både ekspedienten og jeg. Men da jeg fik den på, skete der bare ét eller andet... Jeg blev glad helt ned i maven og smilede stort, hvilket både min veninde og ekspedienten bemærkede á la "Du stråler jo helt i den kjole!" :a1221:

Jeg købte ikke noget, da jeg vil være helt sikker på valget, men jeg kan sagtens forestille mig at tage derned og prøve kjolen igen med henblik på at købe den :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min kjole hos Fuhrmanns i september..

Vi kom direkte til, eller hun skulle lige rydde op efter den forrige kunde, så vi blev sendt ind for at kigge på kjoler, hvor vi fandt 5 (så vidt jeg husker), som jeg skulle prøve :)

Hun hjalp os ind med kjolerne, og viste mine veninder og min søster ind i fremvisningslokalet, og i mens hjalp hun mig i kjolerne en efter en :)

Hun havde en rigtig god forståelse for kjolen på min krop - for den hun mente, jeg skulle prøve først, endte faktisk med at være min kjole..

Der var intet pres - hun lod mig stå i kjolen i 5-10 minutter, hvor jeg ikke sagde så meget (er ikke så meget en kjolepige, så det var mærkeligt at se mig i en brudekjole lige pludselig)..

Hun hjalp med hele "billedet" - jeg ville ikke have stropløs, så hun viste forskellige måder, man kunne sy stropper på, og hjalp med at finde det rette slør, og igen intet pres fra hende :)

Alt i alt var det en skøn oplevelse, hvor jeg endte med at vælge min kjole, og hun bestilte den hjem, så nu glæder jeg mig bare til at skulle derned igen, når den kommer hjem omkring jul :)

Pøj pøj med kjoleprøvningen - de har mine bedste anbefalinger :)

0

Del dette indlæg

Girl_beat - det er altså sjovt at du skriver det, for det var helt det samme der skete med mig - kjolen så grim ud på bøjlen og jeg blev enig med mind veninder om at den var dømt helt ude på forhånd men så blev jeg overtalt til at prøve den alligevel - heldigvis!

Fedt! :thumbsupsmileyanim:

Endte du med at købe kjolen så? :) Jeg havde lige prøvet en lækker sag med blonder og sten over det hele, så den sidste kjole så bare...ja, kedelig ud som den hang dér på bøjlen. Men da jeg så fik den på, spillede detaljerne bare helt rigtigt sammen, så udtrykket i kjolen blev helt anderledes lækkert, da jeg fik den på...

Jeg har stadig ikke købt den, men kan godt mærke, at jeg nok snart skal forbi og prøve igen, så jeg kan tage en beslutning :)

0

Del dette indlæg

Er der forresten nogen af jer, der ved, hvor de får syet kjolerne henne? Jeg går ret meget op i CSR og anti-børnearbejde og sådan noget, så jeg vil gerne - så vidt det er muligt - købe varer, der er produceret under ordentlige forhold...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gik super godt :) helt fantastisk oplevelse - blev betjent af Malene.. Hun var rigtig sød og meget professionel :)

Nårh ja! Kjole nr. 3 var KJOLEN :)

post-80685-0-24460800-1447567874_thumb.j

post-80685-0-89711500-1447567929_thumb.j

post-80685-0-63324800-1447567943_thumb.j

Redigeret af ChristinaBM
0

Del dette indlæg

Det gik super godt :) helt fantastisk oplevelse - blev betjent af Malene.. Hun var rigtig sød og meget professionel :)

Nårh ja! Kjole nr. 3 var KJOLEN :)

hvor fantastisk og hvor er kjolen bare smuk til dig :loveshower::loveshower: nøøøj hvor jeg glæder mig til 29/1 hvor det er min tur til at tage turen til Fuhrmann :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har det været min tur til at prøve kjoler ved Fuhrmann :loveshower: og jeg fandt kjolen( det var vist den 5-6 kjole jeg prøvede) , Jeg blev også betjent af Malene så fantastisk service :loveshower::loveshower: jeg har dog valgt at jeg ikke skal ha slør på, da det gav mig en utilpas følelse og følte det tog fokus fra min smukke kjole , kan kun give min varmeste anbefaling

post-58278-0-84084700-1454145884_thumb.j

post-58278-0-67933400-1454145908_thumb.j

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg

Jeg var inde og prøve kjoler med min datter, de er super søde og flinke derinde så intet problem der.... Jeg syntes udvalget er lidt lille og jeg er ikke hel sikker på hvad jeg mener om kvaliteten, men på den anden side er kjolerne jo også rimelige i pris.

De er ikke sarte når man kigger selv og det er jo meget rart, på den anden side syntes jeg også mange af deres prøve kjoler, er nussede og enkelte direkte beskidte.... vi fandt ikke noget der passede min datter men betjeningen er der bestemt ikke noget i vejen med...

0

Del dette indlæg

14 minutes ago, LilleMi said:

Sikke nogle fine kjoler I har fundet der :) 

Det lyder da bestemt som en butik, jeg skal besøge :thumbsupsmileyanim:

Hvor længe før brylluppet bookede I tid til prøvning? 

jeg var derinde i januar og skal giftes lørdag ....:loveshower: butikken er bestemt et besøg værd 

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer