Guest vandmand

undertøjshjælp

8 indlæg i dette emne

hejsa

Er bare så mut idag efter en tur i Vejle hvor jeg var samtlige undertøjsbutikker igennem og kun fandt 1 corsage - som kun førtes til str. 42 :mellow: (hvad tror de selv?

Nå men - runde piger hvor har I fundet jeres undertøj? Er der netbutikker der er værd at prøve?

Håber at høre fra jer ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt afhengig af hvilken skål størrelse du er så kan jeg anbefale: Madam X i Aalborg, og Emma Lingeri på Gl. Kongevej Frederiksberg, begge har hjemmesider, jeg er en 100B pt, og har fået corsage og det hele så det er absoulut ikke umuligt, og da slet ikke i en str. 46!!

Quaade :plante:

0

Del dette indlæg

mig igen - altså vandmanden

Fandt en flot corsage på "figleaves" - er der nogen, der har købt der? hvad er jeres erfaringer med postordreundertøj? :hug:

PS. synes egentlig at det er lidt træls at man skal ind på mere eller mindre kinky sider med sexlegetøj osv. for at finde en corsage i stor størrelse! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder så banalt, men jeg har faktisk ret god erfaring med Illum og Magasin! Jeg har været oppe på en str. 48 for 3 år siden, men arbejder mig nedad, så jeg har ikke måttet købe 46 i et par år, så måske har tingene ændret sig...

Har også handlet i Hunkemöller og Change med held. Og hvis du kommer til København (eller London) skal du helt sikkert tjekke La Senza som er BILLIGT (!!!) og fører ret store størrelser. Er stadig en 80F nemlig, og kan der købe BH'er til rimelige penge.

0

Del dette indlæg

Jeg har altid købt mit undertøj i La Senza (london), men da jeg skulle købe til brylluppet, havde de lige pludseligt ikke store størrelser, jeg var helt chokkeret, anede ikke hvad jeg skulle gøre, men gik så ind til bravissimo..... Kanon service og de havde hvad jeg skulle bruge plus lidt til bryllupsrejsen............

Knus Winnie

0

Del dette indlæg

Hej Vandmand.

Jeg har solgt lingeri, og til store piger kan jeg anbefale mærkerne

Fantasie og Primadonna

Kig ind på www.fantasie.com eller www.mariejo.com (click vidre til primadonna)

Det er ikke billigt undertøj men det sidder perfect og der er ingen problemer med at få det 85-90 d-dd-e-f.

Jeg håber du kan bruge nogle af disse sider og kan finde links til forhandlerne i dit område ellers kan jeg give dig et tlf.nummer på en i Roskilde

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer