MrsMaja

Medlem
  • Antal besvarelser

    103
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    2

Alle besvarelser af MrsMaja

  1. Jeg har forsøgt at lave et overblik, for at gøre tråden mere overskuelig, da der jo kun kommer mere til I dette første indslag kan i både læse kort om os og om hvordan min søde kæreste stillede det store spørgsmål. Ligeledes kan i finde mine første tanker omkring vores bryllup og mine foreløbige ønsker til det. Derudover kan i denne tråd findes følgende: Det praktiske - Lokation (Skjoldenæsholm) - Tema (Eventyr/Fairytale) - Farvetema (Navy, blush, gold) - Kirke (Brøndbyvester kirke) - Bryllupskørsel (hvid hestevogn - fra hjem til kirke & fra kirke til hjem/reception) - Bryllupskage (fra Arlington konditori - vil blive serveret til receptionen) - Musik (DJ- Diskobil) - Billeder (1 fotograf + 1 videograf fra forberedelse til brudevals og fest) - Brudekjole - Brudesko Det kreative - Nye køb (dekorations ting) - STD (pre-invitationer med magneter - er sendt ud) - Invitationer (pocket-invitation med 3 kort) - Invitationer del 2 (lakforsegling) - Pynt (diverse ting til receptionen og festen) - Gæstebog (med personlig forside og instax billeder indeni) - Bordnumre (med guldglitter) - Favor æsker (til borddækningen om aftenen) - Kysseklokker (til borddækningen om aftenen) - Hangover kit (placeres på gæsternes værelser i forbindelse med overnatning) Vores store dag - Goodie bags - Borddækning - Billedetræ Om os Jeg er 26 år gammel og S er 27 år gammel. Vi bor i en forstad til København, hvor vi for 2 år siden købte et hus sammen. Vi er glade for at bo et sted som er roligt og grønt, men som stadig er tæt på byen (ca. 20-30 min. væk). Vi er begge to meget sociale og vi bruger derfor en stor del af vores tid med venner og familie. Ligeledes elsker vi at rejse. I december 2016 kom endvidere vores lille søn til verden ❤ Vi har været kærester i 4 år, men vi har "kendt" hinanden i ca. 11 år. Vi er bl.a. vokset op i samme by og S' gode ven stod i lære hos min far. Da jeg var omkring 15 år arbejdede vi endda sammen, hvor vi skulle pakke julegaver for min mors firma.Vi har derfor været stødt ind i hinanden fra tid til anden, men der har ikke rigtigt været noget i det, selvom vi vist begge har syntes at hinanden var lidt søde. Men så en dag mødte vi hinanden i byen. Jeg havde svoret at jeg var færdig med fyre for en tid, så min veninde var meget ihærdig for at holde S væk. Men vi faldt bare i hak med det samme. Så min venindes ellers meget godhjertede plan virkede ikke. Den aften havde vi vores første kys og S inviterede mig på date. Weekenden efter var vi på vores første date. Han var lige så romantisk, sjov og interessant som jeg havde håbet (og mere til!). Så en date blev til to, som blev til mange flere og nu er vi her. Det har været 4 meget lykkelige år af mit liv og vi har allerede nået meget sammen. S gør mig lykkelig hver dag - med ham føler jeg at jeg kan være mig selv og at jeg "hører til". Jeg er derfor meget begejstret for at skulle dele mit liv med ham Frieriet Den 18. juni 2015 blev jeg færdig med min uddannelse og i den anledning havde mine forældre været så søde at arrangere en stor havefest for mig. Den tætteste familie og mine tætteste veninder var til stede. Ligeså var min kærestes forældre og to brødre. Det skulle egentlig have været en surprise-party, men en af mine veninder kom ved en fejl til at afsløre festen to dage forinden. Men det var ligemeget.. Jeg elskede at mine forældre ville holde en fest for mig og at min familie og venner ville fejre færdiggørelsen af min uddannelse. Jeg afsluttede eksamen med et 12-tal og jeg havde allerede et job - så mit humør var højt. Midt i festen valgte min kæreste pludselig at rejse sig op, for at holde en tale. Jeg bemærkede ikke den lille bule i hans lomme. Jeg bemærkede blot, at han var utrolig nervøs, hvilket ikke ligner S. S snakkede om min færdiggjorte uddannelse og hvor stolt han var af mig, samt hvor glad han var for at jeg havde fundet et erhverv som gjorde mig glad og et job som jeg fandt spændende. Dernæst begyndte han at snakke om sine følelser til mig og kom med en meget stor kærlighedserklæring. Dette fandt jeg dog heller ikke specielt mistænksomt, da han normalt er god til at fortælle hvad han føler.. Men pludselig faldt han på knæ, trak en lille æske med den flotteste ring op ad lommen og stillede mig det store spørgsmål "Vil du gifte dig med mig?". Det var som om tiden stod stille og der kun var mig og ham - selvom rummet var fyldt med mennesker. Jeg havde slet ikke set det komme, så jeg blev helt paf. Jeg var dog ikke et sekund i tvivl om, at jeg ville sige ja - at det er ham som jeg vil giftes med, leve med og elske resten af mit liv. Så jeg sagde selvfølgelig ja - et stort og tårevædet ja. Der lod jubel og klapsalver fra vores familie og venner. Ingen vidste at han ville gøre det - pånær min far, som han traditionen tro havde spurgt om lov forinden. Mine bedsteforældre fældede alle en tåre. Mine veninder var ellevilde. Min mor var forbavset over at hun ikke havde fået noget at vide - hun er ellers altid den der ved ALT i vores familie og jeg er utrolig tæt med min mor. Men ikke denne gang. Jeg viste stolt min ring til forsamlingen og folk ønskede os tillykke. Jeg var en meget lykkelig kvinde den dag. Brylluppet Vi har aftalt først at holde brylluppet i sommeren 2017, hvilket der er flere årsager til. Mest af alt skyldes det dog, at vi gerne vil have tid til at spare op således at vi kan få det bryllup som vi har drømt om. Og da vi her i september rejste næsten en måned til USA, har vi brugt en del penge der og mente derfor ikke at vi kunne nå at spare sammen til et bryllup allerede i sommeren 16. Stedet Jeg er typen der elsker kjoler, glimmer, lyserød mv. Jeg har altid drømt om et rigtigt prinsessebryllup. S er typen som godt kan lide at holde fester og underholde gæster. Han kan godt lide at gøre tingene gennemført, og er derfor hoppet med på min idé om, at vores bryllup skal være noget lidt mere end "bare" en havefest, selvom jeg tror at det ville have været fint nok for S. Ikke for at kritisere havefester, fordi de kan nu også være super hyggelige. Men for mig personligt vil jeg bare gerne noget andet til mit bryllup og heldigvis vil S også gerne prioritere det. Men jeg er godt opmærksom på, at det er gæsterne som udgør den rigtige fest. Og mest af alt glæder jeg mig bare til at fejre vores store dag med S og alle de mennesker, som vi holder af. Jeg vil gerne have at vores bryllup bliver sjovt for gæsterne at være til. Det må ikke være så fint at det bliver kedeligt. Og jeg vil gerne have at vi får så meget personlighed ind i brylluppet som muligt. Vi har snakket meget frem og tilbage om hvor vi skulle holde det. Jeg tror efterhånden det er lykkedes os at blive enige om et sted, som vi begge føler er helt rigtigt. Der vil komme mere om dette senere.. Datoen Hvornår brylluppet skal stå er en anden ting, som vi ligeledes har diskuteret meget. I starten var det vores mening at holde brylluppet i juni 2017, da det passede med at vores 5-års dag faldt på en lørdag i denne måned. Efter at have diskuteret lidt frem og tilbage, er vi dog efterhånden blevet enige om at holde det i august i stedet, da der i denne måned er større chance for godt vejr og vi er stort set sikre på, at vi vil holde en reception i vores have. Bridezilla? Åh alle de tanker og planer der skal lægges. Jeg tænker hele tiden for og imod. Måske er jeg allerede på vej til at blive en bridezilla Forhåbentlig ikke. Min kæreste siger jeg til tider kan være ubeslutsom, men jeg vejer bare mine beslutninger meget nøje. Min kæreste er bedre til bare at vælge en ting og så "stick with it". Det er jeg knap så god til, for hvad hvis nu..? Jeg synes denne side er fantastisk til at samle inspiration. Jeg er lidt den første i min vennegruppe der skal giftes og har derfor ikke så meget erfaring derfra som der kan trækkes på. Derfor håber jeg på at kunne få lidt hjælp herfra Jeg glæder mig meget til at læse om alle jeres forberedelser og planlagte bryllupper. Jeg håber på at kunne suge til mig af jeres erfaringer og gode råd. Ligeledes håber jeg på, at jeg også kan bidrage til at inspirere nogle af jer andre lidt.
  2. Billede træ Vi holdte efter kirken en reception i vores have, hvor lige knap 100 mennesker deltog. I midten af vores have har vi et stort gammelt æbletræ. I dette æbletræ valgte vi at hænge et bryllupsbillede fra vores forældre og bedsteforældre. Min families på den ene side og min mands på den anden. Synes selv at det blev ret fint og vores familier virkede også til at synes, at det var lidt hyggeligt. Vores forældres portrætter (som vi havde fået lavet store hos en fotohandler) brugte vi endvidere også til et portrætfoto af os. Desværre holder min mand ikke sine forældres billede i så god en vinkel (øv, det kunne fotografen da godt lige have sagt!).
  3. Tusind tak! Og STORT tillykke med jeres vielse også
  4. Borddækning Skjoldenæsholm gjorde et fint stykke arbejde i forhold til, at pynte bordene fint op med hvid dug, hvide stofservietter og sølv lysestager. Under hver serviet havde vi lagt et menukort, som jeg selv havde lavet - det passede selvfølgelig i vores temafarver guld og lyserød. På den ene side stod menuen og på bagsiden stod nogle praktiske informationer. Derudover var der ved hver plads placeret de guldfarvede favour æsker (læs mere om dem her), en lille guld kysseklokke (læs mere om disse her) og en lyserød sommerfugl på glasset, som fungerede som bordkort. Midten af bordet var pyntet med de smukkeste blomster fra MaLene Blomster. Derudover havde vi som bekendt eventyr som tema og hvert bord havde derfor sin egen centerpiece med hvert sit eventyr. Eventyret var repræsenteret via en genstand, som var placeret på et 8-kantet spejl, for at give en mere magisk stemning og en rød tråd (spejlet var det samme på alle borde). Kan I mon gætte alle eventyrne ? Mit mål var at finde noget, der kunne symbolisere et eventyr, men på en elegant måde, omgivelserne taget i betragtning. * obs! Bordnumrene i guldglitter (som ses på det ene billede) droppede vi på dagen, da det blev for meget
  5. Goodie bags Her kommer nogle af de kreative tiltag vi havde på dagen: 1. Goodie bags Vores bryllupfest var med overnatning om aftenen på det helt fantastisk smukke Skjoldenæsholm. Vi havde selv betalt for alle gæsternes overnatning og vidste derfor at alle ville overnatte. På hver værelse havde vi derfor valgt at sætte disse goodiebags som tak for, at vores søde familie og venner ville dele dagen med os. Vi ville gerne have at indholdet skulle være sødt, sjovt og indeholde noget brugbart for gæsterne, som de kunne bruge til at mindes dagen på. Indhold i goodie bags: - Et takkekort med information om hvor og hvornår vi skulle mødes igen og til hvad - En folder over Skjoldenæsholms historie og smukke naturområde - Et "Love birds" salt og peber sæt - En pakke med 2 Lyngby fyrfadslys med guldringe på toppen (som symbol på vores vielsesringe) Derudover havde vi ved siden af vores goodie bags sat en vandflaske og hangover kit til hver gæst (læs mere om disse her ). Ligeledes havde vi lavet vores helt eget bryllupsmagasin til lejligheden, som hver værelse fik 1 stk af. Der var således lidt hyggelæsning inden festen rigtig gik i gang (vores gæster havde en pause på 2 timer mellem reception og aftenfest, som de kunne og benyttede sig af til at tjekke ind på værelserne, læse magasinet, slappe af rundt omkring på slottet og i haven (eftersom vejret var fantastisk).
  6. Bryllupsberetning Nu er det allerede snart et år siden (til august) at jeg blev gift med min drømmemand ved vores drømmebryllup. Det er næsten ikke til at forstå. Det er lidt skidt, at jeg ikke har fået skrevet herinde så længe, men den ene dag har bare taget den anden i en travl hverdag. Men men.. jeg synes ikke at I helt skulle snydes for en bryllupsberetning. Så nu kan dem som har lyst se og læse med på, hvordan vores drøm af et bryllup gik i opfyldelse. For det var som en drøm der gik i opfyldelse - alt var præcist så fantastisk som jeg havde drømt om.. Jeg er meget taknemmelig for alle de mennesker, der har været med til at gøre dagen til en succes - herunder de mange professionelle omkring os og vores helt eminent fantastiske gæster For at gøre det lidt overskueligt vil jeg prøve at dele opslaget lidt op.. fortælling og billede spam coming up! Jeg håber at kunne bidrage til noget inspiration. Dele fra dagen - Goodie bags - Borddækning Vores store dag (er på vej)
  7. Ih, jeg har lige læst din historie om frieriet - sikke et sødt frieri ! Jeg synes virkelig det er en sød lille detalje, at din mand har tænkt over datoen for frieriet i forhold til at du godt kan lide tal, bryllupsdag osv. Det er virkelig sejt at du også kaster dig over så mange DIY projekter! Jeres bryllup bliver bare SÅ fint og gennemført
  8. Hangover kits Så blev jeg endelig færdig med at pakke vores hangover kits, med lidt hjælp fra min søde veninde og hendes datter på 6 år Min plan er, at disse kits skal være på gæsternes værelser når de ankommer. Der er en kit til hver gæst. Endvidere er det min plan, at poserne skal hænge på nogle vandflasker, som enten skal stå et sted på værelset eller i gæsternes goodie bags. Disse vandflasker sørger jeg selvfølgelig også for at lave personlige labels til, men dette har jeg dog ikke nået endnu. Den vand i ser på billedet er derfor blot en prøve, men i forstår vel ideen så. Jeg skulle bare lige teste om det kunne lade sig gøre med pakketape og selv-print - det kunne det heldigvis godt Hver hangover kit indeholder følgende: - 2 hovedpinepiller - 1 sæt ørepropper - 1 plaster (til hvis man har fået vabler af sine dansesko) - 1 lille pose peanuts (til at stabilisere saltbalancen) - 1 pakke tyggegummi
  9. Mange tak Det håber jeg virkelig. Hangover poserne fandt jeg på e-bay. Jeg synes også at de var så fine og ideelle, når man, som os, planlægger overnatning for sine gæster
  10. Favor bokse Så lykkedes det mig endelig at blive færdig med mine favor bokse, med hjælp fra min veninde og hendes datter på 6. Æskerne er i guldglitter og skal placeres på hver af gæsternes plads, på bordet om aftenen. Hver æske indeholder: - en lykkekage - en Ferrera Roche - to hjertebolcher - en tandstik - et sæbeboble-rør pyntet med similisten og lyserødt tyl (skal bruges under vores brudevals, hvor vi håber vores gæster vil puste sæbebobler imens - det skulle give nogle flotte billeder og så håber jeg også at folk synes det er lidt sjovt) I bunden er hver æske har jeg endvidere sat en lille takke-seddel
  11. Bordnumre Så blev jeg endelig færdig med vores bordnumre til festen om aftenen. Jeg har valgt at lave dem med guldglimmer, da det passer ind i vores tema og matcher bl.a. invitationer og noget af det pynt der skal være på bordene. Talene er MDF og så har jeg sprayet dem med guldspray og bagefter "malet" dem med løs glimmer og deco lim. Hvis nogen af jer skulle få lyst til at gøre kunsten efter, kan jeg oplyse at jeg har benyttet denne guide: http://acie.dk/2016/03/24/diy-gold-glitter-table-numbers/ Og så får i også lige et billede af mine færdige bordnumre
  12. Det lyder virkelig fint med din datters outfit! og smuk bolero. Det må være dejligt for hende at i også tænker på hende og at det jo også er en stor dag for hende også
  13. Billederammer og hangover kits Jeg synes lige at jeg vil vise jer de billederammer som jeg faldt over for nyligt. Jeg synes at de var så fine. Det er min plan, at de hver skal rumme et skilt - et til gavebordet, et til gæstebogen (som bliver med et polaroid kamera) og et til bar bordet (som bliver med høflig selvbetjening ved feststedet om aftenen). Jeg har valgt en lyserød baggrund til skiltene (indtil videre). Denne baggrund vil også være at finde på de labels vi skal have på vandflaskerne i vores goodiebags på Skjoldenæsholm, og på dørhængerne til værelserne. Godt med en rød tråd ikke? OG så har jeg også lige fået mine små "Hangover-kit" poser hjem. Disse skal også i mine goodiebags på Skjoldenæsholm. Jeg har ikke helt bestemt mig for deres indhold endnu, men da de ikke er ret store bliver det nok bare noget a la hovedpinepiller, tyggegummi og måske lidt chips, chokolade eller lignende.
  14. Tusind tak hvor er du sød. Ih det bliver også spændende når du skal ud og prøve kjole.. Jeg synes det var så svært med alle de kjoler der findes. Men også sjovt Haha. Fedt med et båthorn så kan han da også høres uden problemer
  15. Pyh. Sikke en masse bump i har haft på vejen. Som om det ikke er udfordrende nok uden alle de "forhindringer" på vejen Stakkels jer.. Men fedt at i klaret jer så sejt igennem det hele Hvor er det dog skønt at det lykkedes at få din nevø som præst. Og jeg elsker jeres topfigur! SÅ fin og personlig! Det skal nok blive et rigtig godt bryllup i får jer der Ret smukt at i har valgt så speciel en dato for jer også
  16. Tusind tak Jeg er også helt forelsket i både kjole og sko
  17. Klokker og gæstebog Min nyeste køb er disse - - Kysseklokker i guld, som jeg tænker skal stå på bordet foran hver gæst. Vi overvejer lidt, om vi skal have dem graveret, sådan at de også fungerer som bordkort. Men jeg har jo godt nok haft tænkt at jeg skulle bruge sommerfugle bordkortene. Klokkerne er købt på kija-design (sammen med toastmaster klokken) og jeg synes at de er i fin kvalitet og de kom relativ hurtigt). - En stor klokke i guld, som er til vores toastmaster (H2B's bror) - En gæstebog med personlig forside. Siderne indeni er blot blanke og hvide. Vi overvejer lidt, at købe et instax kamera og bede folk tage et billede og skrive en personlig hilsen, under deres billede. Jeg tænker at dette vil gøre gæstebogen lidt mere personlig og sjov at kigge i. Gæstebogen er fra Calligraphen. Vi fik først en mail indeholdende et udlæg til godkendelse og herefter kom bogen hurtigt. Super service og flot produkt
  18. Brudesko At finde de helt rigtige brudesko, er bestemt heller ikke nemt. Men jeg har heldigvis fundet et rigtig fint par på Zalando, som jeg synes passer rigtig fint til min brudekjole. I onsdags var jeg så heldig at få lov at prøve dem til kjolen. Jeg var i starten lidt skeptisk fordi skoene er spidse, og jeg plejer at have runde sko på. Men da jeg fik prøvet dem synes jeg de var helt perfekte! De er flotte OG de er gode at have på Jeg har desuden lige fået sat nogle blå stickers under skoene med skirften 'I do'.
  19. Brudekjole Tilbage i marts måned var jeg ude og prøve brudekjole, sammen med mit trofaste følge bestående af min mor og mine tre bedste veninder Vi var i flere forskellige butikker, men jeg endte med at købe en kjole i Nicolai brudekjoler. Det var en super god oplevelse at være hos dem. De har ydet en super god service og de var fuld forståelige overfor at jeg havde baby F med og at han nogle gange krævede nogle pauser. Jeg synes at det var forfærdeligt at skulle ud og prøve kjole, kun 4 mdr. efter at have født baby F. Særligt fordi at jeg stadig manglede en del af de der baby kilo (og jeg tog desværre ret meget på under min graviditet). Men ud og prøve kom jeg og jeg fik valgt en kjole som jeg tænker er den helt rigtige for mig. Jeg prøvede et hav af forskellige kjoler, inden jeg besluttede mig. Men alle de kjoler der lignede dem, som jeg troede at jeg ville have, de så bare ikke så pæne ud på mig. Jeg har hele tiden tænkt, at jeg gerne ville have en kjole med en masse blonder, perler eller sten. Det sjove er, at den kjole jeg endte med ikke har en eneste blonde eller perle! Jeg har dog valgt at få et bælte til, med sten, som jeg synes passer rigtig godt til. Det er min mening at få skrædderen til at integrere dette bælte i kjolen, sådan at der ikke kommer et bånd bagpå, hvis i forstår. Efter jeg havde købt kjolen blev jeg sindssyg meget i tvivl - var det virkelig dén kjole, som skulle være min brudekjole?! Altså det er jo en stor dag, det er mange penge og den havde jo ingen blonder, som jeg havde regnet med. Jeg var slet ikke forberedt på, at jeg kunne have det sådan. Jeg troede man bare skulle have det sådan, at man var bare var 100% sikker på, at det kunne ikke være nogen som helst anden kjole end den! Måske nogle også har det sådan? Men jeg havde det ihvertfald ikke sådan. Jo i butikken, men så ikke bagefter. Jeg ringede endda også til butikken for at fortryde, men det var for sent. Men de var super søde og tog sig tid til at snakke med mig og vi aftalte at jeg skulle komme ind og prøve kjolen igen. Efter at have talt igennem med mine veninder og min mor (og mig selv :P ), fik jeg dog igen besluttet mig for, at jeg havde valgt rigtigt og at jeg skulle holde fast i den følelse jeg havde haft i butikken. Så jeg aflyste min genprøvning.. I sidste uge ringede Nicolai brudekjoler så og sagde at min kjole var kommet hjem (jubii!). Og i onsdags var jeg så inde og prøve den igen, med mine nyindkøbte brudesko til Og nu er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg synes det er den helt rigtigte kjole for mig! Siden marts måned, hvor jeg bestilte kjolen, har jeg tabt mig 10 kg (yay) og kjolen skal derfor syes lidt ind, hvilket jeg har bestilt tid hos skrædderen til. Anyway.. I skal da ikke snydes for et billede (se lige bort fra make-up og hår, samt den falske brudebuket )
  20. Update - nedtælling Okay, så jeg har ikke været så god til at få opdateret min planlægning herinde på det sidste. Det beklager jeg. Baby F har krævet ret så meget af min tid. Men dermed ikke sagt at vores planlægning er gået i stå - nej slet ikke. Så nu har i en masse til gode ;P Jeg er ved at panikke lidt over, at dagen nærmer sig med hastige skridt. Jeg synes at vi har styr på det meste, sådan i store træk. Men der er SÅ mange detaljer der også lige skal på plads synes jeg Men her kan i da lige få nogle af de vigtige ting --
  21. Mange tak for dit super fine og hurtige svar både her og på mail - jeg har svaret på mail
  22. Det lyder rigtig fint Jeg håber bare at der er plads til det. Skjoldenæsholm sagde at i måske lige kunne tage en snak om hvordan og hvorledes. Jeg har lige skrevet en mail til jer omkring det
  23. Musik- en lille update Så har vi fået booket Diskobil til vores bryllupsfest. Pyha - de reddede os så meget lige der! Tak til jer som anbefalede det! Og selvfølgelig tak til Diskobil, som har ydet en helt fantastisk service! Det har indtil videre været en meget positiv oplevelse at være i kontakt med dem. Jeg glæder mig meget til at de skal spille til vores fest. Pynt Jeg har haft købt pynt mv. sådan lidt hen ad vejen og har nu fået skrabet lidt sammen efterhånden. Jeg tænkte derfor, at jeg lige ville lave et lille opslag og indvie jer i nogle af mine køb til den store dag. Herunder ses en liste over tingene, samt billeder af disse: 1. Honeycombs til pyntning af partytelt til vores reception i haven - i farverne lyserød og mørkeblå (har også købt nogle lyseblå til vores barnedåb) 2. Pinde med guldkroner (tænker at de skal sættes i noget af de vi serverer ved receptionen) 3. Små hvide kareter, som jeg tænker at bruge som bordpynt 4. Banner med teksten "Just married" 5. Banner med teksten "Happily ever efter" 6. Bordnumre (som jeg tænker skal males med guldglitter og sættes på bordene på Skjoldenæsholm, dvs. til aftenfesten) 7. Tandstikholdere formet som blomst i lyserød (dem synes jeg var lidt sjove, tænker at de skal bruges ved receptionen)
  24. Tusind tak. Det er altså bare virkelig fin service, at i har! Men jeg har fået snakket med min forlovede og han synes også rigtig godt om det han hørte om jer, så vi behøver ikke mere betænkningstid, hvilket jeg også har skrevet til Lone i dag Vi glæder os rigtig meget til at i skal spille til vores fest! Okay, hvor sjovt at du også godt kender ham. Han er en god ven af min familie og jeg er vokset op med ham som nabo (han bor stadig ved siden af mine forældre). Han har også før spillet til nogle af vores fester og vi har været meget tilfredse med det. Så jeg blev også ret skuffet, da han nu skal på ferie lige der - det var super ærgerligt at det lige faldt sammen.