ChristinaBM

Medlem
  • Antal besvarelser

    165
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af ChristinaBM

  1. Ja vi har styr på lidt Næh har aldrig lavet en bryllupskage.. Men elsker at bage og lavede selv Benjamins dåbskage..
  2. Ja noget i stil med den første.. Vil dog helst havde brede stropper eller et lille ærme
  3. Stort tillykke med det kommende bryllup.. Super fin planlægningstråd - glæder mig til at følge med..
  4. Skal giftes den 13. august 2016 :)

    1. Marie E
    2. Pixie_Dust

      Pixie_Dust

      ih hvor skønt, så kan vi følges:) vi skal også giftes den dag:)

  5. Hvis jeg spørger sødt, må jeg så også bede om skabelonen ? christina_blum@ymail.com
  6. Ja har overvejet det - men gik lidt fra det, for når jeg tænker skrædder tænker jeg det er meget dyrt:)
  7. Jeg har købt stiletter til kirke og starten af festen.. Men jeg købe helt sikkert kondisko til senere