MrsMaja

Medlem
  • Content count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

MrsMaja last won the day on July 2 2017

MrsMaja had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About MrsMaja

  • Rank
    Damn - jeg er ved at blive afhængig af forumet
  • Birthday 10/20/1989

Profile Information

  • Vielses dato
    05.08.2017
  • Type vielse
    Kirke
  • Køn
    Kvinde

Recent Profile Visitors

679 profile views
  1. Tak alle sammen for at dele ud af jeres erfaringer, tanker og planer Det er dejligt med lidt inspiration!
  2. Mange tak for jeres svar alle sammen En times tid passer sikkert meget godt. Vi har besluttet os for at pakke gaver op om morgenen dagen efter, når nu alle er der på dette tidspunkt også. Selve bryllupsaften går sikkert stærkt, forestiller jeg mig.
  3. Hej alle sammen, Vi er nu nået dertil, hvor vi er ved at udarbejde et program for vores bryllup, både i forhold til planlægningen og fordi at jeg gerne vil sende et program med ud med vores invitationer (som bliver lavet som pocket-invitationer). Jeg synes godt nok, at det er svært at lave et program for dagen. Særligt er jeg i tvivl omkring gaveudpakningen - hvor lang tid mon man skal sætte af til dette? Hvor lang tid har i andre sat af? Er der evt. nogen der har erfaringer med tid til gaveudpakning. Men H2B mener det kan klares på en halv time, men jeg tror bare at det måske tager lidt længere tid end man lige regner med, men måske jeg er galt på den. Hvad tænker i andre? Vi overvejer lidt at tage gaveudpakningen om morgenen dagen efter, fordi at vores bryllup er med overnatning og brunch dagen derpå til alle gæster, som vi betaler og derfor ved at alle vil være til stede. Hvad har i andre valgt? Og en anden ting - hvad med folk til receptionen, hvis de har gaver med - har i så tænkt jeg at tage dem løbende eller laver i "en gaveudpaknings-tid" til receptionen? Altså jeg tænker i forhold til de mennesker som ikke skal med til festen om aftenen. Vi kommer til at blive 50 mennesker til selve bryllupsfesten om aftenen og nok ca. 90 til receptionen. Og hvad med middag for 50 gæster? Hvor lang tid mon den tager? Den starter kl. 18.00 til vores bryllup. Jeg synes det er svært at finde ud af, om der mon vil være tid både til middag, taler, sange, kaffe, brudevals, fest OG gaveudpakning på selve bryllupsaftenen. Jeg tænker også at middagen måske kan tage tid.. Hvor meget har i andre sat af til det? Vi skal have 3-retters menu (og selvfølgelig natmad). Bryllupskagen har vi valgt at tage til receptionen, da jeg tænker det måske hurtigt kan blive for meget med både 3-retters menu, hvor der er også er dessert, og så også bryllupskage senere. Jeg synes tit at jeg har hørt brudepar tale om, at der ikke rigtigt var nogen der kunne spise bryllupskage da de kom dertil sent på aftenen. På forhånd tak for jeres input
  4. Hvor er de flotte. Hvordan har du lavet dem? Har du selv sat bogstaverne sammen? Hvilken skrifttype har du brugt i nr. 2?
  5. Okay, tak for de gode tips 😊 Så bliver der kun sendt STD kort til festgæsterne. Det er en god ide. Og så give mundtlig besked til receptionsgæsterne, evt et FB event
  6. Hej alle sammen, Jeg har brug for lidt input i forhold til invitationer. Jeg er så småt gået i gang med vores STD invitationer, selvom vi først skal giftes den 5.8.2017. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man også sender "Save the date" kort til receptionsgæsterne? Hvad har i andre gjort? Altså de skal vel også have information om dagen? Eller sender i dem bare en invitation tættere på dagen (altså når man sender de andre invitationer ud)? Har i overhovedet sendt invitationer til receptionsgæster? Hvis ja, har i så lavet to forskellige slags invitationer - et layout til reception og et til dem der også skal være med ved selve festen? På forhånd tak for jeres input / Maja
  7. Selvom man er på bar bund, synes jeg da ikke at det skal være nogen hindring for at man kan kaste sig ud i DIY-projekter